INAPOI ACASĂ SAU NU PREA...

10 0 0
                                    

《Iată că a trecut ceva timp de cand nu am mai deschis caietul să scriu amintirile sau povestirile celor ce ne au cunoscut sau au ramas in relatii cu noi si tata》

Unde am rămas?Aaa...da perioada cat am stat la orfelinat.

Păi să scriem atunci ce mai stim...

Rodica:Adrian ,astazi vreau să merg să ii vad pe copii și să văd ce pot face ,ai timp să mă duci până acolo?

Adrian:Da,cum să nu am timp,pentru copii mei am tot timpul din lume,oricum și eu vreau să ajung la ei .

Rodica:Perfect!Hai să ne pregatim să mergem!

Adrian:Să mergem!

《Dupa un timp si nervi traficului Bucurestean ,tata si matusa noastra ajung la orfelinat》

Adrian:Am ajuns!Aici stau!

Rodica:Aici sunt?

Adrian:Da!Din pacate!

Rodica:Ce-i?Ce sa intamplat?Te ai schimbat la față cand am zis ca aici sunt!

Adrian:Da!Dar nu din cauza ta ci din vina mea poate...!Copii astia nu au nicio vina si imi este dor de ei de mor.Daca nu erau ei si mama eram plecat demult!

Rodica:Nu vorbi prostii!Pentru ei esti cel mai bun si nu si ar dori să stie că ai plecat departe ,ar suferi enorm!Sa ajungem acum să vorbim cu directorul orfelinatului si vedem ce se rezolva!Va fi bine!

Adrian:Sper...!

《Dupa un timp ,ies din masina si trag o gura de aer si se roaga sa fie de bine iar tata se mai linisteste putin si intra in incapere impreuna cu matusa》

Rodica:Ce incapere mare si cu multe camere!

Adrian:In acele camere sunt copii de toate varstele iar in una din ele sunt si Petra cu Paul!

Rodica:Am inteles!Acel domn cine este ?

Adrian:Directorul orfelinatului!Stai putin !Domnule Nicolae!Domnule Nicolae!

Nicolae Barabas:Cine mă strigă?Aaa Domnule Pintea!Buna ziua !

Adrian:Buna ziua!Am venit să ii vad pe copii si să discutam despre ei daca nu deranjez?

Nicolae Barabas:Aaa nu doamne fereste !Copii chiar au intrebat de dvs ,de tatal lor!Doamna cine este?

Adrian:Doamna este sora mea ,Rodica Austin!

Rodica:Încântată!

Adrian:A venit tocmai de la Londra să ii vadă pe copii si tot odata să vadă dacă se poate face ceva in privinta lor să ii pot lua acasa si langa mine!

Nicolae Barabas:Haideti la mine in birou să discutam aceasta problema si dupa aceea ii voi aduce si pe ei să ii vedeti!

Adrian:Bine!Haideti!

Nicolae Barabas:Bun!Deci probleme mari nu sunt in afara ca trebuie să vă restabiliti dumneavoastră ca să nu mai existe si alte reclamati caci atunci exista riscul să ii pierdeti de tot!

Rodica:Vai...!

Adrian:Si atunci ce este de facut ?

Nicola Barabas:Ar fi o solutie si aceea dacă cineva din familia Dumneavoastra si ar luat angajamentul să aibă grija de ei
pana la varsta de 14 ani sau chiar 18 ani daca nu exista iar un risc si acela să se intoarca inapoi aici!

Adrian:Am inteles!Am parintii in viata dar sunt in varsta insa sunt pe deplin in regula sa aibă grija de ei dar locuiesc la Oradea iar parintii fostei mele sotii ,mama lor,locuiesc la Timisoara iar sora mea are doua fete gemene cu 5 ani mai mici decat copii mei iar inca o fetita nascuta acum recent ,1 an.Iar veri ce am sunt plecati departe .Deci pe altcineva nu stiu!
.
Rodica:Domnule director ce trebuie să fac ca să ii pot lua in grija eu si sotul meu ?Ii adopt eu sau cum se mai zice ca mai este o modalitate.Hmm,asistent...asistent maternal ,asta am putea fi pentru a iesi de aici!

Adrian:Stai ce?Ce să faci Rodica?Cum adică să ii adopti ?Tu le ai pe fete,pe Hellen ,pe Hannah si pe Olivia,cum ai să te descurci si cu Petra si cu Paul avand in vedere că Olivia e mică!

Rodica:Uite că o să ne descurcam cu bine cu toti si cu ajutorul lui Dumnezeu!Doar nu am să imi las nepotii aici la vesnicie ,să isi trăiasca si ei copilaria!Doar pana la varsta adolescenta la 14 ani!

Adrian:Dar tu impreuna cu Sebi si fetele locuiti la Londra iar copii au prieteni aici ,au bunicii aici,scoala aici,aici s au nascut si crescut!Doar nu vrei să imi zici că ii iei la Londra?

Rodica:Ba da!Doar nu iti vom interzice să nu vii să stai cu ei ferească dumnezeu dar alta solutie nu vad pana iti revii mai mult!Vrei să rămână aici?

Adrian:Aaa nu ,clar nu!Daca zici ca asta este solutia atunci să incepem demersurile!

Nicolae Barabas:Bine!Atunci vă dau aceasta cerere sa o completati cu toate datele plus o mic eseu motivul pentru care ati vrea sa ii luati si putin despre dvs si familia dvs ca sa ajunga la directorul mare sa va aprobe cererea dupa care veniti cu toate actele necesare pt ai lua acasă !Ii adoptati sau deveniti asistent maternal?

Rodica:Asistent maternal ca după să ii poată lua fratele meu ,tatal lor,au ramas fara mamă dar măcar să nu rămână si fară tată!

Nicolae Barabas:Bine!Mă duc să ii aduc pe copii!

Adrian:Multumim!

Rodica:Multumim!

《După un timp》

Paul:Tati,matușă!

Adrian:Padri,Lale(astea erau poreclele noastre puse de tata).Ce faceti copii ?Cum sunteti?

Petra:Suntem bine dar tu cum esti ?Esti bine ,nu?Mergem acasă?Bine ai venit mama Mary mă bucur să te văd!

Adrian:Stai putin Petra că nu este asa usor să veniti acasa dar mai dureaza foarte putin si veniti si acasă!

Paul:Venim inapoi acasă sau nu prea...?

Adrian:Ba da,normal că veniti doar că dureaza actele importante ce sunt date să fie gata!

Rodica:Buna copii!Mă bucur putin că v-am gasit in regula!

Paul si Petra:Si noi ne bucuram!Fetele cum sunt?

Rodica:Sunt bine!O să le aduc si pe ele ,Olivia a inceput să vorbească incetul cu incetul și să meargă!

Petra:Ce super!Ma bucur mult!Abia astept să le vedem!

Paul:Da!Cât mai avem de stat aici,tati?

Adrian:Mai ai puțină rabdare Paul!Nu mai e mult!

Adrian Pintea în viziunea mea ca TatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum