ZIUA TATEI(1990)

2 0 0
                                    

Era dimineața zilei de 9 Octombrie și cu 2 zile venise bunica noastră sau mama/mamaie cum ii spunem noi .
Mamei noastre ii spuneam "Mamă".
Paul și cu mine ne gândisem să o chemăm la București doar pe ea deoarece prezența de la o vreme a lui Tataie îl indispunea pe tata ,ca deh tatăl vitreg și pentru că a fost puțin cam dur cu el în copilărie.

În fine, trecem mai departe la subiect .

Petra:Bate la ușă, așteptați pe cineva special ?
Adrian:Nu?
Silvia:Nici eu ,adică din ce știu ziua tatălui vostru  o facem noi împreună.
Adrian:Dacă tot ai venit cu ideea,du-te și vezi cine este .
Petra:Bine!

Mă duc să deschid ușa și...

Maria Pintea:Bună Petra
Petra:Ehh(în șoaptă),ai reușit să vii!
Maria Pintea:Da,cum să nu vin la voi ,nu există așa ceva!
Petra:Mă bucur mult ,hai intră(în șoaptă) îl chem acum ,așteaptă puțin
Maria Pintea:Sigur!

Merg cu pași înceți ca să nu se prindă nici mamă și nici tati.

Adrian:Petra,cine era la ușă?
Petra:Era  vecina de la 1 ,avea nevoie de sare .
Petra:I-am dat puțină, sper că nu v-ati supărat ?
Petra:I-am spus că sunt cu frate-miu acasă și că voi nu sunteți .
Silvia:Nu,nu ne-am supărat,ești fată descurcăreață, sunt mândră de tine.
Petra:Mersi!Tata,vreau să ies pe afară la joacă, as vrea teniși aceia maro cu șireturi, știi unde sunt ?Tu ai umblat ultima oară cu ei !
Adrian:Hmm,aahh da îmi aduc aminte de ei ,cred ca sunt în hol în pantofar dar hai totuși să te ajut să ii cauți.
Petra:Hai!

După 2 minute :

Adrian:Cred că erau pe aici Petra?Aoleu ,mamă?
Maria Pintea:Bună, fiule!
Adrian:Când ai venit?
Petra:Acum 5 minute !
Adrian:Dar,tu de unde știi?
Adrian:Stai puțin, adică tu,Petra vrei să îmi spui că a fost un pretext vecina de la 1 și adidași maro?
Petra:Cam da!
Adrian:Mă ,dar smecheră mai ești!
Petra:Știu, nu!
Adrian:😏

Adrian:Hai mamă, intră și așează-te aici ,mă duc să îl trezesc și pe Paul ,cu greu l-am dezlipit de calculator aseară.
Maria Pintea:Măi Adriane, de ce îl lasi pana asa târziu?O să înceapă să aibă probleme cu vederea sau chiar de somn
Silvia:Sărut-mâna mamă, bine ai venit !
Maria Pintea:Bine te-am găsit nora mea.
Adrian:Îl mai scap uneori din ochii pentru că mai lucrez la una alta și Silvia lucrează un pic mai mult în ultimul timp și Paul rămâne cu Petra.
Petra:Mă duc eu să îl trezesc pe frate-miu.
Silvia:Bine mamă, du-te.
Maria Pintea:Păi și cât poate Petra să stea cu el?Când și ea are de făcut anumite lucruri !
Adrian:Da,ai și tu dreptatea ta mamă.
Maria Pintea:Vezi că știi!

Paul:Neața!
Adrian:Neața rătăcitule, mai dormeai mult!
Paul:😵‍💫,ăăă nu,știu că am stat până târziu și îmi cer scuze.
Paul:Sărut-mâna mamaie!
Adrian:Se iartă!
Maria Pintea:Să trăiești flăcăule.

După 2 zile.

Silvia:Petra,pune tu lumânările și eu le aprind .
Petra:Bine!
Silvia:Hai dincolo,la 1 , 2, 3 și...
Toți:Laaa mulțiii anii!
Adrian:Ooo,mulțumesc mult de tot ,nici nu știți ce fericit sunt că am alături de mine pe persoanele dragi sufletului meu. Chiar vă mulțumesc din inimă.

Adrian Pintea în viziunea mea ca TatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum