[Chapter: 01]

2.9K 98 93
                                    

Harry trene doğru yürürken onu gören Ron hemen yanına koştu.

"Dostum! Özledim seni! Tüm yaz Hermione ile sana mektup gönderdik ama hiç yanıtlamadın!"

Kızıl çocuk hızla konuşurken Harry zümrüt yeşili gözlerini ona çevirdi.

"Değersiz kağıt parçalarını sizin isminizi görür görmez yaktım. Çekil şimdi önümden."

"N-ne? Dostum, yanlış bir şey mi yaptık sen-"

Hermione onları görünce yanlarına gitmiş ve Ron'un cümlesi ile merakla Harry'e dönmüştü.

"Yanlış bir şey yapmanıza gerek yok. Yanlış olan sizsiniz.

Sizinle arkadaş olmam için bana büyü falan mı yaptınız yoksa?

Sizin gibi iki ezikle 3 senemi geçirdiğime inanamıyorum.

Bir Weasle ve bir bulanık. Öğk. Utanç kaynakları.

Üstelik senin yüzünden Grrifindor gibi boktan bir binadayım. Slytherin dururken...

Belkide o gün Draco Malfoy'un elini sıkmalıydım.

Sizden bin kat daha asil, havalı ve güçlü sonuçta. Benden uzak durun şimdi."

İkisinide itip trene binerken bunu gören Pansy, Blaise ve Draco şaşkınlıklarını gizleyememişlerdi.

"Kulaklarım doğru mu duyuyor yoksa Potter az önce arkadaşlarına fena posta mı koydu?

Üstelik onları eziklemesi yetmezmiş gibi Dracoyu övdü."

Pansy şaşkın gözlerini ağlayarak Ron'a sarılan Hermioneden çekememişti.

"Vay canına... Potter bize bile bu kadar ağır konuşmamıştı daha önce. Ona ne olmuş böyle?"

Blaisede en az Pansy kadar şaşkınlıkla sarılan ikiliye bakıyordu. Draco yutkunup kendini toplarladı.

"Kimin umrunda? Hadi trene binelim. Bir an önce Hogwarts'a gitmek istiyorum."

Draco her zamanki asilliğiyle yürürken arkadaşlarıda onu takip etmişlerdi anında.

"Malfoy! Arkadaşıma ne yaptın seni şeytan?!"

Ron sinirle onun önüne geçip bağırdığında gözler oraya dönmüştü.

"Çekil önümden kızıl kafa."

"Ne yaptığını itiraf et! Onu eski haline döndüreceksin!"

Yakasından tuttup asasını ona doğrulttuğunda Pansy ve Blaise ona saldıracaklarken Draco eliyle onlara durmalarını işaret etti.

Sonuçta en ufak yanlış hareketinde Weasley Hogwartstan bile atılabilirdi. Zevkli olurdu.

"Hemen o pis ellerini üstümden çekmezsen bana dokun-"

"Kapa çeneni! Ona sen bir şey yaptın. Biliyorum! Onu düzelteceksin Malfoy! Yoksa seni-"

"Hey! Cesaret iksiri mi içtin seni aptal? Bir Malfoy'a dokunmak senin ne haddine?

O dokunduğun gömleği kendini bırak aileni satsan alamazsın. Onu hemen bırak."

Harry trenden inip onlara doğru yürürken etraftaki herkes işini bırakmış onları izliyordu.

Hermione titreyen sesiyle "Sen... Harry lütfen kendine gel." Dedi.

Elini koluna yaklaştıracakken Harry ani bir hareketle onu kendine çekip kolunu boğazına sardı.

Asasını Hermioneye doğrulturken kızın gözyaşları akıyordu.

"Küçük sürtüğün zarar görsün istemiyorsan onu bırak. Hemen."

"Yapamazsın. Harry sen bizim dostumuzsun."

"Emin ol bir bulanığa dokunduğum için bile midem bulanıyor. Neyse çabuk bitirelim o zaman."

Büyü yapacağını anlayan Ron hemen Dracoyu bıraktı. Harry Hermioneyi ona doğru ittiğinde sarıldılar.

"İyi misin Malfoy?"

Draco ona garip gözlerle bakıp olumlu mânâda kafa salladı ve arkadaşlarıyla birlikte trene bindi.

[End of Chapter]

Yazar Notu;

Dedim ben niye Drarry yazmıyorum hemen yazmaya başladım.

10.10.22 > Kitabı yayınlama tarihimi bırakayım şuraya.

[449 Kelime]

Umarım okuyucusu olur 22 bölüm hazır okunmazsa yazık olacak emeklere 🥲

Okuyanlara şimdiden teşekkürler! 💚

Okuyanlara şimdiden teşekkürler! 💚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
True Or Wrong? [DRARRY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin