Okullar açılalı 4 ay oldu. her sınıfa her ay yeni biri geldiği için okulumuz berbat durumdaydı. Okulumuzda tam olarak 2000 kişi vardı.
Düşünsenize 2000 kişi ne kadar kalabalık bir okul,sınıflarda en az 50 kişi vardı.Bizim sınıfımız ise 54 kişilikti.
Bu yüzden yeni gelen kız bizim sınıfımıza yani 12/A'ya geldi. Normalde yeni gelen kızlarla bazen aram iyi olurdu, bazende kötü.
Ama bu kız sınıfımıza gelir gelmez içimde bir his oluştu Kızın arkasından sınıfımıza geometri hocamız girdi.
Geometri hocamız yeni gelen kızı hemen farketti.Adını sordu o da "Berna Taşkaval" diye cevap verdi.
Geometri hocamızla fazla yakınlardı.Bana tuhaf geliyodu bir hocanın öğrenciyle çok yakın olması.Ama yinede sesimi çıkarmadım sustum.
Kızın her adımını ,söylediği her bir şeyi bir bir takip ediyordum, ama yinede bişey bulamıyodum.Çok gizemli bir kızdı çözmek zordu.
Bu düşüncelerimle Edebiyat dersine girdim ve gene o kız yani Berna,derste sürekli arkasına dönüp sevgilmle fısır fısır bişeyler konuşuyordu,çok sinirlendim,ama kendimi tutmayı başardım.
Teneffüs olunca ilk işim sevgilimin yanına gitmek oldu,"Sana ne söyledi"dedim Sevgilimde"daha yeni annesiyle dedesini kaybetmiş, onu söyledi bide hayvan bakıyomuş"dedi.
Bende"iyide bunu durduk yere neden sana söylesinki burda birsürü insan var onlarada söyleyebilirdi illa söylemek istiyosa"dedim.Sevgilimde"aşkım kıskanılcak bişey yok"dedi.
Ben hiç bişey demeden sınıftan çıkıp eve gittim.eve giderken Berna'yı gördüm.Bir adama işkence ediyordu...Berna'nın kesinlikle böyle birşey yapacağını tahmin etmiyordum.
Ondan başından beri şüpheleniyordum,ama böyle bişeyi kesinlikle beklemiyordum. Adam ona yalvarıyordu "beni bırak" diye Berna ise adamı bırakmıyordu.
"Benim senin kardeşini öldürdüğümü kimse bilmeyecek,eğer öğrenirlerse sen bittin"dedi.Ben korku içinde olanları izliyordum sonra Berna beni farketti.
Ben hemen saklandım ama pek işe yaramadı bu sefer koşmaya başladım Berna da arkamdan koşuyordu, benim peşimi bırakmıyordu.
Aramızda fazla mesafe vardı Berna kim olduğunu göremedi, ben bir sokak arasına girdim Berna'dan kaçmak için.Berna'da artık peşimi bıraktı.
Ben evime gittim hemen sevgilimi aradım olanları anlattım bana inanmadı,anneme anlattım oda bana inanmadı.
Bende artık bu işi kendim halledicektim Berna'nın gizemi neyse ben tek başıma çözücektim.
Yârın okula gittim.Berna'yı sınıfta ve hatta okulda görmedim,sevgilim yanıma geldi bana inanmadığı için ona elbette kızgındım hiçbişey konuşmadan
tavır yapıp bahçeye çıktım sevgilim neden tavır yaptığımı anladı ve yanıma geldi "Buse bak boşuna surat sallayıp,tavır yapıyosun sana inanmadım çünkü inanılcak bişey söylemedin" dedi.
Bende"Caner nolursa olsun ne anlatırsam anlatayım bana inanmanı beklerdim,ben bana inanmayan,güvenmeyen biriyle sevgili olmak istemiyorum, ayrılalım." dedim.
O da"tamam sen nasıl istersen"dedi.Üzülmüştüm doğrusu güzel bir ilişkimiz var sanıyordum ama öyle değilmiş, ben böyle bir şey diyince itiraz ediceğini ya da
nedenini sorucağını umuyordum.Neyse ki oda bitirmek istiyomuş bende.Böylelikle konu benim ve onun için bir daha açılmıycak üzere kapandı.
Ben sınıfa gittim Berna'da ordaydı. Caner benden ayrıldıktan sonra soluğu onun yanında almış belli ki ama artık beni ilgilendirmiyodu umursamıyordum bile ben yerime geçip oturdum bugün tarih sınavımız vardı.
Hoca geldi kağıtları dağıttı ben sınavıma başladım.Berna'yı Caner'den kopya çekerken gördüm,söz isteyip hocaya söyledim hocada Berna'nın kağıdına koca bir sıfır yazdı,içimin yağları eridi sıfır alması elbette hoşuma gitmişti zil çaldı,Berna yanıma geldi.
"Neden beni ispiyonladın" dedi.
Bende"çünkü hile yapıyodun seni söylemek zorundaydım"dedim.Berna'da"peki öyle olsun bu iş burda bitmedi"dedi.Hiç korkmamıştım çünkü o bana bişey yapamazdı.
Yani ben öyle sanıyodum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kız
Mystery / Thriller... Sınıfa geçtim tam berna'yla konuşucaktım, sınıfa hocayla birlikte yeni çocuk girdi. Afalladım dilimi yuttum, ben ne olduğunu anlamadan genç çocuk gelip yanıma oturdu.Hiç bişey söylemeden ders biteseye kadar sadece çizim yaptı. Teneffüs zili çal...