Sabah olduğunda arkadaşlarımla beraber uyanmıştım ve hep birlikte yeni evimdeki ilk kahvaltımızı yapmıştık.Sonra da hepimiz hazırlanıp okula gittik.Okula geldiğimde kapıda beni Aras bekliyodu.Ben hiç aldırış etmeden yanından geçip gittim.Ama karşıma çıktı.
Ben:Ne istiyorsun?
Aras:Biraz konuşabilir miyiz...Aşkım?
Ben:Birincisi bana aşkım deme, ikincisi konuşucak hiçbir şeyimiz yok. BİZ AYRILDIK nokta tamam mı?
Aras:Hatırlatmana gerek yoktu zaten hep aklımdasın.
Ben:Neyse... Derse yetişmem gerek.Ve onun yanından ayrıldım.Derse hocayla beraber girdim.Derste midem bulandığı için çıkmak zorunda kaldım.Lavobaya gittiğimde önce kustum sonrada bayıldım.Kendime geldiğimde Aras'ın evinde ve Aras'ın kollarında buldum kendimi.Halsiz ve yeni yeni kendime geliyordum.
Ben:Noluya yaa napıyosun?Ne işim var benim burda çabuk bi açıklama yap yoksa valla bağırırım
Aras:Tamam tamam sakin ol.Okulda tuvalette baygın halde buldum seni aldım hemen buraya getirdim.
Ben:Aras,sen tuvalette bulduğun kızı evine mi getiriyorsun.Manyak mısın nesin yaa gerçekten.Yani benden uzak dur dedikçe yanımda bitiyosun yaa.Sanane bayılmış olabilirim, uyanırdım.belki başka biri görürdü olduğum yerde beni uyandırırdı. Böyle senin gibi eve atmazdı belki,o daha iyi olurdu.Ya bak doğru düzgünce benim olduğum yerde beni uyandırsaydın bu kadar kızmazdım. Ya tuvalette baygın gördüm hemen buraya getirdim ne demek yaa bu nasıl bir açıklama.Tamam...tamam bak benden uzak dur tamam mı.Ben şimdi gidiyorum sakın gelme peşimden sakın.
Aras:Sana iyilik yapan da kabahat
Ben:Aynen öyle bir daha bana iyilik yapma,beni düşünme...Beni unut...Ben yokum artık.Ve Aras'ın evinden çekip gittim.Sahile doğru giderken ağlamaya başladım. Sonra bir banka oturdum orda da saatlerce ağladım ona deliler gibi aşıktım ama o vampir olduğu için bunu kaldıramıyordum ya da cesaret edemiyordum.Kafam çok karışıktı bu yüzden eve gidip kapıyı kilitledim.Hiç kimsenin gelmesini istemiyordum.
Yani yalnız kalmak istiyordum.O sırada kapı çaldı."Buse,benim Çağan açar mısın kapıyı. "Gelen Çağan'dı kapıyı açtım ve ona sarıldım hiç bırakmıycak gibi çok sıkı sarıldım.Çağan önce bir şaşırdı sonradan üzgün olduğumu anladı.
Sarılmayı bıraktım.Ben:Kusura bakma seni davet etmeyi bile unuttum gel içeri hoşgeldin
Çağan:Hoşbuldum.Noldu sen... Niye ağlıyorsun bir sorun mu var?
Ben:Yok bişey ayrıca ağlamıyorum sadece gözüm yaşlandı.
Çağan:Tamam senin dediğin gibi olsun peki o zaman kapıyı niye kilitledin.
Ben:Eee...Biraz yalnız kalmak istedim o yüzden de kimse gelmesin diye kapıyı kilitledim.
Çağan:Buse bana yalan söyleme.
Noldu??
Ben:Yaa yok bişey gerçekten. Ağlamıyorum gözüm yaşlandı,kapıyı kilitledim çünkü yalnız kalmak istedim.Ama ona bile izin vermiyorsun.Bir rahat bırakın artık beni yeter...yeter gerçekten yeter yaa lütfen evimden
çıkar mısın?Çağan lütfen.
Çağan:Pekala tamam çıkarım.Çağan kapıyı çarpıp çıktı.Çağan'a ayıp oldu.Onun bir suçu yoktu sadece çok fazla dolu olduğum için ona patladım.
O gittikten sonra hıçkıra hıçkıra ağlayarak bütün evi dağıttım.Yani kısacası sinir krizi geçirdim.Kimseyi görmek istemiyordum.Haftalarca kendimi eve kapattım hiçbir arkadaşımı eve almadım,kimseyi görmedim,kimseyle konuşmadım. Yani binevi depresyonda ve çok kötü bir durumdaydım.Ne yemek yedim,
ne su içtim,ne de evden çıktım.3 hafta boyunca hiçbir şey yapmadım ağlamak ve evi dağıtmak dışında.Çok sinirliydim,üzgündüm,kızgındım ve çok aşıktım.Bir gün yatakta ağlıyorken camdan Aras daldı içeri ve beni kucağına alıp arabasına bindirdi
ve kapıları da kilitledi.Arabanın içinde,çıkmak için bağırdım çırpındım ama olmadı.Aras bizi bir dağ evine getirdi.Önce kendisi indi sonrada benim inmemde yardımcı oldu.Ben:Biz buraya niye geldik evime götür beni.
Aras:Hayır götürmiycem.Evine falan gitmiyceksin.Burdayız...Konuşucaz ne derdin varsa tane tane düzgün bir şekilde anlatıcaksın bende anlatıcam sende anlatıcaksın.
Ben:Tamam peki Anlat dinliyorum Aras:Böyle olmaz.Önce bir içeri geçelim,oturalım,kendine bir kahve yaparsın istersen bende bir şarap alırım sonra konuşuruz,hatta birbirimizi tanıma oyunu oynarız ne dersin.
Ben:Tamam bana uyar hem seni tanımam için güzel bir yol.
Aras:Pekala hadi içeri geçelim.
Ben:Tamam ben kahvemi hazırlıyorum sen de şarabını hazırla
Aras:Tamam pekala hazırlarım ben şarabımı.
İçeceklerimizi ve yiyeceğimi hazırladıktan sonra koltuğa geçip oturduk ilk soruyu Aras sordu.Aras:Evet soruyorum hazır mısın?
Ben:Hazırım sor.
Aras:Benim vampir olmam sana neden ağır geldi neden kaldıramadın.
Ben:Çünkü...Etrafımda daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim bi anda öğrenince ağır geldi ve ayrıldık.Şimdi de ben sana soruyorum.
Ben:Gerçek adın ne?
Aras:Anlamadım
Ben:Hani kendinle ilgili söylediğin her şey yalan ya mesela vampir olmak gibi,acaba dedim adında mı yalan o yüzden sordum.
Aras:Evet yalan.Adım Aras değil
Ben:Peki,o zaman gerçek adın ne?
Aras:Yalnız o ikinci soru oluyo.
Tamam şimdi sıra bende.
Aras:Hayatında biri var mı?
Ben:Cevap vermeme hakkımı kullanıyorum.Bildiğimiz üzere 3 kere cevaplamama hakkımız var bende kullanıyorum.
Aras:Tamam peki.Sor
Ben:Gerçek adın ne?
Aras:Cevap vermeme hakkımı kullanıyorum.
Ben:Öyle mi?Tamam az önceki sorduğun soruya dürüst bir şekilde cevap veriyorum hayatımda biri yok.
Aras:Bende az önceki sorduğun soruya dürüst bir şekilde cevap veriyorum gerçek adım Kanat.
Ben:Nee inanmıyorum,peki niye herkese adının Aras olduğunu söyledin kendi adın daha güzel.
Aras:Yaa aslında ortada gerçek ad falan yok sen merak edesin diye öyle söyledim.Kanat benim ikinci adım yani Kanat Aras Gündoğdu. Ben sadece Aras adını kullanıyorum hepsi bu kadar hocalara da o yüzden sadece Aras Gündoğdu dedim.
Ben:Hıı...Tamam yaa neyse oyuna devam edelim mi??
Aras:Aslında benim biraz karnım acıktı da.
Ben:heh,ee sen o zaman çıkıp karnını doyur bende burda doyurayım. Tamam mı?
Aras:Tamam birazdan dönerim.Aras gitti bende yemek yemeğe başladım yemeğimi bitirdim tabağımı yıkayıp oturdum ve Aras'ı beklemeye başladım.1 saat sonra geldi.Birlikte oturup film izlemeye başladık.Ben yanında mısır patlattım ama Aras tabiki de yemedi.Film bitti uykum geldiği için odaya çıktım ama oda da sadece tek bir yatak vardı.Aras'ı çağırdım ve geldi.
Ben:Aras burda tek bir yatak var
Aras:Evet görüyorum
Ben:Nasıl yani beraber mi yatacağız?
Aras:Ben uyumuyorum ya o yatak senin için.
Ben:Hee doğru yaa uyumuyosun tamam teşekkür ederim.
Aras:Rica ederim iyi geceler
Ben:Sanada...şey Aras... Ben özür dilerim seni bizden farklı bulduğum için artık vampir olman beni rahatsız etmiyor rahat olabilirsin.Cümlemi bitirdikten sonra beni öptü
bende karşılık verdim.Öpüşmeyi bıraktığımızda ikimizde çok mutluyduk ve ben sonra bir daha küçük bir busecik kondurarak kapıyı kapattım karnımda kelebekler uçuşuyordu.Çok mutluydum ve havalara uçmak istiyordum.Yatağıma uzandım biraz telefon baktım ve uyudum.Rüyamda Aras'ı gördüm.Bir partiye gitmiştik yanımızda kızımız vardı.Eğleniyoduk ve mutluyduk.Hikayemi okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum.Herkese iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kız
Mystery / Thriller... Sınıfa geçtim tam berna'yla konuşucaktım, sınıfa hocayla birlikte yeni çocuk girdi. Afalladım dilimi yuttum, ben ne olduğunu anlamadan genç çocuk gelip yanıma oturdu.Hiç bişey söylemeden ders biteseye kadar sadece çizim yaptı. Teneffüs zili çal...