"Nee nasıl yani ne demek birini öldürdüm,kimi öldürdün,nasıl öldürdün."
Telaşlı telaşlı anlatmaya başladı.
"Ya biz partideydik içki almaya gitmiştim aşağı doğru inecektim önümde biri varmış görmedim ona çarptım o da merdivenlerden yuvarlandı sonra da öldü."
Onu sakinleştirmek adına
"Tamam tamam sakin ol polis bunu duymayacak tamam sakin ol sakin"
Diyerek sakinleştirmeye çalıştım ama o daha da endişelenerek
"Sorun polis değil
"E ne o zaman dedim"
Ben de sinirlenerek
"Kurt adam laneti"
"Ne o ne demek"
"Kurt adamlar,Buse kurt adamlar gerçek ve ben de onlardan biri olduğunu öğrendim."
Nasıl yani sen ciddi misin
"Evet çok ciddiyim kurt adamlar dolunay geldiğinde kurta dönüşürler.Dönüşmek için laneti tetiklemen gerekiyor.Yani birini öldürmen gerekiyor ben de..."
"Sen de birini yanlışlıkla öldürüp laneti tetikledin böylelikle İki gün sonra dolunay da dönüşeceksin."
"Evet aynen öyle bunu hiç Aras'a sordun mu merak ettim."
"Aras'la ne ilgisi var?"
"O da biliyor ben de onun ne olduğunu biliyorum."
"Peki tamam...Sorucam"
Aras'ın yanına gittim.
"He Hoş gel..."
"Aras Kurt adam'lar gerçek mi?"
"Sen bunu nereden biliyorsun"
Sinirli bir şekilde
"Aras soruma soruyla cevap verme kurt adamlar gerçek mi?"
"Evet gerçek"
"İnanmıyorum sana bunca zamandır biliyordun ve bana tek kelime etmedin mi?"
"Sen nereden biliyorsun"
"Çağan söyledi çünkü malum kendisi kurt adam olduğu için"
"Çağan kurt adam mı?"
"Evet maalesef"
"Bir dakika bir dakika sen bana şunu bi en başından anlatır mısın"
"Ya Çağan ve arkadaşları partiye gitmişler orada da Çağan yanlışlıkla birini merdivenlerden itmiş.Yani Çağan birine çarpmış o da düşmüş ve ölmüş.Şimdi de ortada bir kurt adam laneti olduğu için laneti tetiklemiş oldu.Yani Cağan her dolunay da kurt adama dönüşecek"
"Anladım bu...çağan için çok kötü olmuş."
"Bence de çok kötü ne yapacağını bilmiyor ve iki gün sonra dolunay olacak."
"Evet bir de o var"
"Neyse ben çok yorgunum
yatacağım aşkım."Tamam aşkım ben de birazdan yatarım iyi geceler sana."
"(Aras'ı öperek)Sana da"
Yatağıma yattım ama hiç uyuyamadım.Çünkü içim hiç rahat değildi Aras'ı çağırdım ve onun kucağına yattım ve birazcık uyuyabildim.
Sabah olduğunda Aras'la beraber okula gittik.
Okulda Çağan'ı gördüm.Çok tedirgindi derslere bile odaklanamıyordu.Yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kız
Mystery / Thriller... Sınıfa geçtim tam berna'yla konuşucaktım, sınıfa hocayla birlikte yeni çocuk girdi. Afalladım dilimi yuttum, ben ne olduğunu anlamadan genç çocuk gelip yanıma oturdu.Hiç bişey söylemeden ders biteseye kadar sadece çizim yaptı. Teneffüs zili çal...