5.Bölüm

112 58 5
                                    

Uzun süre dinlendikten sonra uyandım ve taburcu oldum.Annemle beraber eve gittik.Annem eve gidince tarhana çorbasıyla,ıhlamur yaptı.Biraz iyi geldi ve yarınsı okula başladım.Okula gittiğimde Aras'ı ve Berna'yı gördüm.

Yanlarına gitmeden ne konuştuklarını dinlemeye başladım.
"Aras sen ne yapıyorsun o kızla takılmanı istemiyorum.Allah bilir sen bizim kuzen olduğumuzuda söylemişsindir ona."

"Hayır tabiki söylemedim.Zaten bugün bütün sınıf benim söylememle öğrenicek dimi Berna"
"Aynen öyle Aras'çım.
Aras'la Berna kuzen mi??
Duyduğum şey karşısında şaşırmıştım açıkçası beklemiyordum aralarında bir bağ olduğunu.

Bunu düşünerek sınıfa çıktım.Aras ve Berna sınıftakilere çoktan söylemişlerdi,artık herkes biliyordu.Okul çıkışı Aras'la kafede buluşucaktım ama kafam dalgın olduğu için buluşmayıda unutmuştum.

Son anda hatırladım ve hemen kafeye gittim, Aras çoktan gelmişti.Gidip yanına oturdum." Aras özür dilerim geç kaldım seni çok beklettim mi??"dedim."Hayır yeni geldim sayılır"dedi."Huh iyi tamam sevindim"dedim.

Garson yanımıza geldi."Ne alırsınız" dedi.Bende"Ben bir tane tatlı olarak suffle birde nescafe istiyorum"dedim.Aras'da"Hanımefendi ne istiyosa aynısından lütfen"dedi.İçecek ve yiyeceklerimiz geldi.

Daha çok sohbet olarak okuldan gelecekten falan konuştuk.Gelecekte hayali İtalya'ya gitmekmiş.Ve bu hayali benimle gerçekleştirmek istiyomuş.Galiba benden hoşlanıyo ve duygularımız karşılıklı bende ondan hoşlanıyorum.

Ama galiba bunu ikimizde birbirimize söyleyemiycez.Neyse konuşmamız bitti kalktık. Bana"Akşam 20.00'de hazır ol seni almaya gelicem.Nereye diye sorma sürpriz."dedi."Gerçekten mi çok sevindim ve çok mutlu oldum akşam 20.00'de görüşmek üzere"dedim.

Eve gittim odama çıktım ve hemen dolabımı açtım. Açtığım anda giyebileceğim güzel birşey olmadığını gördüm.Ya çok abartı ya da çok günlük elbiselerim vardı.Bu yüzden annemle birlikte alışverişe çıktık.

İstediğim gibi bir elbise bulamadım ama tulum buldum.O yüzden tulum almaya karar verdim ve eve gittik.Eve geldiğimizde giyindim makyajımı yapmaya başladım ve artık hazırdım Aras gelmişti.Dışarı çıktım.Beni gördüğünde büyülendi.Elimi eline aldı ve öptü.Sonra arabaya binip gidiceğimiz yere gittik ve masamıza oturduk.Bugün de şans eseri yılbaşıydı.O yüzden masamızın yanında süslenmiş, ışıklandırılmış kocaman yılbaşı ağacı vardı.

Çok mutluydum yemeğimizi yedik ve kalktık.Sahilde biraz yürüyüş yapmak istedim o yüzden sahile indik.Gezerken ceketinin cebinden bir kutu çıkardı."Yeni yılın umarım mutlu sağlıklı hızurlu bereketli geçsin Yeni yılın kutlu olsun.Mutlu yıllar"Yaa ciddi misin çok teşekkür ederim" heyecandan boynuna atladım.Ve sonra biraz geri çekildim"iyide ben sana bişey almadım"olsun bişey olmaz benim içimden geldi o yüzden"dedi.Kutuyu açtım içinde çok güzel bir kolye duruyordu."Bu bu bu çok güzel çok sağol çok teşekkür ederim."dedim.Oda karşılık olarak elimi tuttu bende onun elini tuttum. İlk defa elele tutuşmuştuk.

Benim için ve eminim onun için çok güzel bir andır. Sonra bir yerden benim en sevdiğim müzik çaldı.Christina Perri'nin şarkısı  A Thousand Years.Bana bir anda elini uzatıp "bu dansı bana lütfeder misiniz?"Elbette" dedim.Ve dans etmeye başladık.Şarkıda en çok sevdiğim nakarat kısmıydı. Sözleri çok hoşuma gidiyordu.

"I have died every day waiting for you
Darling, don't be afraid
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more

Şarkı bitince dans etmeyi bıraktık ve saatin çok geç olduğunu gördük.Aras beni evime bıraktı ve sonra kendi evine gitti.Eve girdiğimde annem uyumamış beni bekliyordu.Saat gece 01.30 olmuştu.Annem" kızım sen nerdesin baban geldi seni sordu arkadaşında kalcak dedim. Niye bu kadar geciktin az daha erken gelsen olmuyo muydu? "Annecim öncelikle teşekkür ederim benim Aras'la olduğumu söylemediğin için ayrıca normalde erken gelicektik.Ama biz yemekten sonra sahile indik o yüzden geç kaldık.

" Hıı neyse baban uyanmadan odana geç hadi iyi geceler "tamam iyi geceler annecim. " dedim ve odama geçtim.O gece mışıl mışıl uyudum çok mutluydum ve çok huzurluydum. Sabah oldu uyandım, elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı yaptım ve okula gittim.Yerime oturdum ve Aras sınıfa girdi.
-Selam güzellik
-Selam
Sınıfa hoca girdi.Dersi anlattı ama ne ben nede Aras dersi dinlemedik. Ders bitti teneffüste çıktık artık okulda hemen hemen her zaman Aras'la beraberdim.

Birlikte geziyorduk, kantine gidiyorduk,bahçede oturup sohbet ediyorduk.İlişkimizin tam adını galiba koymamıştık. Şuanlık bu şekilde ikimizde mutluyduk.Okul çıkışı direk eve gittim biraz uyudum kalktım ödevlerimi yaptım ve film izlemek için bilgisayarımı açtım Google'a girdim önceden izlediğim bir film olduğu için geçmişte bulabileceğimi düşündüm. Geçmişte gezinirken Aras'la ilgili yaptığım araştırmayı gördüm siteye girdim bişey yoktu son zamanlarda yaşanan olayların çoğu tuhaftı.

Mesela normal bir insana göre daha güçlü ve bir insanın vücut sıcaklığına göre çok soğuktu bu belirtileri internete yazıp arattırdım. Karşıma çıkan sonuç kan emicilerdi,yani vampirler. Siteye girdim belirtiler tam olarak tutuyordu.
ARAS BİR VAMPİR!!!!

Üç şeyden kesinlikle emindim.Birincisi,Aras bir vampirdi.İkincisi,onun ne kadar güçlü olduğunu  bilmediğim bir yanı benim kanıma susamıştı.Üçüncüsü,ona koşulsuz ve geri dönülemez bir şekilde âşık olmuştum.

Gizemli KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin