Duyuru:Arkadaşlar kitaplarımın kapakları ve bu bölümde paylaştığım fotoğrafların hepsini yapan @kimtaelisyy e çok teşekkür ediyorum.Onun hesabınada göz atarsanız çok sevinirim.Şuanlık 4 tane kitabı var adları Wisteria,Your Haeven,Blue Light,Red Pansion bence okumalısınız.Dört hikayeside çok güzel.Benim de kitabımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Yeni kitabım olan Melis ve Ailesi'ne de yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın sizleri seviyorum İyi Okumalar❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍💟💝❣️💖❤️🔥💓💞💕🤩😘😍🥰😘😘😇😄🥰🤩💓💗
Ben onu iterek kendimden uzaklaştırdım sonra da ona tokat attım.
"Çağan nasıl böyle bişey yaparsın Aras'la olduğumu bile bile beni nasıl öpersin yaa nefret ediyorum senden seni bir daha asla görmek istemiyorum Çağan."
Hızlı bir şekilde arabaya bindim.
"Noldu iyi misin siz ne konuştunuz"dedi hesap sorar bir tavırla.
"Sonra Aras sonra sür şimdi eve."dedim sinirli bir şekilde bağırarak.
"Tamam sakin ol"
"Aras bana sakin ol deme"
"Tamam sustum"
Eve geldiğimizde odama geçtim ve kapıyı kapattım sonra hemen odaya Aras ve Berna daldı.
"Aras yalnız kalmak istiyorum lütfen"dedim bağırarak.
"Bana bi açıklama yapmadan,ne konuştuğunuzu anlatmadan yalnız kalamassın"
"Aras çık dışarı"
"Çıkmıyorum"
Benim iyice sinirlendiğimi gören Berna;
"Aras'çım yeter artık rahat bırak biraz Buse'yi bak sen şimdi dışarı çık ben bir Buse'yle konuşayım sonra sana anlatırım ne olduğunu tamam mı?"
Aras bişey demeden odadan çıktı.Bizde Berna'yla konuşmaya başladık
"Buse canım ne oldu iyi misin?"
"Hiç iyi değilim hiç iyi değilim Berna,çok kötüyüm"dedim hıçkıra hıçkıra ağlayarak.
"Ne oldu anlat bana lütfen"
"Ya hani Çağan benimle yalnız konuşmak istemişti ya"
"Evet"
"Beni sevdiğini söyledi ve sonra da öptü"
"Ne ahh bu bunu Aras'ın duymaması gerek"dedi Berna.
"Evet biliyorum ama nasıl sürekli ne konuştuğumuzu soruyo,o bir duyarsa çok kötü olur Berna nolur bana yardım et bişey yap."
"Tamam tamam sakin ol yapıcam bişey"
O anda Burak'ın sesi duyuldu.
"Buse koş Aras gitti."
"Ne"dedim ve hemen aşağıya indim.
"Burak noldu Aras neden gitti."
"Konuştuklarınızı duyduk sonra oda bastı gitti."
"Allah Kahretsin Burak niye engel olmadın"
"Sence olabilirmiydim?"
"Tamam neyse ben hallederim arabanın anahtarlarını ver"
"Tamam al buyur"
Ben evden çıktım.Burak'ın arabasına bindim ve gaza bastım Aras'ın arabasına yetiştim yani tam arkasındaydım bir şekilde önüne geçmeye çalışıyordum Aras beni farketti ve geçmeme izin vermedi ben hala da önüne geçmeye çalışıyodum ve sonunda başardım önüne geçip onu durdurdum ve sonra ikimizde arabadan çıkıp birbirimize doğru yürümeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kız
Mystery / Thriller... Sınıfa geçtim tam berna'yla konuşucaktım, sınıfa hocayla birlikte yeni çocuk girdi. Afalladım dilimi yuttum, ben ne olduğunu anlamadan genç çocuk gelip yanıma oturdu.Hiç bişey söylemeden ders biteseye kadar sadece çizim yaptı. Teneffüs zili çal...