Girdiğim sitede pek bişey yazmıyordu.Sadece Bir bulmaca vardı onuda zaten anlamamıştım.
Sonrasın da annem beni yemeğe çağırmıştı.Bende bilgisayarı kapatıp yemek yemeye gittim. Yemeğimi yedikten sonra bilgisayarın başına gittim.
Bilgisayarı açıp 1-2 saat daha araştırdım ama hiç bişey bulamadım.Sabah oldu okula gittim.
Berna'yı gördüm ama yanında genç bir delikanlı vardı çok yakışıklı ve karizmatikti.Adamın kim olduğunu öğrenmek istedim ama beceremedim.Sınıfa geçtim tam berna'yla konuşucaktım, sınıfa hocayla birlikte yeni çocuk girdi. Afalladım dilimi yuttum,
ben ne olduğunu anlamadan genç çocuk gelip yanıma oturdu.Hiç bişey söylemeden ders biteseye kadar sadece çizim yaptı.Teneffüs zili çaldı.Çalar çalmaz fırladı gitti.Ne olduğunu anlamadım çok değişik bir tipti.Bende umursamamaya çalışarak eve gittim.Yarın oldu gelmedi öbürgün sonraki gün ve daha sonraki günde yani tam tamına 1hafta ortalarda görünmedi.
Ve işte bugün okula geldi çok sakin ama çok soğuktu.Yine aynı şekilde soğuk tavrıyla sınıfa girdi Yanıma oturdu bana "merhaba benim adım Aras"dedi.Bende "Buse tanıştığımıza memnun oldum"dedim.
Sonra zil çaldı ve herkes evlerine dağıldı.Ben eve giderken arkamda Aras'ın olduğunu fark ettim.Aynı yöne doğru gidiyomuşuz yani evlerimiz aynı taraftaymış.Sonra beni tanıyıp bana selam verdi, ve yanımda yürümeye başladı.
Ben yanımda olmasından mutluydum ama bir yandan da tedirgin oluyodum. Beraber yanyana yürüyerek benim evimin önüne geldik,önce onun evi değil benim evim geliyomuş.Neyse vedalaştık ve evime girdim annem yanıma geldi.
"Ooo...Buse yanındaki gencin kim olduğunu sorabilir miyim??"dedi bana.Bende"Okula hatta sınıfımıza yeni gelen
çocuk adı da Aras." Annemde"Pekala gel acıkmışsındır sana bir şeyler hazırladım."dedi.Bende "gerçekten çok
acıkmıştım ellerine sağlık annecim." dedim.Oda"Afiyet olsun tatlım"dedi.Yemeğimi bitirdikten sonra odama çıktım bilgisayarımı açtım adeta Berna'yı unutmuştum oyüzden yeni çocuğu araştırmaya başlamıştım ama Berna için yaptığım araştırmadan hiçbir sonuç bulamamıştım.
Bakalım Aras hakkında internet sitelerinde neler var?? Ne bulucam??
Berna'da ki gibi bir sürü siteye girdim ve en az 4 saatimi harcadım.Peki elimde sonuç bir kaç bişey onlarda zaten gereksiz yani boş. İnternette onlarla ilgili hiç bir şey yok.Bu çok tuhaf internette okulun sitesinde kişiler yerinde adları bile gözükmüyo.
Oysaki okulda kayıtları var,acaba yok mu??okula hırsız gibi mi girdiler??hiç bir şeyden emin değildim artık korkmaya ve biraz geri çekilmeye başlamıştım.Yarınsı yine okul öbürgün ve diğersi gün böylelikle haftasonu gelmişti.
Haftasonu büyük annemlere gidecektim ama olmadı. Bende evde oturmaktan sıkılıp okulun haftasonu kurslarına gittim.Haftasonu kurslarında Aras'da varmış.Yanına oturdum ve dersi dinlemeye başladım.Sonra biraz zeka oyunları,biraz matematik, satranç ve kurs bitti.
Hepsi toplam ikişer dersten yani 6 saat sürdü,kurstan çıktım. Aras yanıma geldi" istersen seni evine bırakabilirim"dedi başta kabul etmedim ama ısrar edince arabasına bindim. Arabada müzik dinlemeyi sevdiğim için teyibi açmaya çalıştım oda yardımcı oldu.
Yardım ederken eli benimkine dokundu. Elleri çok soğuktu yani donuyo gibiydi çok acayipti.Sormak istedim ama yapamadım yani cesaret edemedim ya da çekindim bilmiyorum bu konuyu kafamdan atmaya çalıştım ama beceremedim.
Sabah oldu uyandım annem bana kahvaltıda sandwich hazırlamış.Zar zor iştahsız bir şekilde sandwich'i bitirdim. Masadan kalkıp odama gittim müziğimi açtım, ve çılgınlar gibi dans etmeye şarkı söylemeye başladım.Yaşadıklarımı ancak bu şekilde üstümden atabilirdim ya da sindirebilirdim.
Neyse iyice dans ettikten sonra derslerime koyuldum ve günümü bu şekilde tamamladım.Sabah oldu giyindim hazırlandım okula gittim.Okulda arkadaşlarımla bir şeyler yedim içtim.Sonra derse girdim teneffüs oldu biraz bahçede takıldım Sonra sınıfa çıkmak için oturduğum yerden kalktım.
Düşüncelere dalmış bir şekilde yolun ortasında yürüyordum.bir an korna sesleri duydum nolduğunu anlamadan kendimi birinin kollarında hissettim.Doktor sesleriyle hastanede gözümü açtım yanımda annem vardı sonradan babam da geldi.
Annem"Buse annecim iyi misin?? bebeğim ha bitanem iyi misin??"Bende"iyiyim sorun yok bana ne oldu ?En son yolda yürüyordum korna sesleri vardı birinin beni tuttuğunu hissettim sonra bayılmışım, beni kenara çeken kimdi? " dedim.Annem de"ah tatlım evet herşeyi biliyorum.Aras oradaymış seni yolda yürürken görmüş araba geldiğini görünce de seni kurtarmış"dedi.
Ne! Aras'ı görmüştüm ama o sokağın öbür tarafindaydı. Bu nasıl olabilir? Ordan benim yanıma bu kadar hızlı nasıl gelmiş olabilir?
Sizce Aras Buse'nin yanına nasıl bu kadar hızlı gelmiş olabilir?
Buse Aras'ında gizemini çözebilecek mi?
Berna ile Aras arasında nasıl bir ilişki var?
Yeni bölümde görüşmek üzere hoşçakalın💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kız
Mystery / Thriller... Sınıfa geçtim tam berna'yla konuşucaktım, sınıfa hocayla birlikte yeni çocuk girdi. Afalladım dilimi yuttum, ben ne olduğunu anlamadan genç çocuk gelip yanıma oturdu.Hiç bişey söylemeden ders biteseye kadar sadece çizim yaptı. Teneffüs zili çal...