13.Bölüm

53 32 0
                                    

"Buse iyi misin?" Aras'ın sesiyle gözlerimi araladım.Aras tam
karşımda bana endişeyle bakıyordu.

"Aras iyiyim...neredeyim ben bana noldu?"

"Buse biz Burak ve Berna'nın evindeydik.Sonra sen bayıldın ve bende hastaneye getirdim."

"Evet...hatırlıyorum."

Biz konuşurken odaya doktor girdi.

"Buse Hanım nasılsınız daha iyi misiniz??"

"İyiyim teşekkürler"

"Ne demek görevimiz izin verin hastamız biraz dinlensin"

"A tabi"

İkiside odadan çıktılar ve bende biraz uyudum.Sonra uyandığımda odada Aras'ı gördüm serum bitmişti ve benim uyanmamı bekliyordu.
Ben uyanınca Aras çıkış işlemlerini hallettti ve eve geldik.Aras beni koltuğa oturttu.
 
"Aras beni yatağa götürür müsün ve yanımda yatar mısın?"

"Tabiki seve seve"

Aras beni yatağıma götürüp yanıma yattı ve böyle uyuduk.Sabah olduğunda biz çoktan uyanmıştık.

"Günaydın aşkım"

"Günaydın aşkım"

"Aşağıdan sesler geliyor duyuyor musun?"

"Evet duyuyorum"

"Bir inip bakalım mı?"

"Tamam bakalım"

Aras'la beraber aşağı indik ve Berna'yla Burak'ı gördük.

"Berna,Burak napıyosunuz burada"dedim.

"Sana kahvaltı hazırlıyoruz"dedi Berna.

"Yaa çok teşekkür ederim,iyiki varsınız"

Berna'ların hazırladığı kahvaltıya geçtim,kahvaltımı yapmaya başladım.Kahvaltım bittiğinde masadan kalkıp koltuğa geçtim,o ara Çağan aradı.Aras'ın yanında Çağan'la konuşamayacağımı bildiğim için üst kata odama çıktım.

Yatağıma oturduğum da Çağan'ın hala aradığını farkettim ve telefonu açtım.

"Alo?Çağan neden aradın bişey mi oldu?

"Yoo Hayır yok bişey ben seni buluşalım mı diye aramıştım konuşmamız gereken şeyler var."

"Çağan olmaz gelemem"

"Hadi ama Buse gelmen gerek Aras'tan dolayı mı gelmiyorsun."

"Evet çünkü ona yalan söylemek istemiyorum tamam mı oldu mu??

"Bak Buse bu senin hayatın kiminle buluşup kiminle buluşmayacağına o karar veremez?

"Off Çağan tamam geliyorum nerede ne zaman mesaj atarsın Hoşçakal."

Onun bişey söylemesini beklemeden telefonu yüzüne kapattım 1 ya da 2 dakika sonra Çağan'dan mesaj geldi yeri ve saati atmıştı bişey çaktırmadan Aras'ın yanına aşağı indim.

"Aras"

"Efendim Aşkım"

"Ben bugün arkadaşlarla biraz dışarı çıkıcam evde çok bunaldım biraz alışveriş ve gezinti iyi olucak."

"Tamam birtanem nasıl istersen"

Aras'ın yanağından öptüm sonra  giyinip evden çıkıp Çağan'la buluşacağım yere gittim.Gittiğimde Çağan çoktan oradaydı bende yanına geçip oturdum.

"Hoşgeldin"dedi Çağan.

"Hoşbuldum ne konuşucaz konu ne??

"Konu seni evime götürüp ailemle tanıştırmak istiyorum."

"Anladım tamam ama niye yani neden böyle bişey yapmak istiyorsun?"

"Nedenini oraya gidince öğreniceksin"

"Tamam geliyorum"

"Harika gidelim o zaman"

"Gidelim"

Çağan'la beraber onun evine giderken yolda önümüzü 3 tane vampir kesti,Çağan arabadan çıkıp dönüşmeye başladı,kurtlar sadece dolunayda dönüşüyor,bugün de dolunay vardı.O yüzden Çağan kurt

adama donüştü.İlk defa onu böyle görmüştüm.Üç vampir olduğu için
Çağan tek başına başa çıkamadı,bu yüzden bende arabadan indim.Yeni dönüşmüş vampirler oldukları için o
kadar da güçlü değillerdi,bende

vampirle savaşmaya başladım o anda ağaçtan bir kazık alıp vampirin kalbine sapladım ve vampir öldü.Çağan'da iki vampiri öldürmüştü sonra bir ateş yakıp vampirleri içine attık.Geri arabaya

döndüğümüzde berbat haldeydim, bir vampiri öldürmüştümve bu benim için olağanüstü bişeydi.Ben bunun etkisinden Çağan'nın evine varasaya kadar çıkamadım.
Oraya vardığımızda bizi

annesi,dedesi,babası ve küçük kardeşi karşıladı.Bana çok samimi ve içtenlikle davrandılar.Onlar da hep beraber yemek yedikten sonra terasta oturduk.Dedesi'yle birlikte çok güzel tatlı sohbetler ediyorduk,

birbirimize bulmacalar sorup fıkralar ve hikayeler anlatıyorduk.Saatin geç olduğunu farkettim.

"Ben artık gidiyim geç oldu."

"Sen bu saatte tek başına gidemezsin ayrıca burdan taksi otobüs falan da geçmez e benim arabamın da lastiği inik yani mecburen burada
kalıcaksın."dedi Çağan sonra da hemen Aras'ın sesini duydum.

"Kalmayacak"

Arkamı döndüm Aras tam karşımdaydı burnundan soluyarak bize doğru geliyordu.

"Buse burda kalmayacak,benimle geliyo."dedi sinirle.

"Buna sen mi karar veriyorsun?" dedi Çağan'da.

İkiside çok gergindi.

"Evet ben karar veriyorum."dedi Aras hala dinmeyen öfkesiyle.

Bu kadar öfkelenmesine gerek yoktu.

"İstersen Buse'ye soralım.Seninle gelmek istiyo mu bakalım,evet buse seni dinliyoruz."dedi Çağan da kararı bana bırakarak.

Ben hiçbir şey demeden eve girdim.
Arkamdan Çağan'ın "Gördün mü?burada kalmak istiyormuş. "dediğini duydum.

Ben çantamı alıp evden çıktım ve Çağan'ın yanına gidip kulağına eğildim ve "Yalvarırım Aras'a zarar verme." diye fısıldadım.

Sonra da Aras'ın arabasına bindim gergin bir şekilde.Onlar çok gergin olduğu için haliyle ben de çok gergindim.

Ben arabaya bindikten sonra Aras'ta arabaya bindi ve hızlı bir şekilde sürmeye başladı.

Ben endişeli bir şekilde "Aras yavaşla"dedim.Beni duymuyordu.

Sonra birden bağırarak "Bana neden yalan söyledin neden?"

"Aras bana bağırmayı kes,ayrıca doğruyu söyleseydim gitmeme izin vermeyecektin,bu yüzden sana yalan söylemek zorunda kaldım."

"Niye gittin benim,senin onunla görüşmeni istemediğim,rahatsız olduğum halde niye gittin.Ha bide sen Çağan'ın kulağına ne fısıldadın "dedi Aras bana,hesap sormasından çok sıkılmıştım.

"Ne fısıldım hiçbir şey fısıl..."

"Bana yalan söyleme"dedi Aras bağırarak.

"Ya Aras yeter anladın mı? yeter keşke seninle gelmeseydim de orada kalsaydım sabaha arabası tamir olduğunda Çağan beni bırakırdı eve"dedim bende sinirlerime hakim olamayarak.

"Öylemi?"dedi Aras sinirli bir şekilde.

"Öyle"dedim bende ona karşılık.

Aras çok hızlı gittiği için ve önüne bakmadığı için kamyonu son anda gördü,hızlıca sağa doğru direksiyonu döndürdü ve frene basamadığı için araba ağaca çarptı. Aras'a hiç bişey olmamıştı.Ama ben yarı uyanıktım kolumda bir acı hissettim,Aras'ın bana "Buse iyi misin?"dediğini hatırlıyorum ama sonra etraf karardı bayılmışım.

Gizemli KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin