3.Bölüm

143 67 2
                                    

Her şeyden sonra yeni birgün,etrafım tuhaf olaylarla dolu.Günlerdir aynı şeyin peşinde koşmaktan çok yorulmuştum, ama kesinlikle peşini bırakmayacaktım.

Yine her zaman ki gibi sabahleyin okula gittim.Sıkıcı derslere girdim ve ordanda dershaneye gittim.

Dershaneye giderken yolda Berna'yı gördüm.Yanına gittim ve biraz konuşmak istediğimi söyledim oda "şuanda olmaz yarın saat 12'de porşeatta buluşalım sana uyar mı?"dedi.

Bende" Tamam olur"diyip yanından ayrıldım.Böylelikle yarın saat 12'de porşeatta buluşacaktık.Yarın oldu saat geldi ve ben buluşmaya gittim 5 dakika sonra Berna geldi."çok bekletmedim inşallah"dedi.

Bende"biraz ama olsun önemli değil"dedim.Bir tane büyük boy pastayla iki fincan espresso sipariş verdik "sen buraya sık gelir misin?" diye sordu bana Berna. Bende"hayır ilk defa seninle geliyorum"dedim soğuk bir şekilde.

Bütün konuşma soğuk sözlerle devam etti.Sonra kafeden ayrıldım ve eve gittim.

Uyumaya çalıştım olmadı yemek yemeye çalıştım olmadı,ve son olarakta hikaye yazmaya çalıştım ama olmadı yani kısacası bütün hayatım alt üst olmuştu.

Bide şimdi yeni sorunum Malezya'ya taşınmak.Evet yanlış duymadınız ne kadar istemesemde Malezya'ya taşınmak zorundayım.

Napıcağımı bilmiyorum,bildiğim tek şey var oda Berna'nın sırrını çözmeden burdan gitmemek.

Her ne olursa olsun sır çözülücek ve saklı kalmayacak Bu düşünceleri bir kenara bırakıp uyumaya karar verdim.

Gece yarısı sebepsiz yere uyandım gibi hissettim ama sebepsiz yere uyanmamışım,bir nedeni varmış ama ben bilmiyodum, sabahleyin okula gitmek için kalktım.

Banyoya gittiğimde dehşeti gördüm tanıdığım bir kız banyoda kanlar içinde yatıyordu.Nefesim kesildi dışarı çıktım.

Gördüğüm şey çok korkunçtu keşke görmeseydim ama gördüm o kızın kanlar içinde benim banyomda ne işi vardı?

düşünürken adeta delircek gibi oluyordum hiç bişey olmamış gibi hayatıma devam edemezdim.İçeri girip kızı yerden kaldırdım kilere götürüp yere yatırdım yapacağım başka bişey yoktu mecburdum.

Kilerin kapısını kapatıp kitledim sonrada hazırlanıp okula gittim. Sınıftayken polisler geldi benim adımı söylediler yani "Buse Subaşı".

Beni alıp karakola götürdüler komiser" Bizi evine götür"dedi.Bende"Nedenini öğrenebilir miyim? "dedim komiser de" Soru sorma sadece bizi evine götür"dedi.

Bende"Tamam"dedim.Ve böylelikle onları evime götürmüş oldum.Eve girdiler her yeri aramaya başladılar son bakmadıkları yer olarak sadece kiler kalmıştı ve orayada

girmeye çalıştılar kitli olduğunu anlayınca bana seslendiler"Aç şu kapıyı"dediler.Bende açmak zorunda kaldım ve kızı orda gördüler. Kilitlendim hiç bir şey söyleyemedim.

Ellerime kelepçeyi takıp beni karakola götürdüler. Komiser bir sürü soru sormaya başladı ben cevap vermeyincede sinirlenip sesini daha fazla yükseltiyordu.

İçim bağırıyodu "yeter"diye ama dışa aktaramıyodum.

Ağzımdan sadece tek kelime çıktı"Ben yapmadım"dedim.Ama bana tabikide inanmadılar.Beni nezarethaneye attılar.Bütün gece ve yarınsı geceye kadar nezarethanede kaldım sonra sabahsı beni dışarı çıkarttılar.Kapıda babamı gördüm.Babam evdeki kameralardan suçsuz olduğumu kanıtlamış.

Babama teşekkür edip karakoldan çıktım.Babamla aram en az 5 yıldır kötü olduğu için eve gidemedim. Bende bi taksiye binip arkadaşımın yanına gittim.Arkadaşım yalnız yaşadığı için gidebileceğim tek uygun yer orasıydı.

Arkadaşımın yanında olmaktan mutluydum ama yinede ona yük oluyormuşum gibi hissediyorum.

Bende yük olmamak adına kendi evimi tutmak istedim.Bu yüzden de okuldan sonra yapabileceğim bir işe girdim.Arkadaşım duyunca biraz sevindi, biraz üzüldü.

Hafta sonu annemle birlikte pikniğe gidicektik ama babam yüzünden gidemedik.

Babama göre onunla küssem annemlede küs olmam gerekiyomuş ne saçma.Neyse hafta sonu geldi.Okullar tatil işe gitmedim çünkü oda tatil elimde yapabileceğim hiç bişey kalmadı diye düşünürken aklıma Berna Taşkaval'ı araştırmak geldi.

Google'a Berna Taşkaval yazdım bir sürü sonuç çıktı hepsine tek tek girip bakmaya başladım ama çok zordu.
Bakmaya devam ederken bir site gördüm.

Gizemli KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin