Sabahleyin Aras beni uyandırmaya geldi."Uyan bakalım güzellik günaydın" "sana da günaydın aşkım"
"aşkım" "evet aşkım"çok mutlu olmuştu tabiki de bende çok mutlu olmuştum bana kahvaltı hazırlamış.
Hazırladığı kahvaltıyı bir güzel yedim.Yaz tatili bitti,o yüzden bugün okula gidecektik.Hazırlandım ve yola çıktık.Üniversiteye başlayacağımız için okulumuz değişmişti.Aras'la ikimiz aynı okula gidiyorduk yeni okul yeni arkadaşlar yeni ortam ikimize de iyi gelecekti.Okula vardık, kayıt yaptırdık, sınıfımızı bulup geçip oturduk.Hoca geldi ve dersi anlatma- ya başladı.Ders bitti teneffüs çaldı.Aras'la bahçeye çıktık.Bir bank bulup oturduk.Aras'a bişey sordum.
Ben:Aras benim evimde çıkan cesedi sen mi öldürdün?
Aras:sana dürüst olacağım evet ben öldürdüm
Ben:O zaman hocamızı da berna büyü yaparak öldürdü,öylemi.
Aras:evet maalesef öyle.
Ben:Peki niye,yani bunu yaparak eline ne geçti?
Aras:O zamanlar acemiydi,gücünü nasıl kontrol edeceğini bilmiyordu,bu yüzden istemeden başkalarına zarar verdi.
Ben:Ahh bilmiyordum.Ders son ders ti ve son ders olduğu için bütün dersi uyuyarak geçirdim.
Zil çaldı ve okul dağıldı kalabalığın arasından geçerek otobüs durağına ulaştım.Aras beni bir şekilde takip etmiş ve yanıma geldi.Aras:Benim evime aşağıdaki yol gidiyor.
Ben:Biliyorum...Ama senin evine gitmek istemiyorum.Arkadaşımda kalacağım bu gece yarında kendime kalacak ev bakacağım.
Aras:Neden bende kalmaktan vazgeçtin?
Ben:Bak Aras bunların benim için fazla olduğunu anladım.Bu olaylar çok fazla değil mi?Yani mesela vampir olma,dönüşüm sonra vampirlerin insanları ısırması,en yakın arkadaşım ve hocamız...en yakın arkadaşımı ve hocamızı sen öldürdün.Ben...Ben sana nasıl güvenebilirim.Nasıl hala daha hiçbir şey olmamış gibi senin evine gidebilir ve seninle sevgili olabilirim.
Lütfen beni birazcık da olsa anla.Aras hiçbir şekilde birşey söylemeden yanımdan sessizce ayrıldı.Arkasından
"Aras... " diye bağırdım ama dönüp bakmadı bile.Galiba çok kırıldı.Bende birkaç gün okula gelmemeye arkadaşımda kalarak kafamı toplamam gerektiğine karar verdim. Otobüsle arkadaşımın evine vardım. Vardığımda akşam olmuştu. Arkadaşımla yemek yedim sonra bir tane film bulduk.Mısır yiyerek o filmi izledik.Film bitti yorgundum o yüzden direk yatıp uyudum.
Sabah oldu uyandım ve kahvaltımı yapıp evden çıktım.Satılık,kiralık ev ilanı aradığım için gezip bakmaya karar verdim.Birkaç yer gezdikten sonra kriterlerime uygun satılık dublex bir ev buldum.Fiyatı biraz yüksekti ama yinede bu evi almaya karar verdim.Evin sahibiyle görüştüm, anlaştım ve bu evi tuttum. Ama taşınmak için öncelikle Aras'ın evine gidip eşyalarımı almam lazımdı.
Yarınsı ilk işim Aras'ın evine gitmek oldu.Evine vardığımda kapıyı çaldım, önce açmadı sonra ısrarla tekrar çalınca açmak zorunda kaldı.Aras:Ne var?
Ben:Eşyalarımı almaya geldim izninle
Aras:Tek niye gelmedin ve bu kim?
Ben:Arkadaşım Çağan bana eşlik etmesini istedim.
Aras:O bu eve giremez ve girmeyecekte girerse...
Ben:Anladım...Tamam o bu eve girmeyecek.Çağan sen beni araba da beklesen olur mu?
Çağan:Tamam tabiki
Ben:Teşekkür ederimEşyalarımı toplamak için yukarı kata odaya çıktım.Dolaptan eşyalarımı aldım ve geriye kalan herşeyi alıp çantama koydum ve aşağıya indim. Kapıya doğru yöneldim ama Aras benim elimi tutarak beni durdurdu.
Aras:Konuşmuyormuyuz?
Ben:Yoo hayır yeteri kadar konuşuyoruz.
Aras:Nerde kalacaksın?
Ben:Bu seni ilgilendirmez Aras yerimi bilmemen gerek.
Aras:Benden korktuğun için mi şu esmerle geldin.
Ben:Birincisi onun adı esmer değil Çağan.
İkincisi de evet senden artık korkmaya başladığım için yanımda bir erkek olsun dedim.O yüzden Çağan'la geldim.Ayrıca sen benim neyimsin ki ben sana hesap veriyorum.
Aras:Doğru.Ben senin hiçbir şeyin değilim sen de benim değilsin.Ama...Eğer yanında seni koruyacak bir erkek istiyorsan şu esmeri yanında gezdirme bence.
Ben:Arkadaşlarım hakkında böyle konuşmasan mı acaba.Ayrıca sanane ben yanımda istediğim kişiyi gezdiririm.Bak biz seninle ayrıldık ayrılmamızın sebebi de zaten bizden farklı olman.En azından Çağan benden farklı değil o bir insan.Belkide o yüzden onun yanında takılıyorumdur olamazmı? Belki hayatımda normal birini istiyorumdur olama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kız
Misterio / Suspenso... Sınıfa geçtim tam berna'yla konuşucaktım, sınıfa hocayla birlikte yeni çocuk girdi. Afalladım dilimi yuttum, ben ne olduğunu anlamadan genç çocuk gelip yanıma oturdu.Hiç bişey söylemeden ders biteseye kadar sadece çizim yaptı. Teneffüs zili çal...