7.Bölüm

91 53 4
                                    

Annemi kanlar içinde yatak odasında buldum boynunda kan vardı.O anda anladım "Vampirler".Dehşet içindeyim,bir vampir gelip annemin kanını içmişti ve onu öldürmüştü.Hemen evden çıktım.Korku, endişe, üzüntü ve dalgınlıkla arkama bakmadan yürüyordum.Nereye gidiyodum ki? belirsiz. Kafam bom boştu. Bir anda kaldırımdan indiğimi anayolda yürüdüğümü bile anlamamıştım ve bana bir araba çarptı. Hastaneye kaldırmışlar. Aras duyar duymaz gelmiş. Odada onun sesini duyduğumda uyandım.Ona korku içinde bakıyordum.

Aras " noldu sen iyi misin? " dedi.Bende "annem...öldü"
diyebildim zar zor. Aras hemen bana sarıldı.Ben "boynunda kan vardı bir vampir annemi öldürdü." Olayın farkına daha yeni varıyordum bunu söyler söylemez hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Aras "Bunu kimin yaptığını mutlaka bulucam sana söz veriyorum" dedi.Bulduğu zaman annem geri gelicek miydi?
Hayır gelmiycekti.

Biraz uyumaya karar verdim,akşama doğru uyanmıştım.Uyandığımda çok kötüydüm,kalkıcak halim yoktu.Aras yanımdaydı.Ben"ne kadardır uyuyorum"dedim.Aras'da "akşam olduğu için öğlenden beri uyuyorsun" dedi. Hiç halim yoktu.3 gün hastanede kaldım,sonra taburcu oldum ve evime gittim.Eve gittiğimde kanları temizledim ve eşyalarımı alıp o evden çıktım.Aras beni almaya geldi,birlikte arabaya bindik ve onun evine gittik.

İlk defa onun evine adım attım.Sonra ben Aras'a "Aras ben o evde yaşayamam,kendime kalıcak bir ev almam lazım"dedim.Aras'da "tamam ben sana evi bulup ayarlarım parasını da ben öderim." dedi.Bende "hayır olmaz ben kendi evimin parasını kendim ödemem lazım" dedim.Aras'da "peki tamam ama evi ben bulacağım"dedi.Bende"iyi tamam evi sen bul"dedim.Akşama doğru Aras'ta yemeğimi yedim.Sonra da biraz şöminenin başında oturduk.

Ben:Aras Vampir olmak nasıl bir  duygu.
Aras:Niye sordun.
Ben:Hiç öylesine sordum merak ettim yani.
Aras:Peki söyleyeyim o zaman.Vampir olmak güzel bir duygu değil yani hem güzel yanları var hem de kötü yanları.Güzel yanları hızlı ve güçlü oluyorsun,her şeyi duyabiliyorsun.Kötü yanları ise beslenmemiz için illa birini öldürmemiz gerekiyor ya da istek dışı onu dönüştürmemiz gerekiyor.
Ben:Peki nasıl dönüşüyorsunuz yani sen nasıl vampir oldun.
Aras:Beni babam dönüştürdü.Yani ben vampir olmayı çok istemedim. Bana vampir olmanın nasıl bir şey olduğunu anlattı sonra da beni boynumdan ısırdı.
Ben:Bu...bu çok üzücü.Yani aslında vampir olmak istemiyordun zorla oldu.
Aras:Evet.Şimdi sana dönüşümü anlatayım.Yani nasıl dönüştüm diğer vampirlerin nasıl dönüştüğünü anlatayım.Şöyle öncelikle bir insanın vampir kanı içmesi gerekir. Sonrasında da o insanın boynunu kırar.Çünkü vücudunda vampir kanıyla ölmesi gerekiyor.İnsanın vüdudunda vampir kanıyla öldüğü için vampir olarak canlanır. Ama hala daha dönüşüm tamamlanmaz. O insan uyanır,uyandıktan sonra onun bir insandan beslenmesi
gerekir.Beslenir ise dönüşüm
tamamlanır ve ölmez.Ama beslenmez
ise dönüşüm tamamlanmaz ve ölür.
Ben:Çok kötü insanın seçme şansı bile yok.
Aras:Evet.Maalesef
Ben:Peki sen şuanda kaç yaşındasın??
Aras:Vampirler ölümsüzdürler.Yani o yüzden bende 130 yaşındayım.Senden bayağı bir büyüğüm ama işte insanlar beni 18 diye biliyor.
Ben:Evet herkes öyle biliyo ama baya bir büyükmüşsün.Yani benden 112 yaş büyüksün.
Aras:Hıhıhı evet aynen öyle.
Ben:Şey benim biraz uykum geldi de yatıp dinlenmem lazım.Sorun olur mu??
Aras:Tabi ki de hayır.Ben yukardaki odayı senin için hazırlamıştım istersen orda yatabilirsin.
Ben:Teşekkür ederim çok iyi olur.
Aras:Gel gösteriyim.
Ben:Tamam.

Birlikte yukarı kata çıktık.

Aras:Oda burası
Ben:Harika teşekkürler sana iyi geceler.
Aras:Pardon,ahh sana söylemeyi unutmuşum vampirler uyumazlar.
Ben:Ah Ne siz gerçekten uyumuyor musunuz??
Aras:Evet uyumuyoruz
Ben:Auu tamam...bunların hepsini sindirmem için bana biraz zaman ver lütfen.
Aras:Pekala sen bilirsin. İyi geceler
Ben:Uyumuyorsun ama sanada iyi geceler

Ve beni dudağımdan öpüp gitti.

Gizemli KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin