"Galiba doğuruyom!!!"
"Ne!!!"
"Acil Burak'ı ara Busee acil"
"Tamam tamam hemen arıyorum"
Burak'ı aradım ama telefonuna cevap vermedi sonra bir daha aradım ve bi daha defalarca Burak'ı aradım ama açmıyordu en sonunda Berna bağırdı"
"Buse suyum geldi doğum başladı,artık hastaneye gidemem senin doğurtman gerek lütfen acele et"
"A ama ben nasıl yapıcağımı bilmiyorum ki ya yapamazsam ya size bişey olursa"
"Yaparsın Buse yaparsın ben sana güveniyorum nolur elini çabuk tut hızlı ol"
"Tamam peki ben doğurtturucam biraz bekle sıcak su ve havlu alıp geliyorum."
"Tamam ama nolur çabuk ol"
Başımı evet anlamında salladım ve sıcak suyla havlu almaya içeri gittim.Bir kaç dakika sonra Berna'nın yanına döndüm.
"Berna şimdi yavaşça bacaklarını kaldır ve aç"
"Tamam ahhhh"
"Ben ıkın dediğimde ıkınıcaksın tamam mı?"
"Tamam ahhh"
Ve doğuma başladım.
Yarım saat sonra
"Berna son bi defa ıkın"
"Aaa yok yapamıcam yapamıyorum."
"Berna tamam sakin ol sakin son bir kez daha ıkınman lazım hadi yapabilirsin şimdi"
"Aaaaaaaaaa ıııııı aaaaaaaaaaa hah huh hah (gülerek) annem kuzum bebeğim"
"Tebrik ederim Berna başardın,oğlun oldu."
Berna ağlayarak;
"Çok teşekkür ederim teyzesi çok teşekkür ederim"
"Canım benim ağlama artık nolursun"
Başını hayır anlamında sallayarak;
"Ben ağlamıyorum ki mutluluk gözyaşı döküyorum"
Berna'ya gülümsedim ve bebeği sarıp ona verdim ve alnından öptüm.Sonra kapı açıldı gelen Aras'tı.Aras'a doğru bağırdım.
"Aras dur"
"Neden noldu?"
"Gelme içeri yanına geliyorum bekle"
"Tamam"
Aras'ın yanına kapıya gittim.
"Noldu Buse neden içeri giremiyorum"
"Berna doğum yaptı"
"Nee"
"Evet oğlu doğdu o yüzden onu bir an önce hastaneye götürmemiz gerek kontrol için ben içeri geçip Berna'yı giydircem sende Burak'ı haber ver."
"Tamam da"
"Aras herşeyi sonra anlatıcam gitmemiz gerek"
"Tamam"
İçeri geçip Berna'yı kaldırdım ve yavaşça giydirmeye başladım.Berna'yı giydirdikten sonra kendim giyindim ve dışarıya çıkıp arabaya bindik.Arabadayken Aras Burak'ı aradı.
"Alo Efendim Aras"
"Burak hemen her zamanki gittiğimiz hastaneye gel orda her şeyi anlatıcam sana"
"Tamam da herkes iyi dimi? Berna,Buse falan"
"Hepimiz iyiyiz sen sadece hastaneye gel."
"Tamam geliyorum."
Hastaneye vardığımızda Burak çoktan hastaneye gelmişti.Biz hemen hemşirelere durumu anlattık ve bebeğin ilk muayenesinin yapılması için bebeği hemşireye verdik.Berna'yı da odaya aldılar.Sonra Berna'nın eline bebeği getirdiler.
"Annem hoşgeldin hayatımıza"
"Babam hoşgeldin hayatımıza"
Burak bebeği öptü ardından da bebeği Berna'ya verdi.Sonra da Aras'la beraber doktorla konuşmak için odadan çıktılar.
Yarım saat sonra odaya geri geldiler ve
"Doktorla konuştuk erken doğum olduğu için bebek de sen de 2 gün hastanede kalıcaksınız yanınızda refakatçi olarak ilk gün ben ikinci gün Buse kalıcak Aras'la bereber tabi Buse sanada uyarsa?"
"Uyar tabiki canım ben bakarım kuzuma"
"Tamamdır,o zaman siz Aras'la ikiniz eve gidip Berna'ya ve bana giyecek bişeyler getirir misiniz?
"Olur,hadi Aşkım gidelim"
Aras'la ikimiz eve geldik ve üstümüzü değiştirdik.Sonra Berna'ya ve Burak'a kıyafet alıp çantama koydum ve evden çıkıp hastaneye gittik.Hastaneye vardığımızda Berna'ya ve Burak'a kıyafetleri verdim ve onlarda giyinirken bende bebeği oyaladım.Daha sonra Berna'ya yemek verdiler,kendi yemekte zorlandığı için ona yemeği ben yedirdim.Sonra biz Aras'la dışarı çıktık onlar yalnız kalsınlar diye.Bernada o ara bebeği uyutmuş ve konuşmaya başlamışlar.
"Bişey dicem"
"De aşkım"
"Ben bebeğimize isim düşündüm"
"Ya gerçekten mi? Bende düşündüm.
"O zaman önce ben söyliyim olur mu?
"Olur tabiki"
"Tamam ben bebeğimize isim olarak Mert düşündüm."
"Biliyomusun bende aynı şeyi düşündüm"
"Duygularımız karşılıklıymış demek ki"dedi Berna gülerek.
"Evet tamam o zamam artık oğlumuzun adı Mert"
"Evet ay çok tatlı ya baksana"
"Aynen çok tatlı sende çok güzelsin."
"Teşekkür ederim."dedi Berna biraz utanarak.Sonra kendiside Burak'ta uyumuş.Bizde Aras'la ikimiz eve gelip uyuduk.
2 Gün Sonra
Aradan 2 gün geçti artık Berna hastaneden çıkıyodu.Sabah erkenden Berna'yı almaya hastaneye gittik.Ben Berna'nın odasına girdim ve ona üstünü değiştirmesinde yardım ettim. Burak'ta bebeği aldı.Sonra Berna'yı da arabaya bindirdik ve bizim eve geldik.Eve geldiğimizde ben kahvaltı hazırladım ve afiyetle yedik.Sonra ben bulaşıkları toplayıp Berna'yla Burak'ın yanına geldim ve Aras'ın yanına oturdum.
"Biz bebeğimizin ismine karar verdik."dedi Berna bi anda lafa dalarak.
"Yaa ne koydunuz?"dedim.
"Mert,Mert koyduk"dedi Burak.
"Yaa çok güzel isim,buarada bizimde size bir haberimiz var."
"Ne"dedi Berna.
Aras'la ikimiz aynı anda"Biz Evleniyoruz"dedik.
"Nee ahh ahh çok mutlu oldum canım benim ya"dedi sonra da sarıldı.Biz sarılırken o ara Aras'la Burak'ta sarılmışlardı.
"Ee ne zaman evleniyonusuz"dedi Burak.
"Yarın"dedi Aras.
"Ne Yarın mı e biz hazırlığı nasıl yetiştircez"dedi Berna.
"Yetiştiririz Berna sorun yok"dedim.
"İyi tamam siz öyle diyosanız öyle olsun"
Akşam oldu,yemek yedik ve film izledik sonra da uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kız
Mystery / Thriller... Sınıfa geçtim tam berna'yla konuşucaktım, sınıfa hocayla birlikte yeni çocuk girdi. Afalladım dilimi yuttum, ben ne olduğunu anlamadan genç çocuk gelip yanıma oturdu.Hiç bişey söylemeden ders biteseye kadar sadece çizim yaptı. Teneffüs zili çal...