ARAS BİR VAMPİR!!!!
Hayatımda duyduğum en kötü şey olabilirdi, ama korkmuyordum.Sabah oldu okula gittim sonrasında derse girdik ve teneffüs oldu okuldan çıkıp ormana doğru yürümeye başladım. Aras bunu anladı ve peşimden geldi. Ormanın ortasında durdum ve bağırdım "NESİN SEN" "Sen biliyosun nolduğumu hadi söyle benim ne olduğumu söyle hadi" "VAMPİR" Evet doğru bildin ben bir vampirim ve senin kanını şuan deli gibi istiyorum ama yapamıyorum, sana zarar vermek istemiyorum çünkü seni deliler gibi seviyorum.
"Bunu söyledikten sonra delice dudaklarıma yapıştı bende karşılık verdim bırakmadım Sonra Aras üstümü soymaya başladı bende onun kini, iç içe girmiştik resmen doyasıya tutkulu bir şekilde seviştik. Bir ara sevişirken kulağına "Seni seviyorum Aras öpüşmemizi sevişmemizi herşeyimizi çok seviyorum ve senden korkmuyorum." "Bende seni seviyorum Buse" Daha tutkulu bir şekilde saatler boyu ormanda seviştik.
Üstümüzü giyindik ve giyindikten sonra ben onun dudaklarına yapıştım uzun uzun öpüştük ve sonra el ele tutuşarak yürümeye başladık ben eve gitmeye karar verdim ve evime gittim Aras'a daha bununla ilgili sormak istediğim bir sürü soru vardı.Neyse yarın sorarım. Yarın oldu okula gittim.
Herşey normalmiş gibi davranıyordu
bende öyle davranıyordum.İlk teneffüs beni yanına çağırdı."Söylemeyi unuttum biz herkesten saklıyoruz"dedi.Bende "Tamam da BİZ derken" Eee gerçeği bilmem gerek. Biz Berna'yla gerçek kuzeniz ve ben vampirim.Berna da cadı"dedi.Bende"NEEE??"Duyduklarıma inanamamıştım.Bunu beklemiyor dum.Ve dedimki"Berna cadı mı?? Nasıl yani bildiğimiz büyü yapan cadılardan mı?? Ohaaa" dedim. "Evet onlardan, hatta gel beraber yanına gidelim." "Olur tamam"dedim. Berna bahçedeydi bizde o yüzden bahçeye çıktık.Aras" Berna bak yeni kız arkadaşım Buse, bizim hakkımızda herşeyi biliyor çekinme ne gerek yok."Berna"iyi ne güzel aramıza hoşgeldin Buse"dedi.Ben sessiz kalmayı tercih ettim.Okul bitti evime gittim tabi ki de anneme hiç bir şey anlatmamıştım.Annem bana yemek hazırlamıştı oturup yemeğimi yedim ve odama çıktım yorgundum başımı yastığa koyar koymaz uyumuşum.
Sabah uyandığımda karşımda Aras'ı gördüm.
-Senin ne işin var burda
-Hiç sana bakmaya geldim bide seni çok özledim.
-Daha dün okulda beraberdik bu kadar çabuk mu özledin?
-Evet dedi.Ve nazik bir şekilde dudağımdan öptü.Biz konuşurken annem odaya girdi ben şaşkın şaşkın anneme bakarken annem bir anda " kızım kimle konuşuyosun sen"dedi.Ben önce kafamı çevirip baktım Aras yoktu.Sonra da"annecim arkadaşımla konuşuyodum telefonda"dedim.Annemde"hmm tamam kızım hazırlan birazdan okula gidiceksin"dedi.Bende"tamam annecim"diyip odadan annemi gönderdim.Ve Aras tekrardan bir anda karşımda belirdi.
-nasıl bu kadar çabuk kayboldun veya gittin
-buse vampirler çok hızlıdırlar dedi. Sohbet ederken bir yandan da Aras'ın önünde ilk önce pijamalarımı çıkardım ve sonrada üstüme okul kıyafetlerimi giymiştim.Birazcık hafif bir renkte far, ruj,allık sürdüm.Kirpiklerimi kıvırtıp rimel sürdüm ve makyajım bitmişti.Sıra saça geldi en tepede bir at kuyruğu yaptım ve hazırdım.Okula Aras'la birlikte gittik.Bizi Berna karşıladı,gerçeği öğrendikten sonra Berna'yı sevmeye başlamıştım yani aramız iyidi.Hepbirlikte sınıfa çıktık ve derse girdik zaten bu son dersti.Ders bitti evime gittim.Aradan 1 ay geçti.Artık bu sene liseden mezun olucaktım.Mevzuniyet balosu için hazırlanmaya başladım.
Açık dekolteli siyah bir abiye giydim.
Kuaföre geldim saçıma örgü taç yaptırdım.
Göz makyajı olarak siyah far, rimel, kırmızımsı ruj ve allık.
Son olarakta ayakkabılarımı giydirdiler. Ayakkabılarımın rengi siyah ve simliydi.
Son dokunuşları yaptıktan sonra artık hazırdım. Aras beni almaya gelmişti. Ben hazır bir şekilde dışarı çıktım. Aras beni gördüğünde çok şaşırdı böyle bir güzellik beklemiyordu. Yanıma gelip kulağıma fısıldadı.
-Çok güzel olmuşsun sevgilim
-Sende çok yakışıklı olmuşsun sevgilim.Ve beni dudağımdan öptü. Beraber arabaya binip mezuniyet balosuna gittik. Çok kalabalıktı o yüzden dışarı çıktık orda çok güzel bir dans etme yeri vardı.Mükemmel bir müzik çalıyordu.Bizde dans etmeye başladık. Dans ederken bir ara ben Aras'ın kulağına "beni vampir yapar mısın?" dedim. Aras'da"gerçekten hayalin bu mu bir canavar olmak mı? "dedi.Bende" evet bu"dedim.Aras'da"o zaman hazır ol"dedi.Ve boynuma eğildi ama ısırmak yerine güzel bir bu seçik kondurdu. Bende daha fazla ısrar etmedim Bu gecede böyle bitti.
Yarın oldu artık yaz tatiline girmiştik. Her gün Aras'ın yanına gidip vampirlerle ilgili sonra da Berna'nın yanına gidip cadı olmakla ilgili sorular soruyordum.Hayatım bu şekilde akıp gidiyordu. Annem çok mutluydu başarılı bir şekilde okulumu bitirmeme. Hem sevgilimle aramızda olan şeylere de karışmıyordu. Ve bu beni mutlu ediyordu.Bugün yine önce Aras'ın yanına sonrasında da eve geldim. Eve geldiğimde annem yoktu, annemi her yerde aradım ama yoktu. Annemi evde ararken gözüm fotoğraflardan birine takıldı. Ailemle çekildiğim bir fotoğraftı. Ama ilginç yanı bu fotoğrafta annemin olmamasıydı. Aslında çekilirken beraber çekilmiştik ama fotoğrafta yoktu. Sonra diğer fotoğraflara baktım.Onlarda da yoktu. En sonunda annemin tek çekildiği fotoğrafa baktım ama sanki manzara çekmişiz gibi sadece deniz görünüyordu.Annem yoktu. İyice endişelenmeye başlamıştım Noluyodu??
Sizce Buse'nin annesine ne oldu?
Buse'nin annesi neden fotoğraflarda gözükmüyor?
Bunları öğrenmek için yeni bölümüne beklerim. Yeni bölümde görüşmek üzere hoşçakalın iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kız
Mistério / Suspense... Sınıfa geçtim tam berna'yla konuşucaktım, sınıfa hocayla birlikte yeni çocuk girdi. Afalladım dilimi yuttum, ben ne olduğunu anlamadan genç çocuk gelip yanıma oturdu.Hiç bişey söylemeden ders biteseye kadar sadece çizim yaptı. Teneffüs zili çal...