Önceki bölümü atlamayın.
Teneffüs zilinin çalması ile elimdeki kalemi fırlatır şekilde masaya bıraktım. Sırtımı oturduğum sırada gererken hâlâ ders anlatma çabasında olan hocaya saydırıyordum. İçimden.
Onu dinlemeden sınıftan çıkan öğrencilerle o da pes edip dersi bıraktı. Derin bir oh çektim. Matematik dersindene aşıktım fakat hocadan nefret ediyordum. Homofobik piç.
"Ali, yer kaldıysa beni de yazar mısın? Öğleden sonra ücretini veririm." Sıramın başında dikilen Asu'ya baktım dik dik. Neden herkes her şeyi tam yapmıyordu?
"Hayır, önce para." Dedim düz bir sesle. Sanki babamın kursuna veresiye yazdırıyordu.
"Ne var yazsan ölür müsün?"
"Ölürüm hayatım. Sen önce verecek para sonra olacak kayıt." Dedim Rus gibi konuşarak. Sinirden yüzü kızardığında ayağını yere sertçe vurup arkasını döndü. Seviyorum insanları gıcık etmeyi ya.
"Niye yazmadın kızın ismini?" Yanıma gelen Gülşin gülerek sorduğunda ona döndüm.
"Gay olduğumu o yaydı. Normal değil mi yazmamam?" Onu reddettiğimde 'beni anca gay erkek reddeder' dediğinde 'e zaten' dediğim için tüm okula yaymıştı
"Sen de haklısın. Gelmesin zaten sinirimizi bozar." Gülşin de onu sevmezdi çok fazla.
"Öyle aşkım." Diyip yanağından makas aldım. Gülümseyip omzuma yattı. Gülşin en yakın arkadaşımdı. Tek arkadaşımdı.
"Bu kız utanmadan yanına mı yaklaşıyor hâlâ?" Ön sırada oturan Elif arkasını döndüğünde sinirle konuştu.
"Dans kursuna katılmak istiyormuş."
"Bunun bildiği tek dans, erkeğini etkilemeye çalışan dişi kertenkele dansıdır."
Söylediği şeye kahkaha attığımızda Gülçin'le çak yaptılar. Onlar onunla dalga geçerken önüme döndüm. Garip bir sıkıntı vardı içimde bugün.
"Bebeğim okul çıkışı bize gidelim mi? Biz de kal bugün." Koluma sarılan Gülçin kısık sesle kulağıma doğru fısıldadı. Durgunluğumun farkındaydı.
"Yarınki sınava çalışmam gerek. Sonra yapalım olur mu?" Alınmamasını umarak yanağını okşadım. Gülerek başını salladı. Isrardan nefret ettiğimi iyi bildiği için üstelemedi.
"Elif." Diye bir ses geldi. Bu ses çok tanıdıktı. Başımı kaldırıp bakmadım bile. Elif'in sırasına geldiğinde yanına oturacak sandım ama öyle olmadı.
"Ali." Dediğinde kalbim çıkacak sandım. İsmimi ilk defa duyuyordum ondan. Yüz ifademi sabit tutmaya çalışarak ona döndüm.
"Efendim." Dedim. Yüzü o kadar güzeldi ki. Sabah akşam düzenli olarak tapabilirdim ona.
"İsmimi yazar mısın?" Dedi sakin ses tonuyla. Sesini ikinci kez bu kadar yakından duyuyordum.
"Hayır." Dediğimde şok içinde kaldı. "Dur burası değildi o" bir an mesajlaşıyoruz sandım.
"Yazacak mısın?" Diye sordu tekrardan. Yazmak istemiyordum. Onu her gün görmek zorunda kalacaktım. Onu görmek istemiyordum. Uzaktan sevmeye alışmıştım ve yakınımda olursa duygularıma sahip çıkamazdım.
Ancak yazmak zorundaydım. Gelmişti. Sevgilisi ile arası daha fazla bozulmasın diye gelmişti.
Çantamdan isimlerin yazılı olduğu listeyi ve paraları topladığım cüzdanı çıkardım. Listeyi önüne uzattığımda kısa bir an bana bakmış ardından kalemi eline alarak ismini yazıp, imzasını attı.
"Çok da zor değilmiş, değil mi?" Dedim iğneleyici ses tonumla.
"Zor değildi ama müsait değildim. Bugün antrenmanı aksatmak zorunda kaldım bunun için." Dediğinde Elif'e döndü bakışları. Onun için yapıyordu her şeyi. Onu seviyordu.
"Bir şey olmaz. Genç çocuksun. Fazla antrenmanla kapatırsın açığı." Onu sinir etmeye başladığımda gerginlikle gülümsedi. O kadar güzeldi ki gülüşü, kendime hakim olamadan dudaklarım kıvrıldı.
Koluma yediğim darbe ile kendime geldim. Listeyi önünden çektiğimde çantama yerleştirdim. Gülerek Elif'e dönerken sakin ses tonuyla konuştu.
"Daha iyiyiz değil mi?"
"Çok iyiyiz aşkım." Yanağına dokunup okşadığında bakışımı onlardan çekip bahçeye diktim. Umrumda değildi temasları. Onları öpüşürken bile gören ben için hiçbir şeydi bu.
Son 3 ayda, onlar sevgili olmaya başladığından beri duygularım alınmış gibi yaşamaya alışmıştım.
Duygularım yok oluyordu artık, ona olan aşkım hariç.
••••
Arkadaşlar help!!! Bu hariç başka kurgu yazamıyorum. Yakında bunda da tıkanırsam yorumlardan bölüm yazmaya başlayacağım. O yüzden çok yorum yapın jdmedkldlxşd şaka ya da değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIKMIŞSIN|BXB
Short Story-TAMAMLANDI- G:Bana aşıkmışsın .d Gıcık çocuk:Ee? G:Ne? Gıcık çocuk: Öyleysem ne olmuş? Seni ilgilendirmez G:Ne diyon psikopat? Nasıl ilgilendirmez? Gıcık çocuk:Aşk benim aşkım sana ne oluyor? Texting - düz metin karışık Başlangıç tarihi:18.10.2022 ...