27

24.3K 1.7K 628
                                    

Önceki bölümü atlamayın

Okunmaya göre oy sayısı çok az yapmayın böyle😔

••••

"Enişteme bak be. Nasıl koydu postayı?"

Gülşin keyifle konuştuğunda sırıttım. Sabah erkenden evime gelmişti. Dün okula gitmediğim için bugün de gitmeyeceğimi düşünüyordu.

Gitmek istemiyordum aslında. Kimseyi görecek hâlim yoktu bile. Okuldakilerle uğraşmak istemiyordum, Güney'i bile görmek istemiyordum.

Onu çok özlemiştim ama ondan uzak durmam gerekiyordu. Eskiden bu çok kolay geliyordu ama şu an çok zordu. Keşke ilk mesaj attığında adını yazsaydım da bu kadar muhatap olmasaydık.

"Postasını sikeyim onun. Nefret ediyorum ondan."

"Hayır, ona aşıksın." Evet aşıktım ama aynı zamanda da nefret ediyordum. Gayet normal bir şey. Aşığım diye nefret edemem mi ondan? Bal gibi de ederim.

"Ayrılmışlar mı gerçekten?" Diye sorduğunda başımı salladım. Nasıl olduğunu ve neden olduğunu bilmiyordum ama ayrıldıklarını söylemişti.

"Güney çok tatlı. Bir de internetten test mi yaptrmış? Of şapşik şey."

"İnternete girsem ben de hetero çıkarım. Öyle bir yer Google." İnanmıyordum buna. Nasıl bir anda emin olabilirdi ki yöneliminden? Hem de panseksüel.

Okula yaklaştığımızda gerilmeye başladım iyice. Ne yapacaktım ki? Yanıma gelir miydi? Geleceğini zaten söylemişti. Elif'in yüzüne nasıl bakacaktım. Büyük ihtimalle haberi vardı her şeyden.

"Geri dönelim. Lütfen. Yapamayacağım ben."

"Hayır. Sınav haftasına girdik. Dersleri kaçıracaksın." Haklıydı. Nedense kapana kısılmış gibi hissediyordum.

Okuldan içeri girdiğimizde koluma girdi Gülşin. Benim zorba çetesi tam karşımdaydı. Onlara gülümsedim. Daha da sinirli bakmaya başladılar. Yaptıkları şeylere fiziksel olarak karşılık vermesem bile gıcıklığımın sınırlarını zorluyordum. Göt olmuş suratları tatmin ediyordu beni.

"Aşkım sen sınıfa gir, benim tuvalete uğramam gerek."

"Ali tek gitme istersen." Göt çetesine baktıktan sonra tekrar bana döndü. Onlardan korkuyordu. Ben de korkuyordum ama onun korkmaması için belli etmiyordum.

"Bebeğim okuldayız. Bir şey yapamazlar." Okulda fiziksel bir şey yapamıyorlardı. Sadece sözlü hakarette kalıyorlardı.

Çantamı da ona verip yanından ayrıldım. Endişeliydi ama her yere onunla gidemezdim. Ona da bulaşıyorlardı sürekli. Kaç kez onunla bağımı koparmaya çalıştım ama her seferinde bana gelen o oldu. Beni bırakmadı.

Hetero olsam evlendirdim bu kızla.

Tuvalete girdiğimde kabinlerden birine girdim. Tuvaletim yoktu. Biraz yalnız kalıp, sakinleşmek istiyordum sadece.

Ancak benim bu hayatta istediğim şeyler asla gerçekleşmezdi. Kapıların hepsine tek tek vurmaya başladıklarında derin bir nefes alıp dışarı çıktım.

Karşımdaki kişi hetero olduğunu söyleyip, benimle yatma hayalleri kuran Mete'ydi. Bu çocuk neden böyle salaktı ki? Mesajlarını yaysam göt gibi kalacaktı zaten.

"Beni mi özledin aşkım?" Dedim onların gözündeki gay rolüme bürünerek. Beni naif, kadınsı sanıyorlardı. Ben de istediklerini veriyordum.

"Dün yoktun. Okuldan kaydını aldırdın sanıp sevinmiştik biz de." Dediğinde kahkaha attı hepsi birden. Ben de güldüm onların gülüşüyle.

AŞIKMIŞSIN|BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin