Önceki bölümü atlamayın
70K olduk 🥳🥳
Bu bölümün hatrına yorum ve oy artar umarım. 1k okunmaya 100 oy normal gelmiyor bana pek fazla. VARLIĞINIZI HİSSETMEK İSTİYORUM.
••••
Hayatımda bu kadar huzurlu ve mutlu olduğumu hissetmemiştim. Aldığım nefes bile beni mutlu eder kıvama sokuyordu. Çok mutluydum.
Kollarının arasında olduğum sevgilimle çok mutluydum.
"Ali, çok geç oldu. Biz çıkıyoruz. Sen gelecek misin?" Gülşin ceketinin tek kolunu giyerken sormuştu. Güney'den ayrılmak istemiyordum ama mecbur ayaklandım. Güney de benimle birlikte kalktı.
"Ben de geleyim o zaman." Eşyalarıma uzanacakken Güney kolumdan tutup beni durdurdu.
"Gitme. Beraber uyuyalım bugün." Bana bu kadar istek dolu bakarken kıyamadım ona. Gitmek istemiyordum zaten. Ama ya ailesi gelirse. "Aşkım lütfen." Elimi sımsıkı kavramıştı.
"Annemlerin haberi yok."
"Ara, sor. Seninle uyumak istiyorum bugün." Şu an o kadar çok tatlıydı ki reddedemedim. Annem bir şey demezdi ama babamı bilmiyordum. Yine de arayıp haber vermem lazımdı.
"Siz gidin. Ben sevgilimle kalacağım bugün." Gülşin piç sırıtmaya başladığında omzundan tutup kapıya yönlendirdim. Güney ise evi toplamaya başladı.
"Ali kondomun var mı? Alıp geleyim istersen. Sana S boy olur."
"Gülşin siktir git."
"Yalnız biraz sonra sikilecek olan sen-" elimle ağzını kapattığımda kahkaha atmaya başladı. Öyle bir şey olmayacaktı. Sadece uyuyacaktık. Onu kapıdan dışarı çıkarıp, kapıyı yüzüne kapattım ana hâlâ bağırmaya devam ediyordu.
"İçine gelmesine izin verme."
"Git artık şizofren kız."
Sesi kesildiğinde ben de telefonumu çıkarıp annemi aradım. İzin vermişti, babam da bir şey dememişti ama annemin ses tonundan bile ne düşündüğünü anlayabiliyordum. Tabii ki sevişmeyecektik. Masum bir uyku çekecektik sadece. Belki biraz öpüşürdük ama o kadardı.
İçeri girdiğimde Güney'in ortalığı toparlamaya devam ettiğini görüp yardımcı oldum ona. Çok fazla dağıtmamıştık ama annesi böyle görürse kızabilirdi.
Ortalığı tamamen topladıktan sonra kendimi koltuğa bıraktım. Fazla dağıtmamıştık demiştim ama bayağı dağılmıştı. Ama hemen bitirmiştik ikimiz.
"Odama çıkalım mı?"
"Pul koleksiyonunu mu göstereceksin?"
Birden konuşmamla şaşırdı fakat ardından kahkaha attı. Ama ben çok gergin hissediyordum. Onunla ilk defa uyuyacaktım. Çok heyecanlıydım.
Elini bana uzattığında hafif titrediğini gördüm. O da çok gergindi. Uyuyacağız sadece, neden gerildik ki bu kadar? Heyecandandı büyük ihtimalle.
Elini tutup ayağa kalktım. Parmaklarımızı kenetleyip, elimin üzerine küçük bir öpücük bıraktı. Ona gülümseyip sımsıkı sardım elini.
Merdivenlere doğru yöneldiğimizde heyecandan düşmemek için dualar etmeye başladım. Gerdek gecesine giden gelin gibi hissediyordum şu an kendimi. Bir gelinliğim eksikti. Bir de kucakta değildim.
Odasının önüne geldiğimizde elimi bırakmadan kapıyı açtı. Odasının dekorasyonunu biliyordum zaten ama canlı görmek daha güzeldi. Sadece ve çok şıktı odası. Bir erkeğe göre çok renkliydi hatta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIKMIŞSIN|BXB
Short Story-TAMAMLANDI- G:Bana aşıkmışsın .d Gıcık çocuk:Ee? G:Ne? Gıcık çocuk: Öyleysem ne olmuş? Seni ilgilendirmez G:Ne diyon psikopat? Nasıl ilgilendirmez? Gıcık çocuk:Aşk benim aşkım sana ne oluyor? Texting - düz metin karışık Başlangıç tarihi:18.10.2022 ...