Size zorla okutmuyorum kurguyu? Gelip de kusucam, yeto diyip durmayın. Okumayı bırakmak zor değil. Yaptığınız saygısızlık farkındaysanız. Özür dilerim aşk kuşu yaptığım için.
Aşağıda aşırı soft, aşk kuşu, cıvık çift bulunmaktadır. Ona göre okuyunuz 😽
••••
"Anneciğim ben her şeyi hazırladım. Dolapta yemek var ısıtır, yersiniz. Abur-cuburların yerini biliyorsun zaten. Biz yarın akşam geliriz. Kendine dikkat et bebeğim olur mu?"
Annem kapının önünde, ayakkabılarını giyerken nefes nefese cümlelerini sıralıyordu. Onlara yalan söylemek istemediğim için, Güney ile beraber kalacağız dedim. Sorun etmediler bunu. Hatta babam yalnız kalmamdansa Güney ile olmamı daha doğru buldu.
"Tamam anne. Ben hallederim her şeyi. Beni düşünmeyin, eğlencenize bakın." Bugün annem ile babamın 20. evlilik yıldönümleriydi. Babam bunu kutlamak için iki günlük tatil ayarlamıştı. Annem benim de gelmem için ısrar etmişti fakat babam eşek kadar olduğum için yalnız kalabileceğimi söyledi.
"Oğlum salonda senin için biraz para bıraktım. Kartım da evde. Lazım olduğunda kullan."
"Tamam baba. Ben başımın çaresine bakarım, hadi gidin artık."
Neredeyse 10 dakikadır kapının önünden ayrılamamışlardı. Güney birazdan gelirdi ve onu görür görmez üzerine atlayıp, sevmek istiyordum.
"Sıpaya bak, bizi evimizden kovuyor resmen."
"Kovmak demeyelim de, yalnız kalmanız için daha fazla zaman ayarlıyorum diyelim." Dedim yumuşatmak için. Yemediler tabii ki.
Anneme sıkıca sarıldıktan sonra babama da ilerleyip, sakallarını okşayarak yanaklarını öptüm sulu sulu. Bunu çok seviyordu. O da beni aynı şekilde öptüğünde ayrıldık.
"Bakın, kardeş istemiyorum tamam mı?" Dedim son uyarımı da yaparak. Bu yaşta kardeş ile uğraşamazdım.
"Dil de pabuç gibi. Karışma anneyle, babaya." Babam kulağımdan hafif çektiğinde acıyla inledim. Elini cimciklediğimde bıraktı kulağımı.
"Annem gidiyoruz biz. Varınca ararım seni. Güney'e de selam söyle." Annem Güney'i çok sevmişti. O geldiğinden beri sürekli onun hakkında konuşur olmuştu. Ailemin onu sevmesi bana tarif edilemez bir mutluluk veriyordu.
"Peki anne. Söylerim. Hatta söylememe gerek yokz kendisi geldi bile." Sokağın başında gözüken sevgilimi gördüğümde gülümsedim. O da bana gülümsedi.
"Merhaba efendim." Yanımıza yaklaşınca annemle babama selam verdi.
"Merhaba oğlum. Ev size emanet, Ali de sana." Anne beni emanet ettiğin insana dön de bir bak demek istedim fakat diyemedim.
"Merak etmeyin efendim. Aklınız kalmasın." Kalmaz tabii. Senin azgın ergen olduğunu bilmiyorlar ki.
"Görüşürüz çocuklar." Annem ile babam bize el sallayıp yanımızdan ayrıldığında biz de içeri geçtik. Gözlerimin içine bakmaya başladığında ona yaklaşıp, kollarımı boynuna sararak dudaklarını öptüm. Elleri belimi buldu.
Son bir ıslak öpücük verip geri çekildiğinde boynuna sarıldım sımsıkı. "Çok özledim sevgilim." Boynumdan kokumu içine çekerek konuştu. "Ben de seni aşkım." Dedim boynundan öperek.
Vücudum birden havalanınca ona daha sıkı sarıldım. Bacaklarımı beline sardım. İçeri doğru ilerlemeye başladı.
"Aç mısın?" Diye sordum salona geldiğimizde. Koltuğa benimle beraber oturup, yüzüme bakmaya başladı. Saçlarımı okşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIKMIŞSIN|BXB
Short Story-TAMAMLANDI- G:Bana aşıkmışsın .d Gıcık çocuk:Ee? G:Ne? Gıcık çocuk: Öyleysem ne olmuş? Seni ilgilendirmez G:Ne diyon psikopat? Nasıl ilgilendirmez? Gıcık çocuk:Aşk benim aşkım sana ne oluyor? Texting - düz metin karışık Başlangıç tarihi:18.10.2022 ...