FİNAL

14.5K 876 378
                                    

Evet geldik o güne... Cidden çok düşündüm final yapayım mı, yapmayayım mı diye ama en iyisi bu gibi. Daha fazla uzatırsam batırırım diye düşünüyorum. Ayrıca diğer kurgularıma da yazmam gerek. Bu zamanımı çok alıyor.

Ben bu kadar büyüyeceğini tahmin etmemiştim bu kurgunun. Yeri geldi sinir oldum yeri geldi küfürleştim falan ama genel olarak hep güzel yorumlar aldım. Okuduğunuz için teşekkür ederim 💝💕💗

Diğer kurgularıma da beklerim diyip bölüme geçiyorum.

••••

Mor ve Ötesi- Küçük Sevgilim

"Aşkım burası neresi ki?" Diye sordu elini sımsıkı tuttuğum sevgilim. Merakla etrafa bakıyordu. Heyecanı artsın diye cevap vermemeyi seçtim.

"Ali, sana diyorum." Diye mızmızlanarak konuştu. Çok tatlıydı.

"Sevgilim sabret. Çok az kaldı." O kadar meraklı biriydi ki, ne dersem diyeyim susmuyordu.

Öğlene doğru ondan habersiz evine gittiğimde hâlâ uyuyor olduğunu öğrendim. Odasına ilerleyip, yanına kıvrıldığımda önce anlamamıştı daha sonra ise kollarını bana sarıp, adımı sayıklamıştı.

İçin sıcacık olmuştu, yanında uyumak istemiştim ama yapamazdım. Daha önemli işlerimiz vardı. Onu hızla kaldırdığımda uyku sersemi beni anlamadı.

En sonunda uyandığında ailesine selam verip onu evinden çıkardım. Küçük bir çanta hazırlamıştım o uyanana kadar.

Geldiğimiz yere kadar binbir soru sormuştu. İnatla cevap vermiyordum. Elini rahatça tutabileceğim bir yerdeydik ve istediğim gibi konuşabiliyordum onunla. Bunu çok seviyordum.

"İşte! Geldik." Dedim önünde durduğumuz kulübenin önünde ellerimi açıp. Bana şaşkınlıkla baktı.

"Burası neresi?" Diye sorarken, ben de kapıyı açmaya çalışıyordum. İçeri girdiğimizde kapıyı kapattım. Etrafa bakıyordu merakla.

"Burası amcamın. Ama bugün bizim."

"Beni dağa mı kaldırdın sen?" Diye sordu ciddi ciddi. Aynı şekilde karşılık verdim ona. Hızla yanıma gelip, kucağına aldı beni. "Oha! Sonunda istediğim şey oldu."

"Aptal mısın? Ne dağı?" Omzuna vurdum indirsin diye ama sıkı sıkı sarmıştı beni. "Yalnız vakit geçirelim istedim." Dedim yüzüne bakarak. Gözlerinin içi parlamıştı resmen. Çok mutlu olmuştu. Onu mutlu ettiğim için ben de mutluydum.

Yüzünü ellerim arasına alıp, dudaklarına eğildim. Sıkı bir öpücük verdikten sonra ayrıldık. Benimle beraber salona ilerlemeye başladı.

Mutfak ve salon birleşikti. Salonun köşesinde ise şömine vardı. L şekli koltukların olduğu yere gelince benimle beraber köşesine oturdu.

"Beğendin mi sevgilim." Diye sordum sordum ona. Gülümsemesi büyüdü. Başını hızla salladı. "Bayıldım. Çok mutlu ettin beni." Dediğinde bana yaklaştı.

Dudaklarıma doğru yaklaştığında ona yardımcı olup, yarı yolda dudaklarını karşıladım. Alt dudağımı dudakları arasına aldığında, ben de üst dudağını emmeye başladım.

Kollarımı boynuna sardığımda başını yana doğru eğip, öpüşmeyi derinleştirmeye çalıştı. İzin verdim. Dilini dudaklarım arasına gönderdiğinde kabul edip emmeye başladım. Elleri belimden kalçama indiği anda eline tokat attıp geri çekildim.

"Geri çekilmesene." Ensemi tutup, kendisine çekmeye çalıştığında, başımı geri çektim. "Şu an olmaz aşkım. Geceyi bekle." Dedim fısıltıyla. Gözleri karardı.

AŞIKMIŞSIN|BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin