"Küçük ve tatli bir yer burası. Eski okulum gereksiz büyüktü." Öğle arasında hiç anlamadığım bir şekilde beraber yemek yiyorduk. Ben, Güney, Gülşin ve Sude.
"Neden nakil aldırdın ki? Yanlış anlama, iyi ki aldırmışsın bence." Gülşin sona doğru ağzının suyu akarcasına konuştu ona doğru. Geldiğinden beri göz hapsine almıştı zaten kızı.
"Başka şehirden geldik biz. Babamın çalıştığı şirket buraya yeni bir iş yeri açıyor. Babamı da başına atadıklarından biz de gelmek zorunda kaldık."
Zengin olduğu belliydi her hâlinden. Özel şoför ve lüks araçtan bayağı belliydi. Normalde okulun en zengini Güney olarak bilinirdi, mühendis baba ve öğretmen anneden dolayı ama sanırım yerini biri almıştı bile.
Ben onları dinlerken Güney tabağıma yemeklerinden doldurmaya başladı. Kendisinin sevmediği şeyleri benim tabağıma boşaltıyordu.
"Güney yeter bu kadar. Doydum zaten."
"Olmaz tontişim. Belin incecik, iki elimle sarsam parmaklarım birbirine değer."
Ben bilerek yapmıştım bu fiziği zaten. Bozmaya asla niyetim yoktu ayrıca. Kilom da idealdi. Yine de memnun olsun diye başımı salladım. Bana gülüp, yanağımdan makas aldı.
"Çok tatlı bir arkadaşlığınız var."
Güney ile göz gözeyken Sude birden konuştuğunda, Güney yüzüme doğru kahkaha atmaya başladı. O gülünce ben de güldüm. Gülşin de bize katıldı.
"Değil mi ya? İstersen biz de bu kadar tatlı olabiliriz Sude."
Gülşinin söylediği şey ile Güney daha fazla gülmeye başladı. Sandalyeden düşecekken belinden tutup kendime çektim.
"Yanlış bir şey mi söyledim?"
"Evet çok tatlıyız ama arkadaş değiliz." Güney gülmesini durdurmaya çalıştığında konuştu. Gözlerinden yaşlar akıyordu gelmişti resmen. Elimle sildim onları. "Sevgiliyiz biz."
Sude'nin yüzünde beliren ifadelere bakmaya başladık hepimiz. Hâliyle şok olmuştu. Ama bir iğrenme belirtisi de yoktu. Burdan homofobik olmadığını çıkarıyordum, yani İnşallah.
"Sana bir kal geldi canım. İyi misin?" Gülşin suyu gözünün önüne doğru getirdiğinde, kendine geldi en sonunda.
"İyiyim. Şaşırdım sadece. Kusura bakmayın." Bakışlarını bizden çekti hemen. Yüzü hafif düşmüştü. Umarım anladığım şey değildir tatlı kız.
"Sorun değil. Bu kadar yakışan bir çift görünce şaşırman normal. Alışırsın." Güney kolunu sandalyemin sırt kısmına koyduğunda, beni kendine hafif çekerek konuştu. Gülerek, tek kaşını havaya kaldırdı.
Egosu çift kişilikti artık.
"Yakışıyorsunuz gerçekten de." Gülerek konuştuğunda ben de gülümsedim. Elimi, omzumun kenarından elini sarkıtan sevgilime sardım. Normalde asla yapmayacağım şeydi ama kıskançlık beni bu hâle getirmişti.
"Biz de yakışırız belki gülüm." Gülşin'in ağzının içinde gevelediği şeyi duyduğumda şokla ona baktım. Diğerleri duymamıştı. Ayağına hafifçe tekme attım kendine gelmesi için. Kızın ağzına girecekti.
"Ali'm yarın sana gelirken ne getireyim? İstediğin bir şey var mı çiçeğim?" Yarın hafta sonu olduğu için, önceden ayarladığımız gibi bizde kalacaktı. Onunla uyumayı özlemiştim.
Evet sadece uyuyacağız!
Yemin olsun ki.
"Aşkım her şeyi ayarladım ben. Güzel filmler buldum, birini izleriz. Yiyecek de aldım. Merak etme sevgilim."
"Sevgilim diyen ağzını," Dudaklarıma bakarak konuştuğunda masadakileri işaret ettim gözümle. "Neyse." Diyip sustu.
"Ben de geleyim mi Ali?" Gülşin heyecanla atladığında, Güney benim yerime cevap verdi. "Hayır tıss kadın. Sevgilimle yalnız kalacağız biz."
"Of ya. Sevgili bulayım da görün gününüzü."
"Ne diyon evde kalmış haset."
"Susun artık. Aşkım sen her zaman bizdesin zaten. Annemler yok bu hafta, o yüzden çağırdım Güney'i. Ama yine ayarlayalım. Sabaha kadar dizi izleriz seninle, olur mu?"
Ilımlı ses tonuyla konuştuğumda öpücük attı bana. Onunla hep birlikteydik zaten. Her ah çıkıp gelirdi bize. Güney ile okul hariç başka yerde buluşamıyorduk ve bunu değerlendirmek istiyordum.
"Aileleriniz de mi biliyor?" Sude şaşırarak sorduğunda ona döndü bakışlarım. Başımı sallayıp onayladım onu. "Evet. Hatta Güney ailemle tanıştı bile. Yakında ben de gideceğim onlara." Dedim. Güldü ama hâlâ şaşkındı.
"Yavrum daha sonra bizimkiler de tanışsın birbiriyle, ne dersin? Eminim gayet iyi anlaşırlar." Güzel fikirdi ama aileme söylemem gerekti. Babamın atlayacağını biliyordum bu fikre. Annem her zaman isteklerime önem verirdi zaten.
"Olur bebeğim. Ben size geleyim, ondan sonra ayarlarız." Dedim diğer elini tutarak. Elimin üzerine öpücük bıraktı. Şimdiden heyecan yapmıştım bile. Umarım her şey güzel geçerdi.
••••
700 OLMAMA SON 2 KİŞİ KALDI. sadece söyliyim dedim ya. Önemli bir şey değil ☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIKMIŞSIN|BXB
Short Story-TAMAMLANDI- G:Bana aşıkmışsın .d Gıcık çocuk:Ee? G:Ne? Gıcık çocuk: Öyleysem ne olmuş? Seni ilgilendirmez G:Ne diyon psikopat? Nasıl ilgilendirmez? Gıcık çocuk:Aşk benim aşkım sana ne oluyor? Texting - düz metin karışık Başlangıç tarihi:18.10.2022 ...