Chapter III

13.2K 530 775
                                    

‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️

Temiz duştan mutlu çıkan Yongbok, birkaç saat önce yaşadıklarını düşünüyordu. Kesinlikle pişman değildi. Aynada ıslak çıplak bedenini izlerken bedenininden dans edercesine süzülen damlalar gözüne takılmıştı. Kendini hiç olmadığı kadar güzel ve özgüvenli hissediyordu. Üzerine pijamalarını giymiş, kendini ıslak saçlarıyla yatağına atarken gözlerini uyku modu için kapatmıştı. Lakin gözleri kapalı olsa bile beliren sahne aynıydı. Venom'u emmesiydi. Mutluluk ve başarıyla parmakları kalçasına gitmiş, avuçlayarak kendini takdir etmişti. Uykunun tatlı kolları onu bekliyordu.

Hyunjin tarafında işler farklıydı. Saat gece yarısı 5'e geliyordu. Önündeki Kore Tarihi testine bakmıştı. Elindeki kalemi çeviriyor, soruları okusa bile Yongbok'un iniltisi olarak dönüş yapıyordu. Derin bir nefes alarak omuzlarını düşürmüştü. Bu sene üniversite sınavı vardı. Bir üniversite kazanamazsa bu mesleği yaşlanana kadar yapabilecek miydi? Sırtını geriye yaslamış, avuçlarıyla yüzünü kapatıp sıvazlamıştı.

"Ne bildiğimi bile bilmiyorum..."

Yeniden saate baktığında stüdyo dairesine gitme vakti gelmişti. Ayaklanmış, maskesini tuttuğu gibi görmezden gelerek çantasına yerleştirmişti. Camı açmış, etrafı kolaçan ettikten sonra sakince atlayarak yurttan çıkmıştı. Temiz gecenin yıldızlı gökyüzünü izlerken nadir de olsa içtiği sigaranın paketini çıkarmıştı. Tek dalı ağzına sabitlemiş, çakmakla ucunun alev almasını sağlarken derin bir soluk almış, gevşek şekilde dumanın ağzından çıkmasına izin verirken içinden yeniden geçirmişti.

'Seveneleven'dan* enerji içeceği alsam iyi olacak.'

(Seveneleven, Kore'de 7/24 açık market veya çok amaçlı mağaza)

Yorgunlukla alarmı susturmaya çalışmıştı Yongbok, hafta sonu ne alarmıydı bu böyle derken gece yaşadıkları aklına geldiği gibi sıçrayarak uyanmıştı. Doğru ya, Venom'un evine gidecekti. Hızla dağınık vaziyette yataktan kalkmıştı. Banyoya gitmiş, şiş gözlerine rağmen kendini zorla ayıltmış, elini yüzünü yıkayıp dişlerini de fırçalamıştı. Hava şimdiden güneşli olacağını belirtiyordu. Beyaz oversize bir tişört, siyah bir şort giyerek daha öncesinde Venom'un attığı konuma göz atmıştı. Gecenin verdiği zevki dudaklarından atamıyordu. Parmak uçları dudaklarına gitmiş, narince yoklamıştı. Ardından sırıtıp, küçük çantasını alıp yurt odasından sakince çıkmıştı.

Hyunjin ise kiraladığı stüdyo dairesinde birden fazla ekranı olan monitörlerine bakıp  onlyfans hesabında paylaşacağı videoları düzenliyordu. Yeniden saate baktığında ise buluşma saatine yaklaştıklarını fark etmişti. Lakin hâlâ Yongbok'tan ses seda çıkmamıştı. Ekildiğini düşünürken gelen mesajla telefonuna göz ucuyla bakmıştı.

Y: Hey, ben çıktım. Yoldayım.

Hyunjin sadece görmekle yetinmişti. Uzun nemli saçlarını bileğindeki tokayla bağlamış, derin bir nefes almıştı. Artık hazırlanabilirdi.

Maskesini yüzünün yarısına kadar indirirken, iç çamaşırıyla oyuncu koltuğunda oturuyordu Venom. Kapının çalmasıyla ayaklanmış, maskesini tamamen yüzüne indirmişti. Sakin adımlarla kapıya ilerleyip kapıyı açarken küçük bedende olan Yongbok'u görünce başıyla selam vermişti.

"Hoş geldin, Yongbok."

Yongbok, Venom'un fiziğini tam anlamıyla görünce nutku tutulmuştu. Beklediğinden daha kavruk bir ten, neredeyse izi olmayan kas yapılı omuzlar, kollar, göğüs ve karnı ile tam bir model gibiydi. Yutkunmuş, sessizce içeri gelirken küçük daireye bakmıştı. Tam anlamıyla seks için düzenlenmişti. Çeşitli oyuncaklar, fantezi materyelleri ve erotik posterler vardı. Doğru bir karar mıydı? Vazgeçmeli miydi? Gerginliğini bozmadan arkasını dönmüş, kapıdaki Venom'a bakmıştı.

No Strings Attached (Hyunlix) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin