Chapter VII

8.2K 374 328
                                    

‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️

Yongbok'un duyduğu, hatta gördüğü doğru muydu? Wooyoung bu yüzden mi yakınlaşmaya karar vermişti Yongbok'a? Yoksa ifşa mı olmak istiyordu.

Yongbok hem yaptığından utanıyor, hem de durumu nasıl toparlayacağını düşünüyordu.

Bunu kimseye söylememeliydi Yongbok çünkü Venom'la öpüşmüştü.

Okul dolabında bomboş duran Yongbok, onu uzaktan izleyen Hyunjin'in radarındaydı. Hyunjin tam anlamlıyla batırdığını biliyordu. Aklını karıştırmak isterken beklediği olmamıştı. Hyunjin boğazını temizlemiş, çalan zilin kulaklarını tırmalaması ile öylece duran Yongbok'a son kez bakış atıp sınıfın içine girmişti.

Hyunjin durumu toparlamalıydı. Ne yapacağını bilmiyordu, arzuların ötesine geçmemesi gerekirken bunu Yongbok'a olan hayranlığı yüzünden geçmeyi başarmıştı. Yoldan çıkmış hissediyordu. Venom ne yapardı bu durumda? Gözlerini kapayıp bulanan yazıların yeniden netleşmesi adına açmış, kitabına bakmıştı. Hiçbir işe yaramamıştı... Ki aklına gelen fikirle eli hemen telefona gitmişti.

V: Yongbok.

Başını koyduğu sırada uyuklamaya çalışan Yongbok titreyen telefona baktığında asla Venom'u beklemiyordu. Küçük dilini yutacak gibi olmuştu. İlk defa ondan gelen mesajı açmak ve açmamak arasında kalmıştı. Kilit ekranını kaparken başını diğer tarafa çevirmişti. Görmezden gelecekti, en iyisi buydu. Hatta görüşmeyi keseceğinden de emindi.

İki dakika kadar emindi.

Y: Efendim?
V: Akşam buluşalım mı, dairem de?
Y: Ne için?
V: Her zamanki yaptığımız şey için.

Yongbok bunu beklemiyordu. Çok ikilemde kalmıştı. Buluşma amaçları hep seksten ibaret olurdu ama Wooyoung'un onunla flörtleşme çabasını da görmezden gelemezdi. Gözlerini kapamış, derin bir nefes vererek son mesajı yazmıştı.

Y: Okul çıkışından bir saat sonra orada olacağım.

Hyunjin yaptığı planın basitliğini sorguluyordu. Buluşmayı kabul ettiğinde içindeki gerginlik kalbinin etrafını sarıp avucunun içinde sıkmıştı. Sadece beklemeliydi.

Bir de seks shopa uğramalıydı.

...

Hyunjin hangi rengi almalıydı? Paketlenmiş kutudaki uzaktan yönetmeli vibratörlere bakıyordu. Yanına gelen çalışan kızı fark edince boğazını utanarak temizlemiş, bir adım geri çekilmişti.

"Bu modeller bu aralar daha çok satılıyor, akıllı özellikte. Telefonunuzu bağlayabilirsiniz."

Hyunjin başını sallamıştı, boğazına kadar utanmıştı. Yutkunmaya çalışmıştı. Bir şey demeden gösterdiği modeli almış, hızla kasaya gitmişti. (Y/N: NEYE UTANIYORSUN AQ JİGOLOLUK YAPIYORSUN XD)

Yongbok ise bu olanları Minho'ya anlatmak için kıvranıyordu ama bu kadar ileri gitmesi Jisung'u çok sinirlendirebilirdi. Ondan sır tutmasını isteyecekti. Minho'nun odasına varmış, kapıyı çalmadan açmıştı.

"Minho-yaa... Ben bir şey öğren-"

Jisung'u ne Minho'nun kucağında bekliyordu, ne de Minho'yu bu denli şok olmuş. Yongbok'un gözleri irice açılmış, ikisine donuk vaziyette bakmıştı. Jisung, Minho'nun kucağından kalkması bir olmuş ve Yongbok'a bakmıştı.

"Bir dakika düşündüğün gibi değil."

Yongbok bir şey demeden Minho'ya bakmıştı. Minho gevşemişti, ellerini yatağın arkasına sabitlemiş Jisung'u süzüyordu.

No Strings Attached (Hyunlix) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin