Chapter IV

10.5K 459 613
                                    

Yongbok bu sabah yaşadıklarını Minho'ya  hemen anlatmalıydı. Kendisini çok mutlu, enerjik ve özgüvenli hissediyordu. Sonunda bir erkekle birlikte olabilmişti ve bundan asla pişman değildi. Venom'la yeniden seks yapmak istiyordu.

Ama ilk önce kalçasındaki ağrının dinmesini beklemeliydi.

Yurda geldiğinde henüz saat öğleye bile gelmemişti. Uykusuzluk artık gözlerinin batmasına sebep oluyordu. Odaya girdiğinde alkol kokusunun odaya yayılması ile yüzünü ekşitmişti. Bu demek oluyor ki Jisung odadaydı ve muhtemelen de sızmıştı. Gözleri yatağa gidince ise doğru tahmin yapmanın gururuyla dudak kenarları yukarı yönde kıvrılmıştı. Odayı biraz daha havalandırmak adına pencereye ilerlerken şapkasını düzelten, spor kıyafetleri ile yurda giden bir genç görmüştü. Biraz daha dikkatli baktığında onu izleyen sapık olduğundan emin olmuştu. Adını aklından geçiriyordu... evet, Hwang Hyunjin. Yongbok'un uyarması işe yarayacak olacak ki başını önünden kaldırmadan yurdun içine girmişti. (Y/N: AYNEN DFGHJKJHGF)

...

Yongbok daireden çıkar çıkmaz yüzündeki maskeyi bir hışımla çıkarmıştı Hyunjin. Anksiyete krizi ile beraber elleri titremeye başlamıştı. Ne yapmıştı, az önce yaşananlar neydi böyle düşünmeden edemiyordu. Ağzındaki silikonları eline tükürmüştü. Kendini hep iki yüzlü olarak tanımlardı ama bu durumdan ilk defa bu kadar rahatsız olmuştu. Ayaklanmış, dağılan ortalığa göz gezdirirken bir anda gelen arama ile bakışlarını telefona çevirmişti. Patronu arıyordu. Titreyen ellerini umursamadan telefonu almış ve söze girmişti.

''Alo?''

''Hyunjin... ödeme günün bugün.''

Hyunjin bıkkın bir nefes vermişti. Gözlerini yorgunlukla kapattı.

''Evet, biliyorum...''

İğrenç herifin sesli kahkahasını duymamak adına kulağından telefonu uzaklaştırmıştı. Adam küstahça sözlerine devam etti.

''Yarım saat içinde dairede olurum. Unutma, 380.000 won.'' (Y/N: yaklaşık 5005 lira ediyor.)

''Para hazır, bekliyorum.''

Telefonu kapatınca Hyunjin stresle nefesini dışarıya vermişti. Bu ayki kazancı ödemelerinin iki katı olduğu için rahattı. Bilgisayar masasındaki duran 20.000 wona baktı. Parayı alıp cebine avuç içinde saklarken yavaşça adımları duşunu almak üzere banyoyu bulmuştu.

Yongbok üzerinde bir ağırlıkla uyanmıştı. Ikınarak itse bile itemiyor, hareketini kısıtlıyordu. Bir an başını çevirip baktığında gülümseyerek üzerinde duran Jisung ile göz göze gelmişti. Sıçrayarak Jisung'u ittirmiş, bir anda yatakta oturur pozisyona geçmişti. Jisung şaşkınca yataktan kalkmıştı.

''Hey hey... Yongbok, benim. Neden garip davranıyorsun?''

Üstelik Jisung'un üstünde sadece iç çamaşırı vardı. Yongbok bu manzarayla birlikte aniden ayılmış elinin tersiyle gözlerini karşısındaki manzaraya kendince sansür koymuştu.

''Bu ne ya? Üstünü giyinsene Jisung.''

Jisung bu tepkiyi beklediği söylenemezdi. Ellerini beline koymuş, kendisini boydan boya süzüp bir gariplik mi var diye gözden geçirmişti.

''Ne ya... sanki bunu ilk defa yapıyormuşum gibi tepki veriyorsun. Bu aralar garipsin.''

Jisung haklıydı, ilk defa yaptığı bir şey değildi ama bu aralar Yongbok her şeye ilk defa şahit olurmuşçasına tepki veriyordu. Eliyle yüzünü sıvazlayıp yataktan yorgunca ayaklanmıştı.

''Kabus gördüm. Ondandır her halde.''

Yongbok telefonuna bakmıştı. Bir ümitle telefonundan mesaj gelmesini umuyordu. Bir sürü mesaj gelmişti evet ama Venom'a ait değildi hiçbiri. İçinden ne umduğunu düşünüyordu. Para vermişti, o da seks yapmıştı onunla. Kurallara uymak zorundaydı. Yoksa onunla yeniden bir şeyler yaşama şansını kaybedebilirdi. Telefonun ekranını kilitleyip cebine yollarken masanın üzerindeki sigara paketini ve çakmağı alıp Jisung'a bakmıştı.

No Strings Attached (Hyunlix) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin