‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️Yongbok belki de hayatının en güzel uykularından birisini çekmişti. Yavaşça bir şekilde gözlerini açtığında temiz kokan yastık ve yorgana daha çok sarıldığında gözlerini aniden açmıştı.
Ben neredeyim?
Dün gece yaşananları hatırlamaya çalışıyordu. Gözlerini yumduğunda ise dudakları sızlamıştı.
Hyunjin...
Saatlerce öpüşmüşlerdi. Hyunjin'in odasına varınca bile Hyunjin ile öpüşmeye devam etmişlerdi. Nerede olduğunu anımsamıştı.
Hyunjin'in odası ama Hyunjin neredeydi?
Başını kaldırdığında ise dünki basketbol formaları ile çalışma masasında uyuklayan bedeni görmüştü. Beraber uyumamışlardı. Kötü mü bir şey mi geçmişti aralarında, neden gelememişti yanına? Yongbok anlamdıramıyordu.
Yavaşça yataktan kalktığında üzerindeki bol pijamalara bakmıştı. Elleri bile içinde kayboluyordu. Yongbok, ellerini yüzüne kapamış ve kumaşı derin derin içine çekmişti.
Hyunjin kokuyor...
Şımarıkça gülümserken yüzüne oturan mutlulukla Hyunjin'in başına gelmişti. İşaret parmağını yakışıklı bulduğu yüze bastırınca Hyunjin irkilerek uyanmıştı.
Uyanmaya çalışıyordu, çünkü her yeri tutulmuştu.
"Günaydın, derse geç kalacağız Hyunjin."
Hyunjin sırtını doğrultmuş ve gerinmeye başlamıştı. Çok kalitesiz bir uyku çekmişti ama sorun değildi.
Duşa girsem ve birkaç kupa kahve içsem kendime gelirim.
Hyunjin gözlerini ellerini yumruk yaparak ovuşturmuş ve şiş yüzüyle gülümseyerek Yongbok'a bakmıştı.
"Günaydın Yongbok... O zaman, hazırlanıp çıkalım."
Yongbok dün geceyi konuşmak istiyordu. Hoşlandığını itiraf ettiğine emindi. Seviştiklerine de emindi ama her şeyi parça parça hatırlıyordu. Hyunjin, dolabından formaları çıkarırken Yongbok arkasından seslenmişti.
"Dün gece... Nasıl anladın?"
Hyunjin formalarını almış, arkasında kendi pijamalarıyla küçücük duran bedene doğru dönmüştü.
Bana neden soğuk davranıyor?
"Neyi?"
"Wooyoung'un yaptığını... Çok yüksek alkol verdi bana."
Hyunjin formalarını düzenlerken yatağa yerleştirmiş ve Yongbok'un karşısına dikilmişti.
"Sana alkol değil, yasaklı madde verdi. Bir de istek arttırıcı legal olamayan bir ilaç."
Yongbok duyduklarına inanmamışçasına gözlerini hızlı hızlı kırpıştırmaya başlamıştı. Bunca zaman buna çok karşı olmuştu ve şimdi istismar edildiğini düşünüyordu. Hyunjin, küçük bedenin parmaklarını kuş tüyü tutuşuyla kavramıştı.
"Ben orada olmasaydım... Onunla birlikte olur muydun?"
Yongbok düşünmüştü. Wooyoung'un onun boynunu öptüğünü, sarıldığını biliyordu. Bundan rahatsızdı da olmuştu ama karşı koyamamıştı.
"İstemiyordum... Bu bir tecavüz olmaz mıydı?"
Hyunjin yutkunmuştu. Zamanında kendisinin gördüğü istismarın aynısını ya karşısındaki kısa bedene karşı yaptıysa, kendisini affedebilir miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Strings Attached (Hyunlix) ✔️
Fanfiction❗️Bdsm ağırlıklı smut içerir. ❗️ Hwang hyunjin, liseli bir eşcinsel jigolo. Gizli bir kimlikte takılırken kendisini yeni keşfetmiş platonik aşkı Lee Yongbok'un partneri olmayı kabul eder. Olaylar örümcek ağı gibi karışır, tek kural ise birbirilerine...