Chapter XXIII

4.2K 264 889
                                    


"Okul yıllıkları çıktı! Aldınız mı?"

Minho, Jisung ile beraber Yongbok'un odasına girmişti. Yongbok, çoktan yıllığı almıştı. Bu yıl yaşadığı en korkutucu yıl olsa da en hislerini yoğun yaşadığı yıldı. Çalışma masasında otururken, kendisinin ve Hyunjin'in yan yana basıldığını görmek onu mutlu etmişti.

Beraber hiç fotoğrafımız yok, bu ilk beraber fotoğrafımız.

Minho ve Jisung, Yongbok'un başına giderken süslediği yıllığına göz ucuyla bakmışlardı. Minho, başını sallayıp lafa girmişti.

"Vay... Hyunjin de var."

Yongbok başını karşılık olarak belli belirsiz sallamış, yıllığa odaklanmış ve sıcak bir gülümseme sunmuştu.

"Evet, hem de yan yanayız."

Jisung ve Minho, Yongbok'un arkasından endişeli bir şekilde birbirine bakmışlardı. Jisung, gözlerini yumarak Minho ile sessizce iletişime geçiyordu.

"Yah... Yongbok... Hyunjin'den ne zaman vazgeçeceksin?"

Yongbok bu soruyla gülen suratı birden asıklaşmıştı. Yönünü arkasındaki ikiliye çevirmişti.

"Nasıl?"

Minho bu sefer sözü devralmıştı.

"Hâlâ sevgili gibisiniz, Hyunjin ile iyi bitirmek devam eden bir ilişki anlamına gelmiyor. Yeni birisini bulduğuna eminim."

Yongbok birden ayağa kalkmış ve sinirle Minho'ya odaklanmıştı. Oturduğu sandalyesini sesli bir şekilde kenara savururken Minho'ya doğru yürümüştü.

"Ne diyorsun sen? Haddini aşma Lee Minho!"

İkisi de bu tepkiye karşı hazırlıklı değildi. Yongbok, Minho'yu omuzlarından ittirmişti. Jisung araya girmiş, Yongbok'un kollarını tutmuştu ama artık bu odadaki tek sinirli kişi Yongbok değildi.

"Yalan mı söylüyorum? Seni unutup gittiğine eminiz, sen hâlâ bir rüyadasın."

Yongbok bu lafları duymaya hazır değildi. Hyunjin'in yanında başkası olamazdı. Bunu bırak düşünmeyi ihtimalini bile düşünmek acı veriyordu. Yongbok, Jisung'u da ittirmiş ve yeniden Minho'nun üzerine yürümüştü. Daha çıldırmış haldeydi.

"HYUNJİN, BİR BAŞKASI İLE OLAMAZ. O BENİ SEVİYOR, TAMAM MI?"

Jisung araya girse bile nafileydi. Yongbok, Minho'nun yakasını iki eliyle kavramıştı. Minho ise aksine soğukkanlı ve can yakıcı bakışlara sahipti.

"Hah... Seni sevse kesinlikle o memurluk maaşına tamah etmez ve senin referansını kullanırdı. Aptalsın."

Yongbok, gözlerinin dolduğunu Minho'nun yüzüne bakarken etrafın bulanıklaştığına şahit olarak anlıyordu. Jisung son kez araya girmiş ama bu sefer tuttuğu kişi Minho olmuştu. Omuzundan tutarak odadan çıkarırken Yongbok, donmuş bakışlarla ikilinin arkasından bakakalmıştı.

Bu dedikleri doğru olabilir miydi?

Sahi, ailesi aylık milyonlar kazanırken, Hyunjin neden bunu kullanmamıştı?

Odanın kapısının kapanma sesi duyduğunda Yongbok gözlerini kapatmıştı aynı şekilde. Göz yaşlarının düşüşü parke zeminde ses çıkarırken  yatağın ucuna oturmuştu.

Bir hayal içinde mi yaşıyorum?

Hyunjin'in benden başkasını gerçekten sevebilir mi?

Yongbok, elinin tersiyle burnunu çekerek gözündeki yaşları silerken telefonundan gelen bildirim onu şaşırtmıştı.

Kimden: +82**********
Yongbok, benim. Venom.
Seninle özel bir konu hakkında konuşmak istiyorum. Bugün, her zamanki saatimizde, daireme gelebilir misin?

No Strings Attached (Hyunlix) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin