Chapter XVIII

5.6K 309 825
                                    


‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️

Yongbok, Venom'la görüşmek üzere çantasını toparlıyordu. Paketleri gelişi güzel çantasına ittirirken yumruk yaptığı eliyle eşyaları ittirirken durmuş, alt dudağının bir kısmını ağzının içine alarak yemeye başlamıştı.

Bu son... Gerçekten.

Burnundan derin bir nefes verip sırt çantasını kapatmıştı. Tıklanan kapı şaşırmasına neden olmuştu. Jisung çoktan gitmişti. Bugün okulun son günüydü ve Hyunjin ile Yongbok beraber yurttan çıkış yapacaklarına söz vermişlerdi.

"Kim o?"

Kapı kolunu sakince tutup açtığında Hyunjin'i görmesiyle yüzünü geniş bir gülümseme kaplamıştı. Gözlerindeki çizgiler en derin seviyeye ulaşacak kadar.

"Hyunjin-ah!"

Kapıyı sonuna kadar açmış ve uzun boyluyu bileğinden kavrayarak odanın içine doğru çekmişti.

"Bebeğim."

Yongbok, direkt kollarını geniş omuzların üzerine koyup sıkıca sarılmıştı. Tek fark artık bu sıkı sarılmalar tek taraflı değildi. Hyunjin'in belinde yaptığı baskıyı daha net hissedebiliyordu. Yongbok, Hyunjin'in pamuktan doğma yanağına dudaklarını bastırmıştı.

"Erken gelmişsin, gidecek miyiz?"

Hyunjin başını sağa sola sallamıştı. Yüzündeki ifade durgundu.

Beni gördüğün için mi mutlu, yoksa Venom'la görüşeceği için mi?

"Hayır, hazır mısın diye kontrol etmek istedim."

Yongbok, odasına bakmıştı. Geceden hazırlanmıştı. Başını olumlu anlamda sallayarak iri bakışları eşliğinde söze girmişti.

"Evet, hazırım. İstersen gidebiliriz?"

Hyunjin anlandırmakta zorlanıyordu. Yongbok ne isterse yapacak gibiydi. Öyle düşünüyordu ve öyle düşünmek onu mutlu etmişti. Dudaklarının kenarları yukarıya çıkmıştı.

"Hayır bebeğim, henüz ben hazır değilim."

Küçük bedeni belinden daha sıkıca kendisine çekmişti Hyunjin. Sırtını duvara yaslamış, ikisinin temasını sıkılaştırmıştı. Yüzleri birbirine oldukça yakın hizadaydı.

"Öpücük saatimizi kaçırmak istemedim."

Yongbok, kendi tabirini duyunca keyiflenmişti. Hyunjin'in erkeksi kokusuyla beraber dudaklarının sıcaklığı ateşini yükseltiyordu. Sessiz kalmıştı. İkisi de başını birbirine ittirerek dudaklarını birbirine sürtüyordu. Yongbok, direkt olarak parmaklarını Hyunjin'in uzun saçlarının arasına katmıştı.

İkilinin dudakları birbirine geçiş yapıyordu. Yongbok, masumane bir öpücük beklerken Hyunjin'in dilini ağzının içine hissetmesiyle kalbinin ritminin değiştiğini hissetmişti. Hyunjin'in dilini dudaklarının arasına alarak yumuşakça emmeye başlamıştı.

İki beden de memnuniyetle ayrıldıklarında ise alınları birbirine yaslıydı. Yongbok'un çatallı nazlı sesi öncelik olmuştu.

"Bu ara tatilde seninle geçirmek için çok heyecanlıyım."

Hyunjin, dudaklarından nefes vererek sırıtmış ve Yongbok'un dudak kenarına ıslak ve şiş dudaklarını bastırmıştı.

"Dolu dolu geçireceğimize eminim. Ama şimdi gitsem iyi olacak yoksa geç kalacağım, hazırlanmam lazım bebeğim."

Yongbok kollarını çekmiş ve Hyunjin'den uzaklaşmıştı. Hyunjin, yeniden kapıya yöneldiğinde Yongbok söze girmişti.

"Hyunjin-ah."

No Strings Attached (Hyunlix) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin