‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️
Hyunjin artık hayatına kaldığı yerden devam edebilirdi. Ne kadar nefret etse de uzun zamandır konfor alanının dışına çıktığında kendisini rahatsız hissediyordu.
Yongbok için durum pek aynı sayılmazdı. Yaptığı hatanın farkındaydı.
Hyunjin'i kaybetmek... Onu neden bu kadar üzmüştü? Kendisi de bilmiyordu.
Dolabındaki ders kitaplarını alıp kapattığında ise etrafı süzmüştü Yongbok. Süzdüğü gibi de ilk gözüne çarpan Hyunjin olmuştu. Koridorda, kulak üstü kulaklığı ile sakince ilerliyordu. Her zamanki halindeydi.
Ondan özür dilemeli miyim?
Yongbok düşünceleriyle birlikte gözleri daldığında Hyunjin ona baktığını fark etmişti. Olduğu yerde durmuş, kendisini izleyen kırgın bakışlı küçük bedene bakıyordu.
Buna devam etseydin sonuçları hiç iyi olmazdı Yongbok...
İkisi de birbirine bakarken Hyunjin, çantasını düzeltmiş ve bakışlarını telefonuna vererek sınıfa girmişti. Artık yeni bir sıra arkadaşı gerekiyordu. Etrafı kontrol ederken tek oturan Minho'nun yanına çantasını koymuştu. Minho, olayların ters olduğunu anlamıştı.
"Çok ses çıkarmasan iyi olur Hyunjin, ders şekerlememin bozulmasını hiç sevmem."
Hyunjin başını sallamıştı.
"Pekâlâ."
Yongbok sınıfa girdiğinde ise Hyunjin'in kimin yanında olduğunu görünce şaşırmıştı. Bir çeşit intikam mı almak istiyordu Hyunjin? Minho ona yine sorular soracağı kesindi. Gözlerini saniyelik yummuş, ardından düşük omuzlarıyla birlikte kendi sırasına oturmuştu.
Hyunjin ile barışmak istiyordu. Bir çözüm bulmalıydı. Tek emin olduğu şey ise...
Kendi ve Jisung'un planlarının berbat olduğuydu.
"Benimle yeniden sıra arkadaşı olduğuna sevindim ama bu yüzünün ifadesini hiç sevmedim Yongbok-ah."
Sessizce mırıldanmıştı Jisung, bir yandan da Minho ve Hyunjin'e bakıyorlardı ikisi de. Sınıfın en tembeli ve en çalışkanını aynı sırada görmek beklendiği gibi absürttü. Yongbok, Hyunjin'in umursamazlığına deli oluyordu.
"Şuna bak, nasıl da umursamıyor beni."
Dişlerinin arasından tıslamıştı.
"Seni neden umursasın ki? Rol yapıyordunuz?"
Yongbok, sinirle Jisung'un bacağına çimdik atmıştı. Jisung refleks olarak bağırınca tüm gözler üstlerine yönelmişti. Hyunjin de dahil.
Aşırı soğuk bakışlarıyla beraber.
Yongbok, Hyunjin'i izleyerek yeniden dudaklarının arasından tıslamıştı.
"Jisung, beni öperken rol yaptığını düşünmemiştim."
"Sen peki rol yaptın mı?"
Yongbok durup düşünmüştü. Şimdiye kadar iki kişiyle öpüşmüştü, onlar da Venom ve Hyunjin idi. İkisinin de sonu iyi bitmese de... Hyunjin'in dudaklarını her düşündüğünde daha fazlasını istiyor gibiydi. Bir diğer taraftan Venom vardı. Onun sert dokunuşları tam Yongbok'a ithaf ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Strings Attached (Hyunlix) ✔️
Fanfic❗️Bdsm ağırlıklı smut içerir. ❗️ Hwang hyunjin, liseli bir eşcinsel jigolo. Gizli bir kimlikte takılırken kendisini yeni keşfetmiş platonik aşkı Lee Yongbok'un partneri olmayı kabul eder. Olaylar örümcek ağı gibi karışır, tek kural ise birbirilerine...