Chapter XIII

6.6K 333 883
                                    


‼️ SMUT VE NSFW İÇERİR ‼️

Hyunjin sınav notlarının açıklandığı panoya bakıyordu. Her zamanki gibi tablonun ilk sırasında yer alıyordu. Tüm derslerde hem de.

Yongbok tabloya sadece kendisinin baktığını gören bedene yaklaşmış, sıcak bir gülümseme ile Hyunjin'in koluna girmişti.

"Birinci olduğunu bile bile neden bakıyorsun?"

Hyunjin duyduğu sesle başını küçük bedene çevirip sırıtmıştı. O gecenin üzerinden yaklaşık bir hafta geçmişti. Araları eskisinden çok daha iyiydi.

"Hayır, seni arıyorum."

Yongbok düşünüldüğünü hissedince yüzündeki sıcak gülüş düşmüş, ardından da ılık bir tebessüme dönüşmüştü. Omuzlarını umutsuzca silkmişti.

"Ben pek başarılı bir öğrenci değilim. Altlara baksan iyi olur."

Hyunjin dediği gibi yapmıştı. Yongbok'un ismi ya son sırada ya da sondan bir önceki sıradaydı. Bakışlarını azarlarcasına Yongbok'a çevirmişti.

"Neden böylesin?"

Yongbok kendisini listede ararken sonuncu olduğunu görünce kendisi de şaşırmıştı. Çok boşladığı belliydi.

"Ben sanatla ilgilenen bir aileden geliyorum. Ders çalışmayı sevmemi bekleyemezsin."

"Kalabilirsin Yongbok."

Yongbok söze girecekken Hyunjin'in telefonu çalmaya başlamıştı. Hyunjin'in dikkati dağılmış ve cebinden telefonunu çıkarmıştı.

"Bekle, bunu açmalıyım."

Hyunjin arkasını döndüğünde arama ekranında patronun ismini görmüştü. Endişeyle açmıştı.

"Merhaba, Patron."

Yongbok yine arkadan izliyordu. Neyi gizliyordu ki bu kadar?

Yoksa yine arayan Seungmin miydi?

"Bugün işe geri dönme günün Hyunjin."

Hyunjin başını sallamıştı. Kendisini buna hazır hissetmiyordu.

"Evet biliyorum. Birazdan toplu mesaj atacağım."

Derinlerden kaba bir ses gelmişti.

"İyi olur."

Hyunjin telefonu kapatmış, açık ekrandan uygulamasına girmişti. Taslak mesajı herkese göndermişti.

Yongbok cebinden gelen titreşim ile elini cebine atmıştı. Venom'un mesajını görünce gerilmişti.

Merhaba, Venom yeniden sizlerle. Görüşmelere kaldığımız yerden devam ediyoruz. Gün almanız yeterli.

Hyunjin, yönünü Yongbok'a döndüğünde Yongbok telefonundan bir şeyler yazıyordu.

Y: Hoş geldin. Bugün... Görüşebilir miyiz?

Hyunjin telefonundan gelen bildirimi umursamazca baktığında gelen mesajın sahibi ile olduğu yerde durmuştu. Yongbok, Venom'la görüşmek istiyordu. Yutkunmuş, telefonun ekranını kapatmıştı.

Doğru, öpüşmemiz sahteden sevgili olduğumuzu değiştirmiyor. Ayrıca anlaşmaya da uyuyor.

Hyunjin, Yongbok'un yanına gelmiş ve kırık bir gülümseme sunmuştu.

"Bir arkadaşım aradı da, antreman iptal olmuş. Benimle bir şeyler içmek ister misin?"

Yongbok'un aklında olan kişi ise Venom'du. Uzun süredir sevişmemişti, buna ihtiyacı olduğundan emindi. Hyunjin'i nasıl reddeceğini bilmiyordu. Yalan söylemeyi deneyecekti.

No Strings Attached (Hyunlix) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin