Olivia's POV
Σάββατο
Είπαμε σήμερα να βγούμε με τα κορίτσια σε ένα κλαμπ λίγο πιο κάτω από την γειτονιά μου και τις περιμένω να έρθουν στις 9.00 για να ετοιμαστούμε.
Μπήκα για μπάνιο,ντύθηκα και περίμενα να έρθουν τα κορίτσια για να βάφουμε και να χτενιστούμε.
Έβαλα αυτό:
Και έκανα ελαφριές μπούκλες τα μαλλιά μου.Αφού ήρθαν,τα κορίτσια και είμασταν έτοιμες με ενημέρωσαν πως θα μας έπαιρναν ο αδερφός μου και η παρέα του.Πω τέλεια θα είναι και ο Λίαμ εκεί.
Όχι που θα σε χάλαγε κι όλας
Αφροξυλάνθη shut up
Όχι
Ναι,δεν με νοιάζει.Ακούμε κόρνα και βγαίνουμε έξω.Έρχεται ο Λίαμ προς το μέρος μου με ένα στραβό χαμόγελο και έχω αρχίζει να φοβάμαι.
Λίαμ:Μπες στο αμάξι μου,θα έρθεις μαζί μου εσύ.
Εγώ:ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ!Εγώ μαζί σου δεν πάω πουθενά!
Λίαμ:Εε σήμερα θα κάνεις την εξαίρεση και θα έρθεις μαζί μου.
Εγώ:Πωωω!Μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο και ύστερα έρχεται και αυτός βάζουμε τις ζώνες και αυτός βάζει μπρος το αυτοκίνητο.Μπροστά είναι τα παιδιά και εμείς από πίσω τους ακολουθούμε.Βλέπω πως στρίβει σε ένα στενάκι και δεν ακολουθεί πλέον τους άλλους.Εκεί φρικάρω.
Εγώ:Που μας πας;
Λίαμ:Θα δεις.
Εγώ:ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΕΣΥ!ΑΑΑΑΑΑ!
Λίαμ:Κορίτσι μου ηρέμησε δεν είμαι δολοφόνος.Απλά είπα να πάμε μια βόλτα εδώ σε μια παραλία πιο κάτω.
Εγώ:Ε πέστω κι έτσι,με τρόμαξες.Φτάνουμε και βγαίνουμε από το αυτοκίνητο.Βγάζω τις γόβες και κάθομαι στην άμμο δίπλα από τον Λίαμ.Χαζεύουμε τον ουρανό με τα αστέρια και συζητάμε για διάφορα.Μου αρέσει πολύ αυτό που κάνουμε τώρα και περνάω πολύ ωραία.
Εγώ:Πιστεύεις στην αγάπη;
Λίαμ: Όχι,εσύ;
Εγώ:Ναι,πιστεύω.
Λίαμ:Τι είναι για εσένα η αγάπη;
Εγώ:Χμμ καλή ερώτηση.Για μένα η αγάπη είναι να σε αγαπάει ο άλλος όσο καιρός κι αν περάσει.Να σε σέβεται,να σου δίνει λουλούδια,να σε στηρίζει σε κάθε σου βήμα και να είναι μαζί σου σε κάθε δύσκολη στιγμή.
Λίαμ:Χμμχμ.
Εγώ:Καλέ πήγε κι όλας 1 το βράδυ.Γρήγορα πέρασε η ώρα,στα παιδιά τι θα πούμε;
Λίαμ:Μην ανησυχείς τους ενημέρωσα.Έλα πάμε να σε πάω σπίτι.Τώρα είμαστε έξω από το σπίτι μου.Τον αγκαλιάζω.Ξαφνιάστηκε στην αρχή αλλά μετά ανταπέδωσε.
Λίαμ:Γιατί με αγκάλιασες;
Εγώ:Χάρηκα που δεν τσακωθήκαμε σήμερα.Ευχαριστώ που με έφερες σπίτι.Καληνύχτααα
Λίαμ:Καληνύχτα.Μπαίνω μέσα και βλέπω την μαμά μου στο τραπέζι της κουζίνας να με περιμένει.Ωχχ τώρα θα πρέπει να περάσω από ανάκριση.
Μαμά:Ποιος ήταν αυτός που σε έφερε σπίτι;
Εγώ:Ένα παιδί από το σχολείο μου.Μην ανησυχείς κάνει παρέα με τον Νόα.
Μαμά:Πάντως είναι όμορφος.
Εγώ:Αχχαχαχαχ ναι τρομάρα του.Ουπσιςς αυτό το είπα δυνατά
Χιχιχι σε έπιασα!Ώστε σου αρέσει ο Λίαμ;
Τί;Ούτε καν.Με τίποτα!
Ναι ναι.Άστα αυτά σε εμένα.
Αι παράτα μας μωρή Άφρο.Ωχχ μήνυμά στην ομαδική "Οι Χαμένες"
Luna:Για πες μας τι κάνατε με τον Λίαμ στην θάλλασα;
Evelyn:Χρωστάς εξηγήσεις!
Olivia:Αχαχχαχαχαχ.Δεν έγινε και τίποτα. Απλά κοιτούσαμε τον ουρανό και μιλούσαμε για διάφορα πράγματα.
Evelyn:Ωωω τι γλυκόοοο!
Luna:Σιπάρω!Ο αδερφός μου κατακτήσεις χαχαχαχ.
Olivia:Ρεε κορίτσια δεν μου αρέσει.Τελειώνετεε!
Luna:Έτσι έλεγα και εγώ για τον Λούκας αλλά είμαι τρελαα ερωτευμένη μαζί του!
Evelyn:Όπα ο αδερφός μου χαχαχ.
Olivia:Ρεε συ Έβελυν εσένα σου αρέσει κανένας;
Evelyn:Να είναι ένας που μου αρέσει πολύ καιρό αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να με κοιτάξει.
Luna:ΠΟΙΟΟΣΣΣΣ;;;;;
Olivia:ΠΟΙΟΣΣ;;;
Evelyn:Ο Νόα.
Olivia:Τι φάση τα αδέρφια μας; Χαχαχαχ
Luna:Όντωςςς!Κλείνω γιατί άρχισα να Νυστάζω.Καληνύχτααα!
Evelyn:Καληνύχτα!
Olivia:Καληνύχτα!!
YOU ARE READING
Special Smile
RomanceΗ Ολίβια είναι ένα πολύ χαριτωμένο και όμορφο κορίτσι.Όταν οι γονείς της χωρίζουν,αυτή μένει μαζί με τον πατέρα της.Μετά από 2 χρόνια,όταν γίνεται 16, αποφασίζει να μετακομίσει με την μητέρα της και τον αδερφό της.Πιστεύει στην αγάπη και θέλει να νι...