Olivia's POV
Άκουσα το ξυπνητήρι και σηκώθηκα από το κρεβάτι μου.Ο Λίαμ ακόμα κοιμόταν.Πήρα τα ρούχα που θα φορούσα και πήγα στο μπάνιο.Έπλυνα τα δόντια μου,χτενίστηκα και ντύθηκα.
Έβαλα αυτά:Τώρα θα με ρωτήσετε γιατί έβαλα φούτερ Ιούνιο μήνα.Γιατί έκανε δροσιά σήμερα το πρωί και από μέσα φοράω κοντομάνικο.Έβαλα κολόνια και βγήκα από το μπάνιο.Πήγα να ξυπνήσω τον Λίαμ.
Εγώ:Λίαμ;Ξύπνα έχουμε σχολείο γράφουμε μαθηματικά.
Καμία απάντηση ο Λίαμ.Αρχίζω και χαϊδεύω την πλάτη του.Ανατρίχιασε!Έχω επιρροή πάνω του.Χιχιχι!!Γυρνάει και με κοιτάει.
Εγώ:Καλημέρα!
Liam:Μέρα.
Εγώ:Σήκω.Θα σε περιμένει ο Νόα για να πάτε σχολείο.Να σου θυμίσω πως σήμερα γράφουμε μαθηματικά.
Liam:Πωω!Ποιος γράφει τώρα εξετάσεις!Τον παράτησα στο δωμάτιο και κατέβηκα κάτω στην κουζίνα.Πήρα μια μπανάνα🍌και την έφαγα.Έβαλα παπούτσια και βγήκα έξω.Με περίμεναν τα κορίτσια.
Εγώ:Καλημέρα!
Layla:Good morning!
Isabella:Καλημερούδιααα!
Luna:Καλημέρααα!
Evelyn:Καλημέρα!
Εγώ:Διαβάσατε μαθηματικά;
Κορίτσια:Εεε κάτι ψιλά...
Εγώ:Αχαχαχααχααχ!
Luna:Έλα σκάσε τώρα και πες τι έγινε χθες γιατί έμαθα πως ο αδερφός μου έμεινε στο σπίτι σας!
Layla:Κάτσε τιιι;
Εγώ:Θα σας πω μετά το σχολείο στην συνηθισμένη καφετέρια.
Isabella:Οκ!
Luna:Μέσα!
Layla:Κανόνισε να έρθεις!
Εγώ:Θα έρθω!Θα έρθω!Φτάσαμε στο σχολείο και μπήκαμε στο προαύλιο.Πήγαμε στο συνηθισμένο μέρος που καθόμαστε και περιμέναμε να χτυπήσει το κουδούνι.Όταν χτύπησε,κάναμε προσευχή και μπήκαμε στις τάξεις μας.Εμένα με έβαλαν προτελευταίο θρανίο μπροστά από τον Λίαμ και μπροστά μου ήταν η Luna.Μας έδωσαν τα θέματα και ξεκινήσαμε να γράφουμε.
Liam:Γατάκι ακούς;;
Εγώ:Έλα τι θες;
Liam:Τρίτο θέμα στο τέταρτο πια απάντηση να κυκλώσω;
Εγώ:Το 168 είναι η απάντηση.
Liam:Ευχαριστώ γατάκι.
Εγώ:Τίποτα.
YOU ARE READING
Special Smile
RomanceΗ Ολίβια είναι ένα πολύ χαριτωμένο και όμορφο κορίτσι.Όταν οι γονείς της χωρίζουν,αυτή μένει μαζί με τον πατέρα της.Μετά από 2 χρόνια,όταν γίνεται 16, αποφασίζει να μετακομίσει με την μητέρα της και τον αδερφό της.Πιστεύει στην αγάπη και θέλει να νι...