4° Κεφάλαιο

139 9 0
                                    

Liam's POV

Πριν 2 μέρες στο σχολείο

Scarlett:Εε Λίαμ.Το βλέπεις αυτό το καινούριο κορίτσι στο σχολείο;
Liam:Ναι,τι;
Scarlett:Είσαι για ένα στοίχημα;
Liam:Πες.
Aria:Ωραία,την κάνεις να σε ερωτευτεί τα φτιάχνετε και μετά την πληγώνεις.
Liam:Έπαθλο θα έχω όμως;
Scarlett:Αμέ,200€.
Liam:Είμαι μέσα.Πότε ξεκινάει το στοίχημα;
Scarlett:Από τώρα.
Liam:Ωραία.

Χθες βράδυ

Ξαπλώνω στο κρεβάτι και σκέφτομαι.Αυτό το κορίτσι είναι τρελό.Όταν είμαι μαζί της νιώθω περίεργα.Δεν ξέρω πως να το περιγράψω.
Με λίγα λόγια είσαι ερωτευμένος μαζί της.
Τι αποκλείεται.Εγω δεν πιστεύω σε αυτές τις σαχλαμάρες.
Έπρεπε να έβλεπες πως την κοιτούσες.
Μπάμπη σκάσε μην λες μαλακίες!
Καλά,καλάαα ΑΛΛΑ άμα την ερωτευτείς μετά θα είναι πολύ αργά και κακός έβαλες στοίχημα για το κορίτσι.Είναι αθώα και πολύ γλυκιά.
Μπάμπη βούλωσε το.Μας τα έπρηξες!

Δευτέρα

Στο σχολείο

Μπαίνω στην τάξη και κάθομαι στο τελευταίο θρανίο.Βλέπω με την άκρη των ματιών την Ολίβια χέρι χέρι με τον Μάθιου να κάθονται στο μπροστινό θρανίο.Όχι αποκλείεται ο Μάθιου με την Ολίβια να........Όχι όχι όχι όχι ΟΧΙ!

Στο διάλειμμα

Εγώ:Ρε συ Νόα αυτή η καινούρια η μαθήτρια στην τάξη μας μαζί με τον Μάθιου τα έχουν;
Νόα:Ρεε αυτή είναι η αδερφή μου και ναι τα έχουνε χθες το βράδυ τα έφτιαξαν μέσω μηνυμάτων.Οτι νάνε.
Εγώ:Και γιατί δεν μου είπες πως είναι αδερφή σου!
Νόα:Γιατί ενδιαφερόμαστε;;;
Εγώ:Τιι ούτε καν!
Νόα:Άστα αυτά ρεε.

Και ναι από ότι καταλάβατε εγώ και ο Νόα έχουμε μείνει τάξη και είμαστε στο τμήμα της Ολίβιας ενώ τα υπόλοιπα αγόρια της παρέας είναι κανονικά Δευτέρα Λυκείου.
Γυρνάω σπίτι και παίρνω τηλέφωνο την Σκάρλετ.

Στην κλήση

Scarlett:Έλα Λίαμ μουυυ

Εγώ:Σκάρλετ,πρόβλημα,η Ολίβια τα έχει με τον Μάθιου πρέπει να τους χωρίσουμε για να δουλέψει το στοίχημα.

Scarlett:Χμμ θα δω τι θα κάνω άστο πάνω μου.Άντε σε κλίνω τώρα γειαα

Εγώ:Γειά.

Τέλος κλήσης

Πρέπει να χωρίσουν.Ο Μάθιου θα την χρησιμοποιήσει όπως όλες τις άλλες.Και αυτή η Ολίβια με τον εχθρό μου βρήκε να πάει δηλαδή έλεος!

Olivia's POV

Χθες το βράδυ μου ζήτησε ο Μάθιου να γίνω η κοπέλα του.Είναι πολύ γλυκός αν και έχω τις αμφιβολίες μου για αυτήν την σχέση όπως και οι φίλες μου.Με ενημέρωσαν πως στο παρελθόν έχει πάει με πολλά κορίτσια και τις έχει πληγώσει οπότε θα προσέχω.

Μία βδομάδα μετά

Ο Μάθιου είναι πολύ καλός μαζί μου και ώρες ώρες πιστεύω πως δεν ισχύουν αυτά που λένε τα κορίτσια.Σήμερα είναι Σάββατο και θα πάω σε ένα pool party  μιας φίλης του Μάθιου που είμαστε καλεσμένοι και από ότι έμαθα θα είναι και ο Λίαμ εκεί.Αν και δεν ξέρω κολύμπι δεν πειράζει δεν θα μπω στα βαθιά μέχρι την μέση θα μπω και μετά θα βγω.

Ετοιμάστηκα και έβαλα αυτό:

Ετοιμάστηκα και έβαλα αυτό:

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Άκουσα κόρνα και βγήκα έξω.Ήταν ο Μάθιου.Με τον Μάθιου δεν έχουμε φιληθεί ποτέ γιατί δεν είμαι έτοιμη αλλά μόνο στο μάγουλο.Φτάσαμε.Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και χτυπάμε την πόρτα του σπιτιού.Ποιου σπιτιού δηλαδή βίλα θέλω να πω και μας ανοίγει μια κοπέλα.
???:Γειά σας,ακολουθήστε με.
Πάμε στην πίσω αυλή όπου είναι η πισίνα και εντοπίζω με τα μάτια μου το Λίαμ ο οποίος με έχει καρφώσει με το βλέμμα του.Ωχχ νιώθω πως κάτι δεν θα πάει καλά σήμερα.
Παίρνω ένα χυμό πορτοκάλι και κάθομαι σε μια καρέκλα και κοιτάω στο κινητό μου ενώ ο Μάθιου μιλάει με την παρέα του.

Matthew:Ολίβια πάμε στην πισίνα;
Εγώ:Ναι ένα λεπτό.
Τότε νιώθω τα πόδια μου στον αέρα και συνειδητοποιώ πως ο Μάθιου είναι έτοιμος να με πετάξει στα βαθιά της πισίνας.Όχι όχι όχι αποκλείεται αφού ξέρει πως δεν ξέρω κολύμπι.Βλέπω και την φίλη του που μας άνοιξε να τραβάει βίντεο από πίσω μας και παθαίνω σοκ.Αυτο δεν συμβαίνει σε εμένα.Τότε σε κλάσματα δευτερολέπτου νιώθω το σώμα μου μέσα στην πισίνα να βουλιάζει.Προσπαθώ να ανέβω στην επιφάνεια μα δεν τα καταφέρνω.Δεν νιώθω καλά τα μάτια μου αρχίζουν να κλείνουν και τότε όλα μαύρα.


Ο Matthew:

Ο Matthew:

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Special SmileWo Geschichten leben. Entdecke jetzt