Liam's POV
Μίλησα χθες με την Σκάρλετ και την Άρια και μου είπαν πως το στοίχημα δεν έληξε και πρέπει το τελειώσω διότι αν δεν το κάνω θα της κάνουν κακό.
Όχι ότι με νοιάζει κι όλας.Εξάλλου μου είναι αδιάφορη η Ολίβια.Είναι ένα μικρό κοριτσάκι που δεν ξέρει τι του γίνεται. Χαχ ανυπομονώ να την κοροιδέψω.Όταν το μάθει σίγουρα θα κλαίει.
Χαχαχαχαχ!Ανυπομονώ να δω την φάτσα της όταν τα μάθει όλα.Σίγουρα θα τρέξει στα κορίτσια για να την παρηγορίσουν. Άραγε τι να τα κάνω τα λεφτά που θα κερδίσω από το στοίχημα;
Olivia's POV
Ξύπνησα και ετοίμασα μια τσάντα για εμένα και τον Λίαμ γιατί θα πάμε Καλλικράτια σήμερα με τα παιδιά.
Δεν ξέρω αν είναι αληθινό αυτό που νιώθω αλλά νομίζω πως τον έχω ερωτευτεί τον Λίαμ.Νομίζω πως αυτό είναι το συναίσθημα της αγάπης το οποίο περίμενα τόσο καιρό να νιώσω.
Νιώθω υπέροχα δίπλα του.Ανακάλυψα συναισθήματα τα οποία δεν ήξερα πως είναι και είδα έναν καινούριο εαυτό μου.
Έναν πιο......ωραίο!Ναι νομίζω αυτή είναι η σωστή λέξη.Liam:Ολίβια έλα πρέπει να φύγουμε!
Εγώ:Έρχομαιι!!Σήμερα έβαλα αυτό το μαγιό:
Από πάνω έβαλα ένα σορτσάκι και μια αμάνικη άσπρη μπλούζα.
Μπήκα μέσα στο αμάξι κια άφησα τα πράγματα στα πίσω καθίσματα.Ο Λίαμ ξεκίνησε το αμάξι και πι είμασταν τελευταίοι και ακολουθούσαμε
τους υπόλοιπους.Ύστερα,ο Λίαμ έβαλε μουσική στο αυτοκίνητο και δεν σταματήσαμε να τραγουδάμε μέχρι να φτάσουμε.Όταν φτάσαμε παρατήρησα πως ήρθαμε σε μια ερημική παραλία.Ωραία,θα έχουμε την ησυχία μας.Κάθομαι στην άμμο και απλώνω τις πετσέτες μας για να κάτσουμε.
Ο Λίαμ στήνει την ομπρέλα και εγώ βγάζω τα ρούχα και μένω με το μαγιό.
Τα παιδιά πήγαν να βρουν κανένα Σούπερ Μάρκετ για να πάρουν μπύρες και σνακ.Έβαλα αντηλιακό και ξάπλωσα στην πετσέτα μου.Εγώ:Τι λες;Μπαίνουμε στην θάλασσα;
Liam:Αμέ!Περπατάω προς την θάλασσα αλλά ξαφνικά είμαι στον αέρα και μετά πέφτω με φόρα στο νερό.
Εγώ:ΛΙΑΑΑΑΑΑΜΜΜΜ!!!!!
Liam: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!Έπρεπε να δεις την φάτσα σου!
Εγώ:ΠΕΘΑΝΕΣ.Κολυμπάω γρήγορα προς το μέρος του αλλά αυτός κατευθύνετε σε μια μικρή σπηλιά.Τον φτάνω και με τραβάει κοντά του από το μπράτσο μου.
Αρχίζει και με φιλάει.Ανταποδίδω.
Μετά κατεβαίνει και αφήνει λίγα φιλιά στον λαιμό μου.Εγώ απομακρίνομαι.Liam:Θέλω να ολοκληρώσουμε την σχέση μας.
Εγώ:Τα παιδιά τι κάνουν;
Liam:Μην προσπαθείς να αλλάξεις συζήτηση.Τους ενημέρωσα πως θα κάνουμε βόλτες στην παραλία και να μην ανησυχούν άμα δεν μας δούνε όταν έρθουν.Δεν απάντησα.Αρχίζει και με ξαναφιλάει αλλά αυτή τη φορά πιο έντονα.Τον κοιτάζω έντονα στα μάτια και...
[...]
Noah:Αμάν βρε παιδιά τι κάνατε τόση ώρα;
Εγώ:Μιλούσαμε...
Evelyn:Έλα να φάμε τα αγόρια θα ανάψουν φωτιά.Θα έρθουν και τα ξαδέρφια σας σε λίγο.
Εγώ:Ωραίαα!Η Λούνα και ο Λούκας που είναι καλέ;
Evelyn:Στο αυτοκίνητο είναι.Πήγαν θα πάρουν κουβέρτες γιατί μετά
θα κάνει κρύο.
Εγώ:Άντε ωραία θα περάσουμε!Εγώ:Ρε συ ποιοι είναι αυτοί που έρχονται;
Έβελυν κάτσε να πάρω τηλέφωνο τα παιδιά να φέρουν και φακούς.Alex:Ξαδερφούλα!Τι λέει;
Εγώ:Γειά Άλεξ!Καλά εσύ;
Alex:Μία χαρά.Παω στα αγόρια η Κλόη έρχεται.
Chloe:Ξαδέρφηηηη!Ααααααα!
Εγώ:Κλόοοηηηηηηη!!
Chloe:Πωπωπωπωπω!Τι ομορφιές είναι αυτές!Η κοπελιά;
Evelyn:Έβελυν.Κολλητή της Ολίβιας και είναι και άλλη μία που πήγε να πάρει κάτι από το αυτοκίνητο και θα έρθει.
Chloe:Χάρηκα πολύ Έβελυν!Τι λέτε;Πάμε στα αγόρια;
Έβελυν,Εγώ:Πάμε!Luna:Γειά παιδιά!Ήρθαμε!Ωππ εσύ πρέπει να είσαι η Κλόη;
Chloe:Μα πωςς;
Luna:Μας έχει πει πολλά για εσένα η Ολίβια.
Chloe:Εύχομαι καλά.
Luna,Evelyn,Olivia:ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!Καθόμαστε όλοι γύρω από την φωτιά και πίνουμε μπύρες καθώς μιλάμε.Πήραμε τις κουβέρτες γιατί αρχίσαμε να κρυώνουμε εμείς τα κορίτσια.Σε λίγο θα φεύγαμε.
Ήταν 1 τα μεσάνυχτα οπότε μαζέψαμε τα πράγματα μας και τα αγόρια έσβησαν τη φωτιά.Άφησα τα πράγματα πίσω στο αυτοκίνητο,έκατσα μπροστά και έβαλα την ζώνη μου.Περίμενα τον Λίαμ να μπει στο αυτοκίνητο γιατί μιλούσε στο κινητό.
Μπήκε μέσα και ξεκινήσαμε για το σπίτι.Αφού φτάσαμε πήρα τα πράγματα, τα άφησα στο δωμάτιο μας σε μια άκρη και μπήκα για μπάνιο.
Όταν τελείωσα,μπήκε ο Λίαμ και άρχισα να στεγνώνω τα μαλλιά μου.Αφού ήμουν έτοιμη,έβαλα πιτζάμες,έπλυνα δόντια και ξάπλωσα να δω ταινία με τον Λίαμ μέχρι να μας πάρει ο ύπνος.
YOU ARE READING
Special Smile
RomanceΗ Ολίβια είναι ένα πολύ χαριτωμένο και όμορφο κορίτσι.Όταν οι γονείς της χωρίζουν,αυτή μένει μαζί με τον πατέρα της.Μετά από 2 χρόνια,όταν γίνεται 16, αποφασίζει να μετακομίσει με την μητέρα της και τον αδερφό της.Πιστεύει στην αγάπη και θέλει να νι...