8° Κεφάλαιο

99 10 0
                                    

Επόμενη μέρα

Ξύπνησα στις 10 και έφαγα πρωινό.
Έκανα τις ασκήσεις και τις εργασίες του σχολείου και μετά ασχολήθηκα και με τις ασκήσεις στα φροντιστήρια.
Μέχρι το μεσημέρι τα είχα τελειώσει τα περισσότερα.
Κατέβηκα κάτω να φάω μεσημεριανό.
Η μαμά έλειπε και ξέχασε να μαγειρέψει οπότε εγώ και ο Νόα παραγγείλαμε πίτσα 1 χωριάτικη και 1 μισή μαργαρίτα και μισή σπέσιαλ.

Αφού φάγαμε ο Νόα πήγε στο δωμάτιο του και με άφησε μόνη μου κάτω.Μαζεψα το τραπέζι και έπλενα τα παλιά γιατί μετά πιος την ακούει την μάνα μου.

Ύστερα ανέβηκα πάνω κι εγώ για να συνεχίσω το διάβασμα.Εθχα τελειώσει του σχολείου και έκανα τις ασκήσεις από τα φροντιστήρια.

Αφού τελείωσα το διάβασμα.Είπα να ξεκινήσω να διαβάζω ένα βιβλίο που πήρα της προάλλες από τα public.

Μετά έκανα μπάνιο και έψαχνα ρούχα για να βάλω το βράδυ.Δεν κατέληξα ακόμα στο τι θα βάλω οπότε έβαλα κάτι άνετο μέχρι να με πάει ο Νόα στο σπίτι της Έβελυν για να ετοιμαστούμε.

Στις 21:00 η ώρα

Εγώ:Αφού θυμήθηκες ότι έχεις και μια αδερφή και με έφερες στην Έβελυν πάλι καλά δεν λες;
Noah:Άι μωρήηη!
Εγώ:Ποιος μίλησε!
Noah:Άντε φεύγω γιατί θα γίνει χαμός άμα κάτσω κι άλλο.
Εγώ:Στο καλό!

Περπατάω προς την πόρτα και χτυπάω το κουδούνι.Μου ανοίγει ο Λούκας.

Lucas:Γεια σου Ολίβια.Πως κι από εδώ; Το πάρτυ είναι σε 2 ώρες στις 11 δηλαδή.
Εγώ:Γειααα!Αα ήρθα για να ετοιμαστώ με την Έβελυν και τα κορίτσια
Lucas:Α,εντάξει τότε πάω πάσο!
Liam:Ρεε Λούκας ποιος είναι στην πόρτα και κάνεις τόση ώρα!

Ωχχ αυτός πρέπει να είναι ο Λίαμ!

Lucas:Τώρα έρχομαι!Λοιπόν...τα κορίτσια είναι πάνω.Εγώ την κάνω,πάω στον Λίαμ.
Εγώ:Οκοκ!

Ώστε είναι εδώ ο Λίαμ.Χμμ!Ανεβαίνω τα σκαλοπάτια και πάω στο δωμάτιο της Έβελυν.Χαιρετάω τα κορίτσια και αφήνω τα πράγματα μου.

Εγώ:Κορίτσια,πάω λίγο το μπάνιο θέλω τουαλέτα.
Isabella:Οκ!

Καθώς κατευθύνομαι προς την πόρτα του μπάνιου ακούω βήματα πίσω μου.Τι φάση;!

Liam:Ωππ!Γειά σου γατούλα τι κάνεις;

Λέει και με κολλάει στον τοίχο έξω από το μπάνιο.
Τέλεια θα περάσουμε και σήμερα.Γαμώ! Τους τοίχους μου μέσα!
Όχι πως σε χαλάει κι όλαςςς...
Άφρο,καιρό είχες να εμφανιστείς.Τι κάνεις;
Καλά εσύ;
Περιμένω να φύγεις γιατί μου σπάς τα νεύρα!
Άπαπαπαπα!Κακιά!Φεύγω,φεύγω αλλά μετά να μην με φωνάξεις!
Δεν είχα σκοπό!

Special SmileWhere stories live. Discover now