Liam's POV
Με την άκρη των ματιών μου βλέπω τον Μάθιου να πετάει την Ολίβια στην πισίνα και η Ολίβια να είναι σοκαρισμένη.Καταλαβαίνω πως η Ολίβια δεν ανεβαίνει στην επιφάνεια της πισίνας και τότε σοκαρίζομαι και συνειδητοποιώ πως δεν ξέρει κολύμπι.Βουτάω μέσα και την σηκώνω στην επιφάνεια της πισίνας.Εχει χάσει της αισθήσεις της και δεν ξυπνάει.Πρέπει να την πάω γρήγορα στο νοσοκομείο και να ενημερώσω την οικογένεια της!Πάω στον Μάθιου τον ρίχνω μια μπουνιά στην κοιλιά και διπλώνετε κάτω στο πάτωμα.
Εγώ:Αυτό γιατί σου άξιζε! Του φωνάζω.
Παίρνω τα πράγματα της και την ίδια, την βάζω στο αυτοκίνητο και τρέχω για το νοσοκομείο.Φτάνουμε,μπαίνουμε μέσα και αναζητώ γρήγορα για έναν γιατρό.Έρχονται 2 νοσοκόμες προς το μέρος μου με ένα κρεβάτι.Την βάζω πάνω και την παίρνουν μακριά
μου.Ενημερώνω τον Νόα για την κατάσταση της και έρχεται και αυτός με την μητέρα της.
Νόα:Πως είναι; Τι έγινε; Ποιος της το έκανε το έκανε;
Μαμά Ολίβ:Πως είναι το κορίτσι μου;
Εγώ:Δεν ξέρω πως είναι.Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι την πήραν οι νοσοκόμες και περιμένω να μάθω νέα τώρα.Ελάτε να σας πω τι έγινε.
Τους εξηγώ τι συνέβη και έχουν μείνει να με κοιτάνε σαν χάνοι.Νόα:Θα τον σκοτώσω τον μαλάκα!!
Εγώ:Μην ανησυχείς τον τακτοποίησα εγώ.
Νόα:Θα μου τα πεις όλα μετά.
Εγώ:Έρχεται ο Γιατρός.Γιατρέ όλα καλά πως είναι η Ολίβια.
Γιατρός:Ευτυχώς είναι μαι χαρά αλλά ακόμα κοιμάται αν θέλετε μπορείτε να την δείτε.
Μαμά Ολίβ:Ευχαριστούμε γιατρέ.Olivia's POV
Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου και καταλαβαίνω πως είμαι σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου.Ακούω ψιθύρους.Γυρνάω στα δεξιά μου και βλέπω τον Νόα με την μαμά και τον Λίαμ.Τι κάνει αυτός εδώ;
Liam:Επιτέλους ξύπνησες!Τρομάξαμε!
Εγώ :Εσύ τι κάνεις εδώ;
Liam :Ήρθα να δω πως είσαι.
Noah :Αδελφούλα είσαι καλά;Θα τον σκοτώσω τον Μάθιου!
Εγώ:Καλά είμαι μην ανυσηχείς.Μαμά πότε παίρνω εξιτήριο;
Μαμά:Πάω να ρωτήσω τον γιατρό και έρχομαι.
Noah:Μην μου πεις ότι ύστερα από αυτό που έγινε θα συνεχίσεις να είσαι μαζί του;
Εγώ:Όχι βέβαια!Είπαμε δεν είμαι τόσο τρελή.Τα κορίτσια τα ενημερώσατε;
Noah:Ναι τις ενημέρωσα εγώ καθώς ερχόμουν με την μαμά.
Εγώ:Αλήθεια ποιος με έσωσε;Βλέπω τον Νόα που κοιτάει τον Λίαμ και ο Λίαμ τον Νόα.Χμμ κάτι μου κρύβουν αυτοί οι δύο να μου το θυμηθείτε.
Liam:Νααα....σε σχέση με αυτό....
Noah:Ο Λίαμ σε έσωσε Ολίβια.
Έχω μείνει στήλη άλατος.Αποκλείεται.Αν και τελευταία μου φέρεται λίγο περίεργα δεν το περίμενα μπορώ να πω.
Εγώ:Ευχαριστώ Λίαμ.Αλήθεια το εκτιμώ!
Liam:Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς.Εξάλλου ένιωθα πως έπρεπε να το κάνω.Τότε μπαίνει μέσα στο δωμάτιο η μητέρα μου.
Μαμά:Αγάπη μου μπορούμε να φύγουμε και τώρα αν θες.
Εγώ:Ναι,ναι θέλω.
Μαμά:Ωραία.Νόα πάνε άνοιξε το αυτοκίνητο γιατί εγώ παίρνω τα πράγματα της.Λίαμ αγόρι μου,δεν αν χρειάζεται καμιά βοήθεια η Ολίβια.
Liam:Μάλιστα.Φεύγουν από το δωμάτιο και μας αφήνουν μόνους.
Liam:Αν χρειάζεσαι κάτι πες μου αλλιώς μπορώ να φύγω.
Εγώ:Όχι,όχι.Σε παρακαλώ μείνε.Θέλω παρέα απλά γύρνα για να αλλάξω να βάλω τα ρούχα που μου έφεραν.Ντύθηκα,πήγα στο μπάνιο να πλύνω το πρόσωπο μου και βγήκα από το Νοσοκομείο μαζί με τον Liam.
Στο σπίτι
Η μαμά και ο Νόα έχουν φύγει από το σπίτι και είμαι μόνη με τον Λίαμ.
Πάω πάνω και ετοιμάζομαι γιατί έχω χορό σήμερα και δεν θέλω να χάσω το μάθημα θέλω να ξεδόσω.Φτιάχνω και την τσάντα του χορού και κατεβαίνω κάτω στο σαλόνι όπου είναι ο Λίαμ.Εγώ:Λίαμ θέλω μια χάρη.
Liam:Πες το.
Εγώ:Μπορείς να με πας στην σχολή χορού;Έχω μάθημα και δεν θέλω να το χάσω.
Liam:Ωππ πας χορό:Δεν το ήξερα.
Εγώ:Χαχαχαχ!Βάλτο στην λίστα με τα πράγματα που δεν ξέρεις για εμένα.
Liam:Ναι καλά.Βάλε παπούτσια να σε πάω.
Εγώ:Θενκςςς!
Liam:Τίποτα μικρή!
Εγώ:Μίλησε ο μεγάλος.
Liam:Χαχαχ μικρή μην με ειρωνεύεσαι εμένα.
Εγώ:Ναι τώρα φοβήθηκα.
Liam:Θα δεις εσύ.Βάζει μπρος την μηχανή αφού είχε αφήσει το αυτοκίνητό του στο σπίτι του και με άφησε στην σχολή.
Εγώ:Ευχαριστώωω!
Liam:Τίποτα μικρούλα!
Εγώ:Κόφτω!
Liam:Μπααα δεν νομίζω.
Εγώ:Καλάαα!Μπαίνω μέσα και φυσικά ξανά ανέβασα στόρυ στους καθρέπτες γιατί ποιος δεν ανεβάζει;;;
Και αρχίζω το ζέσταμα.
VOUS LISEZ
Special Smile
Roman d'amourΗ Ολίβια είναι ένα πολύ χαριτωμένο και όμορφο κορίτσι.Όταν οι γονείς της χωρίζουν,αυτή μένει μαζί με τον πατέρα της.Μετά από 2 χρόνια,όταν γίνεται 16, αποφασίζει να μετακομίσει με την μητέρα της και τον αδερφό της.Πιστεύει στην αγάπη και θέλει να νι...