Olivia's POV
Φτάσαμε Χαλκιδική και το σπίτι αν και μικρό ίσα ίσα μας χωρούσε και τους 6. Ήταν πολύ ωραίο και ήταν μπροστά από την θάλασσα οπότε βόλευε πολύ.
Τα άλλα τα ζαβά θα έβγαιναν το απόγευμα γιατί ήθελαν να ξεκουραστούν οπότε με άφησαν με τον Λίαμ.Φορέσαμε τα μαγιό μας και περπατήσαμε μέχρι το Beach Bar για να πάρουμε κάτι να πιούμε.
Σερβιτόρος:Τι θα πάρετε;
Liam:Χυμό βύσσινο.
Σερβιτόρος:Τι θα πάρει η κούκλα;
Εγώ:Μία sprite.Καθώς ο σερβιτόρος μας ετοιμάζει τα ροφήματα να πω παρατηρώ πως ο Λίαμ τον έχει κάψει με το βλέμμα του.Αν με ένα βλέμμα μπορούσε να σκοτώσει κάποιος τώρα ο σερβιτόρος θα ήταν νεκρός.
Εγώ:Λίαμ δεν χρειάζεται να ζηλεύεις.Αφού ξέρεις πως είμαι μόνο δικιά σου.
Liam:Θα τον κανονίσω εγώ μετά αυτόν.Πληρώνουμε και πάμε να βρούμε ξαπλώστρες.Εν τέλει βρήκαμε σε μια άκρη που είχε πολλούς βράχους.
Βγάλαμε τα ρούχα και μείναμε με τα μαγιό.
Το μαγιό μου:Βάζουμε αντηλιακό και ο Λίαμ μπαίνει μέσα στην θάλασσα ενώ εγώ κάνω ηλιοθεραπεία και διαβάζω ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία.
Αποφασίζω να μπω και εγώ στην θάλασσα οπότε αφήνω το βιβλίο και μπαίνω μέσα.Ειναι ζεστό τελικά το νερό οπότε κατευθείαν βουτάω για τα βαθιά.
Εντοπίζω τον Λίαμ και πάω κοντά του.Εγώ:Εε Λίαμ;
Liam:Πες μου.
Εγώ:Έχει μια σπηλιά εδώ κοντά.Αν κολυμπήσουμε θα μπούμε μέσα.Έρχεσαι μαζί μου γιατί εγώ θα πάω.
Liam:Γιατί όχι.Ξεκινάμε το κολύμπι για να φτάσουμε στην σπηλιά.Δεν ήταν και πολύ μακριά οπότε φτάσαμε σχετικά γρήγορα.
Μπαίνουμε μέσα και παρατηρώ πως έχει στεριά οπότε κατευθύνομαι προς τα εκεί.Liam:Εε Ολίβια είναι γαμάτη η σπηλιά ρεε!Πάλι καλά την βρήκες.
Εγώ:Είδες!Όποιος με ακούει δεν χάνει!
Liam:Άντε καλέ!
Εγώ:Δεν με πιστεύεις;Καλά!Καλάαα!
Liam:Χαχαχααχα!Το ξέρεις ότι είσαι σέξυ όταν νευριάζεις;
Εγώ:Λίαμ σκάσε!
Liam:Κάνε με!
Εγώ:Μην παίζεις με την φωτιά.Έρχεται σε απόσταση αναπνοής μαζί μου,με κολλάει σε κάτι βράχια και είμαστε ξαπλωμένοι στην άμμο.Του δίνω μία γονατιά στο αδύναμο του σημείο.
Liam:Αααοουυυ ρεεεεεεε!!!
Εγώ:Χαχαχαχαχχαχα!Καλά να πάθεις!Ήθελες να σε κάνω να σκάσεις.
Liam:Ρεε πονάει πολύυυ!
Εγώ:Χαχ αποστολή εξετελέστη!Κάτσαμε ακόμα λίγο και μετά ξανά ξεκινήσαμε το κολύμπι για να βγούμε έξω.Στεγνώσαμε και φάγαμε κάτι σαντουιτσάκια που είχα ετοιμάσει εγώ από το σπίτι.
Ύστερα φύγαμε και μπήκα πρώτη για μπάνιο για να ετοιμάσω βραδινό γιατί φύγαμε το απόγευμα.Τελείωσα,ντύθηκα και άρχισα να μαγειρεύω μακαρόνια.
Έπειτα,αφού τελείωσε από το μπάνιο και ο Λίαμ,ήρθαν και τα παιδιά.Πήρανε μπύρες και αράξαμε στο σαλόνι να δούμε Netflix.
Περίπου στις 2 πέσαμε για ύπνο και τα παιδιά μας ανακοίνωσαν πως θα πάμε Καλλικράτια για μπάνιο.
BẠN ĐANG ĐỌC
Special Smile
Lãng mạnΗ Ολίβια είναι ένα πολύ χαριτωμένο και όμορφο κορίτσι.Όταν οι γονείς της χωρίζουν,αυτή μένει μαζί με τον πατέρα της.Μετά από 2 χρόνια,όταν γίνεται 16, αποφασίζει να μετακομίσει με την μητέρα της και τον αδερφό της.Πιστεύει στην αγάπη και θέλει να νι...