"Όσο ο πλανήτης γυρνά μαζί θα κάνουμε όνειρα και θέλω να ξες πω τίποτα στον κόσμο δεν είναι τόσο υπέροχο όσο εσύ"
Liam's POV
Έχουν περάσει δύο εβδομάδες από το μήνυμα που μου έστειλε εκείνος ο ανώμαλος.
Έχω μαζέψει αρκετά λεφτά αλλά χρειάζομαι ακόμα λίγα.
Σήμερα θα πάω την Λούνα και την Έβελυν με τον Νόα στο Αεροδρόμιο.
Θα πάνε για τα Χριστούγεννα Αμερική στην Ολίβια.
Εγώ θα πάω μεθαύριο.Για να μαζέψω ακόμα λίγα λεφτά.
Και για να μην καταλάβουν τίποτα τα κορίτσια.
Θα πρέπει να κοιτάξω για κάποιο οικονομικό ξενοδοχείο ή αν χρειαστεί να μείνω σε ένα motel.
Θα πρέπει να στείλω μήνυμα και σε εκείνον τον ανώμαλο όταν φτάσω.
2 ώρες αργότερα
Μόλις άφησα τα παιδιά στο αεροδρόμιο και θα πάω στο πιο κοντινό σουβλατζίδικο στον δρόμο μου για να πάρω φαγητό για το σπίτι.
Πριν πάω για να πάρω φαγητό σταματάω μπροστά από μία καφετέρια.
Ανησυχώ λίγο μήπως με αναγνωρίσει κάποιος στην καφετέρια ή στον δρόμο μέχρι να φτάσω.
Μπαίνω μέσα και από το τρίξιμο της πόρτας τραβάω την προσοχή κάποιον ατόμων.
Παραγγέλνω τον καφέ που θέλω,πληρώνω και περιμένω να μου 5ον ετοιμάσουν.
Κοιτάω γύρω μου.Αρκέτα βλέμματα είναι πάνω μου.Κάποια εκφράζουν απογοήτευση.Και κάποια μίσος.
Παίρνω τον καφέ μου και περπατάω με γρήγορα βήματα προς την έξοδο της καφετέριας.Ήταν πολύ άβολο.
Από τότε που χώρισα με την Όλιβ έμαθε όλο το σχολείο για το στοίχημα.
Πλέον όλοι με αντιπαθούσαν στο σχολείο και από το δημοφιλές αγόρι έγινα το κακό αγόρι.
Ποιος περιμένει ότι από εκεί που νευρίαζα με το χαμόγελό της τώρα θα σκότωνα για να το δω έστω και για μια τελευταία φορά.
Εκείνο το χαμόγελο το οποίο ερωτεύτηκα.Ένα ξεχωριστό χαμόγελο.
Το δικό της χαμόγελο.
{...}
Αυτή την στιγμή βρίσκομαι στο δωμάτιο μου και ετοιμάζω τον σάκο μου για το ταξίδι.
Θα μείνω για 5 μέρες σε μια μικρή πόλη κοντά στο χωριό που θα είναι τα παιδιά με την Ολίβια.
YOU ARE READING
Special Smile
RomanceΗ Ολίβια είναι ένα πολύ χαριτωμένο και όμορφο κορίτσι.Όταν οι γονείς της χωρίζουν,αυτή μένει μαζί με τον πατέρα της.Μετά από 2 χρόνια,όταν γίνεται 16, αποφασίζει να μετακομίσει με την μητέρα της και τον αδερφό της.Πιστεύει στην αγάπη και θέλει να νι...