16° Κεφάλαιο

110 9 4
                                    

"Χρειαζόμαστε αυτήν την επαφή από αυτόν που αγαπάμε σχεδόν όσο χρειαζόμαστε αέρα για να αναπνεύσουμε.Αλλά ποτέ δεν κατάλαβα την σημασία της επαφής.Του δικού της αγγίγματος.Μέχρι που δεν μπορούσα να το έχω.Οπότε,αν το βλέπεις αυτό και μπορείς,άγγιξέ τον.Άγγιξέ την.Η ζωή είναι πολύ μικρή για να σπαταλάμε μια στιγμή."

Μετά από ένα μήνα

Olivia's POV

Πέρασε κι όλας ένας μήνα από τότε που μετακόμισα μόνιμα Αμερική στα ξαδέρφια μου.

Έχουν γίνει αρκετά πράγματα στη ζωή μου από τότε και όλα συνέβησαν τόσο γρήγορα.

Σήμερα θα πάω με την Νόρα να γραφτούμε σε μια σχολή χορού εδώ κοντά στην γειτονιά μιας και έχω πολύ καιρό να χορέψω λόγο των διακοπών.

Σε λίγο καιρό ξεκινούν και τα σχολεία και πρέπει να βρω και μια δουλειά ώστε να μην χρειάζεται να πληρώνουν για τα πάντα ο θείος και η θεία.

Νόρα:Ρε συ,τι είδος χορού σου αρέσει δεν μου έχεις πει ποτέ!
Εγώ:Κοίτα εγώ χορεύω hip hop,σύγχρονο και μπαλέτο αλλά το Μπαλέτο το έχω μια αδυναμία είναι η αλήθεια.
Νόρα:Σκέφτεσαι να το πας επαγγελματικά αφού τελειώσεις το Λύκειο ή μπαααα.
Εγώ:Μου αρέσει σαν χόμπι.Αφού τελειώσω το Λύκειο μπορεί να ξανά πάω Ελλάδα γιατί θα ήθελα πολύ να γίνω Ψυχολόγος.
Νόρα:Έλα ρεε.Και δε σου το χα!
Εγώ:Εσύ με τι θα ασχοληθείς αφού τελειώσεις το Λύκειο;
Νόρα:Εγώ ξέρεις Makeup Artist.Τα κλασσικά για την ηλικία μου.

{...}

Πήγαμε στην σχολή και κάναμε εγγραφή.Από την επόμενη βδομάδα ξεκινάνε τα μαθήματα.

Από μικρή μου αρέσει ο χορός και δεν μπορώ να τον αποχωριστώ.Είναι κομμάτι της ζωής μου πλεόν.

Όπως συνήθιζε να είναι και ο Λίαμ...
Καλέ που θυμήθηκες την ύπαρξη του;
Ακόμα ζει αυτός;Προχωρά την ζωή σου!Εγώ στην θέση σου δεν θα καθόμουν να μαραζώνω για ένα αγόρι.
Ωππ,γεια σου και σε εσένα Αφροξυλάνθη!
Χρόνια και ζαμάνια!
Εεμμμ τι;Ξεχνιέμαι εγώ ποτέ;Όχιιι
Ρε καιρό έχουμε να τα πούμε γι αυτό φύγε γιατί δεν έχω όρεξη για καβγά!
Α πα πα πα πα νταξει καλέ μην δαγκώνεις!

Λοιπόν που είχα μείνει;
Α ναι.Θα πρέπει να ξεπεράσω τον Λίαμ όσο πιο γρήγορα γίνεται και γι'αυτό, σήμερα επειδή είναι βραδιά ταινίας,η Νόρα και ο Γκάμπριελ θα καλέσουν στο σπίτι την παρέα τους για να γνωρίσω τα παιδιά.

Special SmileDonde viven las historias. Descúbrelo ahora