15° Κεφάλαιο

94 9 3
                                    

Olivia's POV

Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι μέσα στο αεροπλάνο και ψάχνω την θέση μου η οποία είναι δίπλα από.......
Από έναν παππού;Ωωω έλα τώρα!!

Κάθομαι δίπλα του και παρακολουθώ την αεροσυνοδό που μας λέει κάποιες οδηγίες.

Πάντως,για να είμαι ειλικρινής,ο παππούς δίπλα φαίνεται πολύ γλυκός.

Εγώ:Γειά σας!Πως σας λένε;
Παππούς:Με λένε Σάμιουελ.Εσένα γλυκιά μου;
Εγώ:Ολίβια!
Σάμιουελ:Και για πες μου Ολίβια,γιατί πας Αμερική;
Εγώ:Εε να για να δω κάτι συγγενείς μου και λέω να κάτσω να τελειώσω εκεί το Λύκειο.Είπα να κάνω μια μικρή αλλαγή στην ζωή μου.Εσείς,γιατί πάτε Αμερική;
Σάμιουελ:Πάω να δω την κόρη μου και την εγγονή μου!Ξέρεις,Ολίβια,οι αλλαγές είναι καλές,οπότε χαίρομαι για εσένα!
Εγώ:Σας ευχαριστώ πολύ!Εσείς να χαίρεστε την εγγονή σας!
Σάμιουελ:Ολίβια,μπορώ να σε αγκαλιάσω;
Εγώ:Ναι,φυσικά!
Σάμιουελ:Ξέρεις,μου θυμίζεις πολύ την πρώτη μου αγάπη όταν ήταν στα νιάτα σου.
Εγώ:Γιατί τώρα που είναι;
Σάμιουελ:Έχει παντρευτεί άλλον.Οι γονείς της δεν με ήθελαν και δεν την άφηναν να έχει επαφές μαζί μου.Μετα από λίγα χρόνια έμαθα ότι παντρεύτηκε έναν επιχειρηματία και έχει τώρα μια κόρη και έναν γιό.Όμως,ύστερα,γνώρισα την γυναίκα μου.Παντρευτήκαμε και κάναμε την κόρη μου την Κάθριν.
Εγώ:Και πως την ξεπεράσατε;
Σάμιουελ:Με το καιρό την ξεπέρασα.Όπως και να έχει,ήταν η πρώτη μου αγάπη και δύσκολα ξεχνιέται.Αλλά όταν γνώρισα την γυναίκα μου,ήξερα πως θα την παντρευτώ.Γιατί έβλεπα στα μάτια της το πόσο με αγαπούσε κάτι το οποίο δεν ίσχυε για την άλλη γιατί αν όντως με αγαπούσε δεν θα τα έβαζε κάτω και εάν θα άκουγε τους γονείς της.
Εγώ:Ξέρεις Σάμιουελ.Και εγώ είχα πρόσφατα σχέση ήταν το πρώτο άτομο που έχω αγαπήσει ολα αυτά τα χρονια που ζω αλλά.....χωρίσαμε.Με είχε βάλει στοίχημα και εγώ τον είχα πιστέψει.
Σάμιουελ:Παιδί μου.Δεν χρειαζετε να στεναχωριέσαι.Δεν κατάλαβε την αξία σου όσο ήσουν δίπλα του.Όμως τώρα που έφυγες,πίστεψέ με,δεν θα αντέξει μακριά σου.Και τότε θα καταλάβει τι έχασε.Κάποια πράγματα καταλαβαίνουμε την αξία τους μόνο όταν τα χάνουμε.Αλλά όταν τα χάνουμε,είναι ήδη πολύ αργά.

Και κάπως έτσι πέρασαν οι ώρες στο αεροπλάνο με εμένα να μιλάω με τον Σάμιουελ.

[...]

Φτάσαμε στην Αμερική.Επιτέλους!Χαιρέτησα τον Σάμιουελ και αφού πήρα την βαλίτσα μου,πήρα τηλέφωνο την ξαδέρφη μου να έρθουν να με πάρουν.

Special SmileWhere stories live. Discover now