''Νομίζω βρήκα επιτέλους τον δικό μου κανόνα.Μη μου δίνεις ψεύτικες ελπίδες για το μέλλον.Ειδικά αν ξέρεις στην καρδιά σου πως ποτέ δε θα έχουμε ένα.''
Olivia's POV
Πήγαμε στην αστυνομία και έκανα κατάθεση.Τώρα ο Γκάμπριελ παρήγγειλε κάμερες από το ίντερνετ για να βάλουμε μέσα και έξω στο σπίτι.
Η αστυνομία μου είπε πως θα κάνει πιο συχνά περιπολίες στην περιοχή μας από ότι τις προηγούμενες φορές.
Έχουν περάσει γρήγορα οι μέρες από τότε που άνοιξαν τα σχολεία και ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στα Χριστούγεννα.
Ανυπομονώ πολύ!Σε δύο βδομάδες θα κλείσουν τα σχολεία στην Ελλάδα και εδώ και θα έρθουν τα κορίτσια για να μείνουν μία βδομάδα.
Τώρα είναι μεσημέρι,γύρω στις 3.Άργησα πολύ στο αστυνομικό τμήμα επειδή είχαν έρθει αρκετά νέα παιδιά για να βγάλουν ταυτότητα και άλλα μικρά για να βγάλουν διαβατήριο.
Μόλις γύρισα σπίτι και έφαγα πίτσα.Γύρω στις 6 έχω Μπαλέτο απλά θα αρχίσω να ετοιμάζομαι κοντά στις 5 και κάτι.
Αφού έφαγα την πεντανόστιμη πίτσα από τα χεράκια της θείας μου πήγα στο μπάνιο έπλυνα τα δόντια μου και τώρα ξαπλώνω στο κρεβάτι μου μαζί με το πολυαγαπημένο μου τετράδιο.
Ίσως και το σημαντικότερο πράγμα που θα γράψω σε αυτό το ημερολόγιο.
Αγαπημένε μου Λίαμ,
Τελευταία δεν ένιωθα και πολύ καλά οπότε πήγα να κάνω εξετάσεις αίματος και σε μία γιατρό για να με δει.
Χθες βγήκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων και είμαι έγκυος.Ναι.Θα κάνουμε παιδί.
Το καλοκαίρι στις διακοπές που είχανε πάει μαζί δεν είχαμε χρησιμοποιήσει προφυλάξεις και έχω μπει στον 4 μήνα επισήμως.
Έχει αρχίσει να φουσκώνει και η κοιλιά μου σιγά σιγά διότι μπαίνω στον πέμπτο μήνα.Το πρώτο άτομο που θα το μάθει είναι η Νόρα και μετά η Λούνα με την Έβελυν.
Σε λίγο θα πάνε σπίτι της Έβελυν για να μπούμε βιντεοκλήση.Δε θα τις ανακοινώσω ακόμα τα νέα αλλά σε 2 βδομάδες θα έρθουν οπότε. Θα τις το ανακοινώσω από κοντά.
Έχω κλήση ραντεβού σε μια γυναικολόγο και τον επόμενο μήνα θα πάω για να μάθω το φίλο του μωρού.
Εύχομαι άμα το μάθεις να μη μου θυμώσεις που δε το είπα πρώτα σε εσένα ή ίσως και να μη σου το πα ποτέ.
Σαγαπώ τότε,τώρα και για πάντα.
Ακόμα και ας με πλήγωσες με τον χειρότερο τρόπο.
YOU ARE READING
Special Smile
RomanceΗ Ολίβια είναι ένα πολύ χαριτωμένο και όμορφο κορίτσι.Όταν οι γονείς της χωρίζουν,αυτή μένει μαζί με τον πατέρα της.Μετά από 2 χρόνια,όταν γίνεται 16, αποφασίζει να μετακομίσει με την μητέρα της και τον αδερφό της.Πιστεύει στην αγάπη και θέλει να νι...