Olivia's POV
Ξύπνησα και ήμουν στο δωμάτιο μου με τον Λίαμ να κοιμάται δίπλα μου. Σηκώθηκα και έβαλα φόρμες.Πήγα κάτω στην κουζίνα και έφτιαξα κρέπες για εμένα και τον Λίαμ.Ο Νόα πήγε προπόνηση,είχε μπάσκετ.Τις ετοίμασα με μερέντα και τριμμένο μπισκότο.Τις έβαλα πάνω στο γραφείο μου και πήγα να ξυπνήσω τον Λίαμ για να φάμε και να διαβάσουμε μαζί.
Εγώ:Λίαμ!Μωρό μου ξύπνα!
Άρχισα να του δίνω φιλιά στο πρόσωπο και τότε ξύπνησε.
Liam:Καλημέρα!
Εγώ:Σήκω έκανα κρέπες να φάμε.
Liam:Έρχομαιιιι!Φάγαμε και αφού πλύναμε τα πιάτα ανεβήκαμε πάνω για να αρχίσουμε το διάβασμα.Ο Λίαμ δεν έχει ιδέα από Αρχαία οπότε έχουμε μέλλον μέχρι να τελειώσουμε.
[...]
22:37
Επιτέλους τελειώσαμε!Έπρεπε να τον βοηθήσω μπας και γράψει τίποτα.Δεν έπρεπε να ξανά μείνει τάξη.Κάποια στιγμή θα πρέπει εξάλλου να δώσει και πανελλήνιες.
Είμαστε κάτω και ήρθαν η Λούνα με την Έβελυν.Πήραμε πίτσα και κάτσαμε να δούμε καμιά ταινία στο Netflix.
Ξαφνικά χτυπάει η πόρτα.Παω να την ανοίξω και βλέπω τον Λούκας με ποπ κορν και πατατάκια.
Εγώ:Μας έσωσες!Δεν είχα πατατάκια ούτε και ποπ κορν.Μόνο πίτσα που πήραμε από μια πιτσαρία εδώ κοντά.
Lucas:Μία χαρά!Μπαίνουμε μέσα και βλέπω τον Νόα αγκαλιά με την Έβελυν στον ένα από τους 3 καναπέδες αγκαλιά.Πάμε με τον Λούκας στην κουζίνα και βάζουμε τα ποπ κόρνα και τα πατατάκια σε μπολ.Τα αφήνουμε στο τραπέζι του σαλονιού και πάω στην αγκαλιά του Λίαμ.Έτσι ο Λούκας θα πάει στην Λούνα.
Δεν πάει άλλο πρέπει να τους κάνω Κονέκτικατ με τον Λίαμ.Μας γκάστρωσαν!Βάλαμε να δούμε Θρίλερ.Τα κλασικά.Οι άλλες χάθηκαν στην αγκαλιά των παιδιών ενώ εμένα ο Λίαμ είχε το χέρι του περασμένο στην μέση μου και οπότε ήθελε με τραβούσε προς το μέρος του.
Τα παιδιά δεν έφυγαν.Η Έβελυν και ο Νόα έκατσαν να κοιμηθούν στους καναπέδες.Ο Λούκας με την Λούνα στο δωμάτιο του Νόα και ο Λίαμ μαζί μου.
[...]
Εγώ:Ρεε Λίαμ.Το ακούς και εσύ αυτό;
Liam:Μωρέ λεςς;;
Εγώ:Ιιιιιι!Πάμε στις σκάλες να δούμε.Βγαίνουμε από το δωμάτιο και παρακολουθούμε τα παιδιά που είναι στο σαλόνι.Η Έβελυν έχει ανέβει στα πόδια του Νόα και φασώνονται.
Εγώ:Α την σιγανοπαπαδιά!Σου έχει πει τίποτα εσένα ο Νόα;
Liam:Εγώ ήξερα μόνο ότι τελευταία μιλάνε πολύ και γενικώς έχουν έρθει πολύ κοντά.
Εγώ:Αα την γαϊδάρα!Δεν μου είπε τίποτα!
Liam:Ούτε εμένα ρεε!
Εγώ:Θα τους κανονίσουμε αύριο.Κατσε να τους βγάλω καμία φωτογραφία για απόδειξη.Τους βγάλαμε φωτογραφία και ανεβήκαμε πάλι πάνω στο δωμάτιο να κοιμηθήκαμε.
1 βδομάδα μετά
Liam:Υπναρούυυ μουυυυυ!Ξύπνα!
Εγώ:Πέντε λεπτά ρεε Λίαμ!
Liam:Έλα ξύπνα δίνουμε το τελευταίο μάθημα σήμερα!Άντε σήκω να τελειώνουμε!Σηκώθηκα,άλλαξα και έβαλα πήρα μια τσάντα θαλάσσης μαζί μου γιατί θα πάμε μετά Χαλκιδική.
[...]
Δώσαμε τα γραπτά και αφού τελειώσαμε όλοι με το αυτοκίνητά μας ξεκινήσαμε για Χαλκιδική.Θα πηγαίναμε στο δεύτερο πόδι οπότε είχαμε δρόμο.
Εγώ πήγα με τον Λίαμ,η Λούνα με τον Λούκας και η Έβελυν με τον αδερφό μου.Αυτές κάτι μου κρύβουν και κάτι μου λέει πως κάτι παίζεται μεταξύ τους με τα παιδιά.Βρεε λέτε να τα έφτιαξαν;;
Απαπαπαπα!Και δεν είπαν τίποτα!Όταν φτάσουμε στο σπίτι γιατί νοικιάσετε ένα σπίτι για 1 βδομάδα θα τις ψαρέψω και τις 2.Σιγά μην τις αφήσω έτσι.Στον δρόμο κάναμε και μια στάση να πάρουμε κάτι να φάμε.Επειδή μας πήραν τηλέφωνο και μας είπαν πως τι σπίτι θα το έχουν έτοιμο το μεσημέρι θα πάμε κατευθείαν για μπάνιο.
Στον δρόμο όλη την ώρα ο Λίαμ είχε το χέρι του στο μπούτι μου και το ζουλούσε λες και ήταν ζελέ.Είχαμε βάλει την μουσική στην διαπασών και τραγουδούσαμε μέχρι να φτάσουμε στον προορισμό μας.Μπροστά μπροστά ήταν ο Νόα με την Έβελυν,από πίσω τους ο Λούκας με την Λούνα και μετά ακολουθούσαν εγώ κι ο Λίαμ.
YOU ARE READING
Special Smile
RomanceΗ Ολίβια είναι ένα πολύ χαριτωμένο και όμορφο κορίτσι.Όταν οι γονείς της χωρίζουν,αυτή μένει μαζί με τον πατέρα της.Μετά από 2 χρόνια,όταν γίνεται 16, αποφασίζει να μετακομίσει με την μητέρα της και τον αδερφό της.Πιστεύει στην αγάπη και θέλει να νι...