Olivia's POV
Σήμερα
Εγώ:Μπαμπά,ήρθε το ταξί πρέπει να φύγω.
Μπα:Εντάξει κορίτσι μου,καλό δρόμο!
Εγώ:Ευχαριστώ!Μπαίνω στο ταξί με τις βαλίτσες μου και περιμένω να φτάσω στο αεροδρόμιο.Αφού έφτασα,πήγα για έλεγχο και ύστερα μπήκα στο αεροπλάνο.Όταν έφτασα Θεσσαλονίκη με περίμεναν ο αδερφός μου και η μαμά μου.
Noah:Αδελφούλα καλωσθήρες στην Θεσσαλονίκη!
Μα:Πόσο μου έλειψες!
Εγώ:Και εμένα μου λείψατε πολύ!
Noah:Άντε πάμε στο αμάξι τώρα γιατί έχω κανονίσει να βγω με την παρέα μου.Πάντα βγαίνει έξω ο αδερφός μου έλεοςςς!Δε βαριέται;Τέλος πάντων.
Αφού φτάνουμε μπορώ να πω πως το καινούριο μου δωμάτιο είναι πιο μεγάλο και έχω και δικό μου μπάνιο ευτυχώς!!
Αφού τακτοποίησα τα πράγματα μου,τα ρούχα και τις βαλίτσες,έκατσα να κοιμηθώ μιας και ήμουν αρκετά κουρασμένη.Ξύπνησα στις 6 το απόγευμα και αποφάσισα να βγω μια βόλτα εδώ στην γειτονιά.
Έβαλα αυτά:Ναι μπράβο παίξτω ψωνάρα τώρα
Αφροξυλάνθη σκάσε
Μπαμ!
Αχχ θεέ μου τώση ώρα μαι χαρά έλειπες γιατί ξεφύτρωσες τώρα από το πουθενά.Μαμά:Ολίβια που πας;
Εγώ:Να μια βόλτα εδώ στην γειτονιά.
Μαμά:Αα εντάξει μπορείς να πας μέχρι το Σούπερ Μάρκετ πιο κάτω να πάρεις κάτι πράγματα που θέλω;
Εγώ:Εντάξει αλλά γράψτα σε ένα χαρτί να μην τα ξεχάσω.Αφού πήρα την λίστα με τα ψώνια βγήκα έξω και ξεκίνησα για το Σούπερ Μάρκετ.Ήμουν στο ταμείο και αφού πλήρωσα με δυσκολία βγήκα έξω.Οι σακούλες ήταν αρκετά βαριές οπότε πρόσεχα τις κινήσεις μου ώστε να μην σκιστούν.Καθώς περπατούσα σκοντάψα πάνω σε ένα άτομο με αποτέλεσμα να πέσουν οι σακούλες από τα χέρια μου.
Εγώ:Συγγνώμη,εγώ φταίω δεν πρόσεχα.
???:Εεε κοπελιά πρόσεχε που πας.
Εγώ:Ορίστε;
???:Μην σε ξαναδώ στον δρόμο μου!
Εγώ:Αα εμείς οι δύο δεν θα τα πάμε καλά!Τότε σηκώνεται και με κοιτάει στα μάτια και...ΟΜΓ ΤΙ ΜΑΝΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ!Έχει και πολύ ωραία μάτια!
???:Πρόσεχε πως μου μιλάς γιατί δεν ξέρεις με ποιον πας να τα βάλεις.
Είπε και έφυγε.Πολύ παράξενος.Αρχίζει να με φρικάρει.Τεσπα,εγώ συνεχίζω και φτάνω στο σπίτι.
Τακτοποίησα τα πράγματα στην κουζίνα και ξάπλωσα να κοιμηθώ μιας και αύριο είναι η πρώτη μου μέρα στο καινούριο μου σχολείο.
Ανυπομονώ να κάνω καινούριους φίλους και να κάνω μια νέα αρχή μιας και στο παλιό μου σχολείο δεν περνούσα και πολύ ωραία επειδή κάποια παιδιά με έκαναν bullying λόγο του σώματος μου και επειδή είχα καλούς βαθμούς.
Καληνυχτώ την μαμά μου και τον αδερφό μου και πάω για ύπνο βλέποντας Netflix στην τηλεόραση.
Και ναι το δωμάτιο μου έχει τηλεόραση.
ČTEŠ
Special Smile
RomanceΗ Ολίβια είναι ένα πολύ χαριτωμένο και όμορφο κορίτσι.Όταν οι γονείς της χωρίζουν,αυτή μένει μαζί με τον πατέρα της.Μετά από 2 χρόνια,όταν γίνεται 16, αποφασίζει να μετακομίσει με την μητέρα της και τον αδερφό της.Πιστεύει στην αγάπη και θέλει να νι...