Bölümün Şarkıları:
John Lennon- Beautiful Boy
Young The Giant-Wind Over Matter
Canozan- Sar Bu Şehri
Keyifli okumalar dilerim!Merhabalaaarrrr!!
Bölüme geçmeden önce uffacık bir özür dilemek istiyorum sizden. Bölüm baya bir gecikti. Sebebi ise okul, dersler, ödevler, projeler, projeler ve daha çok projelerdi maalesef 🥲
Ancak size aşırı uzun bir bölümle geldim yine. Orhun kitabeleri 1, bu bölüm iki yani asğwçsğwlsğdç.
Ve bölümümüzü Rüzgar savcıdan okuyacaksınııızz! Bunu yapmamın temel nedeni, Rüzgâr savcıyı daha çok tanımak. Düşünceleri, arkadaşları ailesi... bizim için bu bilgiler de önemli dimi, 😉
Ayrıca böyle 6-10 bölümde bir Rüzgâr savcıdan okuruz diyorum bölümleri. Bunun da en büyük nedeni, katilin cesetlere neler yaptığını, maktulünün ailesinin görüşlerini, şüphelileri falan tanımak ve bir sorguda neler yaşandığını görmek.
Ben yine fazla boş yaptım dimi...🫢 neys neys sizi çok tutmayayım, hemen bölüme geçin bence."Herkes içinde karanlık gölgesini sürükler."
22 yıl önce.
Minik Meltem, yeni evine taşınmanın mutluluğu içerisindeydi. Yeni evleri her haliyle çok güzeldi. Mesela kocamandı evleri. Üç katlıydı, her yerde oda, eşya vardı. Burada ablasıyla çok güzel saklambaç oynuyordu. Bir yere saklanıyordu ablası saatlerce Meltem'i arıyor ama bulamıyordu. Bu evde kendine ait bir odası vardı. Önceden ablasıyla aynı odada kalıyordu. Artık böyle bir sorunu yoktu.Kocaman da bahçeleri vardı. Sinem bu bahçeyi görür görmez aşık olmuştu bu eve ve bu ev için ısrar etmişti. Yemyeşil, elverişli olan bu bahçede Sinem en çok sevdiği bitkileri, çiçekleri yetiştirmek istiyordu. Çok, çok güzel planları vardı bu ev için.
"Anne!" Diye bağırdı mutfaktaki kolileri yerleştirmeye çalışan annesine Meltem. "Ben çıkıyorum!" Dedi çocuksu bir tonlamayla.
" Meltem, ablanla çıkın kızım! Çok uzaklaşmayın!" Diye bir yanıt geldi annesinden ama Meltem pek de umursamadan seke seke kapıya doğru koşturdu. Ablası bahçedeki salıncakta sallanıyor gökyüzüne bakıyordu. Meltem ablasını görünce annesinin sözünden çıkıp azarını yememek adına yanına gitti.
"Abla..."
"Ne var?" Diye sert bir yanıt geldi ablasından. Böyle sert bir çıkış beklemiyordu. Bu ablasının da sağı solu belli olmuyordu. Meltem kaşlarını çattı.
"Ne yükseliyorsun be? Benimle gelir misin diyecektim." Mehtap, gökyüzünde olan gözlerini kardeşinin toprak rengi gözlerine çevirdi. "Şu an buradaki keyfimi senin aptal aptal çocukluklarınla bozmayacağım Meltem. Şimdi defol başımdan!"
"Annem ablan da gelsin dediiiiğğğ!" Dedi Meltem mızmızlı bir tonla. "Annemin sözünden mi çıkacaksııınnn?"
Sitemli bir nefes verdi Mehtap. Bu kız başına belaydı. Kendine de sövdü bu arada. Ne diye kardeş istedi ki Allah'tan? Yani başka bir şey isteyemez miydi? Bak işte kardeş başa belaydı. Şimdi gitmezse Meltem burnundan sürüm sürüm süründürecekti çünkü Mehtap'ın. Annelerine söyleyecekti. Annesi de Mehtap'a kızacaktı. "Neden gitmedin kızım? Meltem'i neden yalnız bıraktın kızım? Ya öyle olsaydı Mehtap, ya şöyle olsaydı Mehtap?" Mehtap çok iyi biliyordu çünkü benzer seneryolar önceden milyonlarca kez yaşanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELTEM RÜZGÂRI
AcciónSiz hiç gökyüzüne hasret kaldınız mı? Peki ya, yapmadığınızı bildiğiniz hâlde kendinizi suçladınız mı? Kendi isteğiniz dışı bir savaşa sürüklendiniz mi? Evet, bu bir savaş. Soğuk ama bir o kadar can yakıcı bir savaş. Tarafların bir mutlaka kaybedec...