♡𝐷𝑜𝑖-

520 33 9
                                    

Mă dau repede jos sa vad daca cumva am lovit-o.

-Doamne de oameni....de ce nu ești atent domnule? Acum puteam sa fi murit? Ești nebun?

Era ea,ochii erau așa de mari,era scunda și foarte drăguță.

-Îmi pare extrem de rău. Pentru asta vreau sa vă conduc acasă,daca îmi permiteți bineînțeles.

-Du te de aici,nu am nevoie să mă conducă nimeni! Altădată fi mai atent,cu mașina.

-Pot avea măcar numărul tău? Poate ne mai vedem.

-Sigur, sper că nu îl iei doar sa faci farse la telefon. Notează ****. Asta e,acum plec.

Ea se îndepărtează,era frumoasă,nu pot sa mint,mergea sa fac sex cu ea toată noaptea,fara oprire.

Mă urc in mașină și merg spre casa. Ajungând îmi aprind o țigară și mă pun pe un scaun.

Kang Sun Mi

Tipul pe care l am întâlnit era foarte ciudat,dar într-un mod plăcut. Era frumos,înalt,și bine făcut. Fata lui era super drăguță. Nu l am analizat atât de bine,dar părea un tip care se ocupa cu treburi murdare.

-Sun Mi,haide la masă,va veni soțul tău curând.

Soțul meu...nu îmi place să îl numesc așa. Mereu sunt doar cârpă lui,de care se folosește mereu. Tata și mama nu știu,dar el nu e cea ce pare,e rău,mă lovește și mă forțează să mă culc cu el.

-Vin acum mama!

Cobor jos și el era deja acolo. Merg sa îl îmbrățișez și tresar când își pune mana pe spatele meu.

-Sun Mi,ce s a întâmplat,doar te îmbrățișez!

Ce sa întâmplat?... Îmi e frica de el,mai rău decât orice. Mă așez la masă,lângă el iar părinți noștri se pun și ei lângă noi.
După puțin timp el se ridică.

-Va rog să mă scuzați pe mine și Sun Mi,vrem sa petrecem puțin timp singuri.

Nu din nou,nu mai vreau...Îl urasc atat de mult pe omul asta.

-Sigur copii ,mergeți! Spune mama făcându-mi semn să merg

-As zice sa rămânem,sa stam cu toți încerc să zâmbesc

-Mergeti copii,noi nu ne supărăm! Sa fiți cuminți rostește mama lui zambind

Îi uram pe toți asa mult. Mă ridic de la masă și merg sus alături de el. Cum intrăm el încuie ușa. Știam deja ce se va întâmpla. Nu îi e deloc frica că părinți noștri ne vor auzi.

-Sun Mi,ești doar a mea. Sti asta nu? Îmi spune în timp ce își dă sacoul jos

Respir greu,aproape ramând fără aer. Trag aer in piept și dau din cap.
Mă ridica pe masa mea de make-up și începe să mă sărute peste tot. Îmi deschide rochia ramând doar în lenjerie intima. Mă mângâie pe picioare până degetele se opresc in zona mea intima. Făceam asta forțat așa că nu aveam nici plăcere.

-Esti doar a mea! Ce făceai cu ăla ieri,pe trecerea de pietoni începe să o faca mai agresiv

-Ce visezi Taehyung! Opreste-te! Încerc să îl împing dar se opunea atât de mult.

Atunci fara sa mai gândesc îi dau un picior în zona lui intima. Mă dau jos de pe masa și merg lângă ușă.

-Te rog,lasă-mă în pace,jur că nu te înșel...te rog lacrimile îmi dau ușor pe fata

-Crezi că lacrimile tale mă înmoaie Sun Mi? Plângi...degeaba o faci.

Mă trage spre el și mă arunca în pat. Se pune peste mine și intră în mine agresiv. Lacrimile mele sunt din ce în ce mai dese...nu îmi mai suportam viața. Voiam doar sa mor,și să nu mă mai trezesc niciodată.

-Tae...te rog...lasă-mă

Mă rugam,și o făceam degeaba,lui nu îi pasa de cea ce eu simt. Vrea doar că el sa se simtă bine...

Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare 🥰

ɪᴜʙɪɴᴅ ᴜɴ ᴍᴀғɪᴏᴛ⚊נυиgκοοκUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum