El pleacă. De data asta nu mă lovește. Mă face să cred că chiar simte ceva pentru mine.
După ce rămân singură încerc să lipesc foaia din jurnal. Era cea mai importantă,și nu o puteam lăsa ruptă. După multă muncă e gata. Nu arata la fel dar se vedea totul.
După doua zile:
Zilele astea au trecut greu. Nu am mai avut voie sa ies din casa pentru că mama nu m a mai lăsat. Nu are niciun drept pentru că sunt deja majoră dar în familia mea nu se tine cont de asta. Mă simțeam atât de singura,și îmi era atât de dor de Jungkook.
Jeon Jungkook
Astea doua zile au trecut greu. Am stat în casă alaturi de Land si Niro. Ne am cunoscut mai bine și ea mi a povestit prin ce a trecut până acum. Era o poveste atât de tristă și atât de greu de digerat.
-Niro,mergem sa luăm îngheață? Nu știu de tine,dar as mânca una cu vanilie și ciocolată. Tu?
-Eu as mânca una cu menta,și bucatele de ciocolată!
-Haide sa luam,cine ne oprește!
Merg alaturi de ea și luam înghețată. Ne plimbam prin parc cat timp o terminăm. Ne jucam cu Land aport și apoi ne așezăm pe banca. Ea se uită spre mine zâmbind.
-Ce e? O întreb eu zâmbindu-i
-Ma bucur că eu și Land am găsit o persoană ca tine. Ne ai ajutat și ne ai oferit un loc de dormit. Mereu ne hrănești și îți pasă de noi. Îți mulțumesc domnule!
-Eu îți mulțumesc Niro,fara tine și Land viața mea ar fi fost plictisitoare. Nu as fi avut un motiv să îmi petrec timpul acasă,acum motivul sunteți voi. Nu as fi avut un motiv pentru care să mă apuc de gătit, sau de spălat haine. Și eu mă bucur că sunteți aici,cu mine!
Timpul trece repede. Comunic cu Sun Mi doar prin mesaje. Ea nu are voie sa iasă din casă,cea ce îmi face planul sa stea pe loc. Bagamiaș,de ce a trebuit să se întâmple tocmai acum.
A doua zi sunt chemat de domnul Oh la birou. Merg bineînțeles,nu puteam refuza. Mă așez pe scaun și astept ca el sa vorbească.
-Jungkook,bine ai venit! Voiam să te anunț că,trebuie sa mai lungesc puțin termenul,acum sunt ocupat cu alt caz,al unui alt coleg. Încerca să o faci pe fata sa fie obsedata de tine. Îți dau mai mult timp. Trei săptămâni,sau chiar mai mult. Ai grija cum le folosești!
-Va mulțumesc,voi face tot posibilul! Zi buna domnule Oh!
Merg acasă și îmi fac un plan. Mâine Sun Mi are voie sa iasă din casă. O invit la hotel,unde ne petrecem noaptea împreuna. Niro și Land rămân acasă. Le cumpăr multa mâncare și îi las în grija vecinilor. Aveam lucruri importante de rezolvat.
-Niro, mâine rămâi singura cu Land. Am câteva lucuri de rezolvat. Mă întorc de dimineață!
-Mmm,bine. Nu vreau sa te ținem din munca. Rămânem aici cuminți!
Știam că va înțelege. Și nu numai că va înțelege ci și va coopera. Îi zâmbesc și merg sa cumpăr tot ce aveam nevoie pentru întâlnire.
Cumpăr haine noi,niste flori,un mic cadou pentru Sun Mi. Era un lănțișor,unul cu o acadea, în formă de J. Trebuia să fie un cadou reprezentativ,dar nici sa își de-a seama cineva că e o inițială. Pun lănțișorul într-o cutiuță și îl bag în buzunar. Îi cumpăr și lui Niro ceva,dar și lui Land. Nu puteam sa fac cumpărături fara a le lua și lor ceva.Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare ❤️
CITEȘTI
ɪᴜʙɪɴᴅ ᴜɴ ᴍᴀғɪᴏᴛ⚊נυиgκοοκ
Romance⚞Totul începe când dintr-un simplu băiat grijuliu Jungkook devine un adevărat mafiot. Kang Sun Mi,fiica familiei Kang,cea mai bogată familie din Coreea este victima principala a bărbatului. Jungkook lucrează pentru Oh Daniel,un coreean-american. ...