Jeon Jungkook
-Jeon Jungkook,Lee Jihoon,Kim Min-jae veți lucra pentru mine! Restul plecați!
Aud vocea groasă la rostirea numelui meu. Îmi iubeam numele,nici nu îmi trebuie ceva mai bun.
-Băieți,știți pentru cine lucrați nu? Spune el privindu-ne în ochii
-Da domnule, șeful Oh Daniel! Spune unul din tipi
-Jeon Jungkook,ești primul care are o "misiune",sa îi spun așa. Deschide telefonul O vezi? Kang Sun Mi,trebuie sa intri în familia ei. Ei sunt cea mai bogată familie din Coreea. Ai grija,fă-o sa se îndrăgostească de tine. Încerca să lași arfele de bad boy și fi bun cu ea. Măcar puțin! Poți să pleci acum,de acum misiunea ta începe!
Ies pe ușa aranjându-mi cravata pentru că se dăduse într-o parte. Misiune nu mi se părea grea,toate fetele mor după mine. Trebuie sa ști cum să le iei. O voi duce la cap și voi fi premiat și felicitat de domnul Oh.
Ajung acasă și caut informați pe net despre ea. Era frumoasă, chiar foarte frumoasa. Pare că are ceva intervenții chirurgicale,însă asta nu în sens rău,arata bine.
Găsesc un articol.Nume:Kang Sun Mi
Vârsta:21 ani
Viața amoroasă:doi ani de relație cu fiul familiei Kim, frumosul Taehyung.A deci are iubi,interesant. Va fi puțin mai greu,dar sunt sigur că voi reuși. Sincer tipul ăsta nu pare atât de frumos pe cat toată lumea îl laudă. Mi se pare că are nasul mare,iar ochii prea mici,nu se potrivesc deloc.
Dau mai jos și îmi apare o poza cu ei doi. Ea era scunda,foarte scunda.Serviciu:Firma familiei
Studiu:OxfordIauzi doamne,a învățat la Oxford,și eu daca de-abia treceam clasa la liceul ăla prost unde am fost...tare tipa.
Greutate:54 kg
Înălțime:1,50Eram sigur că e scunda,e mult mai scunda ca mine. Eu am 1,80 daca port încălțăminte,dar dacă nu 1,78.
Mă uitam la poze cu ea și îmi dau seama că seamănă foarte mult cu mama ei. Tatăl său pare un rahat,mai ales fața lui seamănă cu unul.
Înfine,ies de pe net și sting calculatorul,mă dureau ochii și aveam nevoie de distracție.
Mă îmbrac repede în ceva lejer dar și care arata bine și plec la club. Ajung acolo și ma așez la bar.-Bună So-jaa,unde e pachetul meu? Sunt sigur că am plătit.
-Imediat ți-l aduc Jeon.
Îmi dă pachetul și îl desfac. Aveam droguri. Daca mergi la club nu ai cum sa nu tragi pe nas.
Încep să dansez. Agăț o tipa și mergem în spate.
I-o trag cat sa se sature iar apoi mă plătește,era ceva normal pentru mine,sa fac sex cu fete pentru bani.
După ce mă distrez la club plec la mașină. Da,conduceam,nu îmi era frica de poliție,deja am atâtea amenzi neplătite,și în afara de asta nu mai am nici permis. Accelez pentru că era deja târziu și îmi era extrem de somn. Deodată în fata mașinii pe trecerea de pietoni sare o domnișoară. Opresc atingandu-i rochia lunga.Primul capitol,îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare❤️
CITEȘTI
ɪᴜʙɪɴᴅ ᴜɴ ᴍᴀғɪᴏᴛ⚊נυиgκοοκ
Roman d'amour⚞Totul începe când dintr-un simplu băiat grijuliu Jungkook devine un adevărat mafiot. Kang Sun Mi,fiica familiei Kang,cea mai bogată familie din Coreea este victima principala a bărbatului. Jungkook lucrează pentru Oh Daniel,un coreean-american. ...