♡𝑂𝑝𝑡𝑠𝑝𝑟𝑒𝑧𝑒𝑐𝑒-

254 19 4
                                    

Jeon Jungkook

Mă durea sa o mint,sa știu că urmează să o omor iar ea e atât de îndrăgostită de mine.

-Ce veste Sun Mi? Una buna sau una rea?

-Pai pentru mine e extrem de buna. Am fost la tata azi,el ne a părăsit de ceva timp. Și i am spus despre Tae,faptul că nu îl iubesc și nu vreau să mă căsătoresc cu el. El mi a zis că nu mă voi căsătorii,daca nu îmi doresc asta!

-Serios? Asta e o veste minunata! Merita sărbătorit totul. După ce ieșim din casă promit că bem un vin împreună!

:
:

Pun vin în pahare. Ea se uită la mine și nu spune nimic. Pare că se gândește la ceva,dar nu îmi dau seama la ce.

-Este totul în regula Sun Mi? La ce te gândești? Îi dau paharul și mă așez lângă ea

-Jungkook...tu mă iubești cu adevărat? Nu știu de ce te întreb asta dar simt că tu doar te prefaci,doar ca eu sa fiu fericita...spune-mi că nu e așa!

-Normal că nu e așa Sun Mi! Te iubesc enorm! Altfel nu te as mai fi chemat aici,nu as mai fi petrecut atât de mult timp cu tine!

Totul parca se întoarce pe dos. Cum și a dat seama că totul e doar o misiune. De ce femeile își dau seama de tot. Sper ca ea să creadă tot ce îi spun. Îmi e destul de greu sa o mint,însă trebuie sa o fac. Nu vreau sa mor,cel puțin nu acum.

-Si eu te iubesc Jungkook! Și îți mulțumesc că ești aici! Nu știu ce mi s a întâmplat doar că nu știu,am simțit asta!

-Nu Sun Mi,te iubesc mai mult decât mă iubesc pe mine,fi sigura de asta!

Nu știu dar parca cea ce spun o simt. Nu vreau sa o fac,nu vreau sa simt nimic,dar ea mă face sa simt ceva,ce parca îmi înțeapă inima. Asta e iubirea? Nu vreau sa fie asta,vreau sa nu îmi pese,sa nu contează pentru mine,dar contează,și o face atat de mult.

-Jeon Sun Mi...numele meu ar suna atat de bine daca ai fi soțul meu! Nu crezi?

-Ar suna perfect! Jeon Sun Mi,Jeon Sun Mi!

-Opreste-te Jungkook,știu că sună bine,dar aștept să fie și adevărat. Mă sărută Asta ai uitat sa îl atunci ridică prezervativul de jos

-Scuze mă ridic și îl arunc Acum e bine mă pun peste ea

Îi simțeam fiecare părticică din corp ca și cum ar fi parte din mine. Kang Sun Mi,mă îndrăgostesc...ce îmi faci?
O sărut până când suntem goi amândoi.

-Jungkook,nu uita de protecție mă avertizează ea

-Nu vrei sa încercăm fara?! Ce se poate întâmpla! E doar o data!

-Îmi e frica! Ești sigur că nu se întâmplă nimic?

-Mai mult ca sigur Sun Mi.

:
:

-Cum te ai simțit Jeon Sun Mi? Ți am zis că va fi o experiență mai unicată!

-Ma simt bine. Orice experiență este unica când e alături de tine Jungkook!

Cuvintele ei parcă își fac loc in inima mea,chiar daca încerc să nu le primesc.

-Esti frumoasa,foarte frumoasă!

Zâmbește și îmi aruncă un pupic. Era frumoasă,și pe exterior,dar cel mai important în interior!

-Jeon Jungkook,sunt frumoasa,doar pentru tine!

-Doar pentru mine!

Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare ❤️

ɪᴜʙɪɴᴅ ᴜɴ ᴍᴀғɪᴏᴛ⚊נυиgκοοκUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum