♡𝑂𝑝𝑡-

367 29 11
                                    

Fetița asta m a făcut să mă gândesc la tot. Fără droguri as fi distrus,din cauza obsesiei pentru ele. Țigările sunt refugiul meu preferat când vine vorba de suferit.
Merg spre mașină și arunc într-un coș pachetul de țigări! Într-un fel inima mă doare,dar trebuie sa schimb ceva la viața mea.

-Ramai cu bine,medicamentul meu.

Urc în mașină și accelerez. Voiam să ajung odată pentru că simțeam că mor. Simțeam o durere în piept,și îmi dădeam seama că efectul drogului s a dus.

-Jeon Jungkook,iubitul meu,partenerul meu preferat de sex ai ajuns. Ți am lăsat acolo pe masa pachetul. Sper că ai adus cea ce am cerut.

Îi aruncă pachetul cu prezervative și mă așez la masă. Trag puțin pe nas pentru ca dura ceva sa renunț și la droguri.

-Esti pregătită? Mă uit spre ea

-Mai mult decât pregătită!

Mă ridic și merg în spate alături de ea. Luasem prezervativele pentru noi. Ea îmi dădea marfa în schimbul a partidelor de sex. Toate voiam să o facă cu mine,și de asta aveam de câștigat.
După ce terminăm îmi prind nasturele de la blugi și îmi iau tricoul pe mine.

-Înca o data te felicit Jungkook,a fost minunat,tu ai fost minunat.

Dau ochii peste cap și plec. Mă sui în mașină și accelerez la maxim. Ajung în parcul unde aruncasem pachetul de țigări și caut în gunoi sa îl iau înapoi. Nu mai era,cea ce mă face să mă panichez.
Deodată o vad pe fetiță apropiindu-se.

-Asta căutai domnule? Credeam că ai înțeles ceva din cea ce ți am zis.

-Da-mi-l,te spun părinților tăi. Dă-mi pachetul fetițo!

-Ia-l,e strict alegerea ta cum îți strică viața! Voiam să te ajut,sa treci peste asta și sa fi normal.

-Nu pot învăța de la tine,o fetiță de nici 10 ani.

-Fetita asta de 10 ani are părinți care fumează și se droghează. Nu e ușor să stau cu ei,de acea îmi petrec timpul în parc. Te rog,nu ajunge ca ei. Nu îți trata copii cum o fac ei spune ea cu lacrimi în ochii

-Îmi pare rău fetițo...nu stiam că pățești asta...

Arunc pachetul din nou în coșul de gunoi și mă sui în mașină.

-Ai pofta de o înghețată micuțo?

-Sigur vine fugă și se urca în mașină

Sun Mi

Ajung acasă și urc în camera mea. Încep să îmi aranjez rochiile in dulap. Deodată cineva bate la ușă.

-Cine e? Strig eu din pat

Atunci se deschide ușa și intră el,monstrul.

-Sotia mea minunată nu mai petrece deloc timpul cu mine... Cat de trist.

Mă ridic în capul oaselor pentru că îmi era frica de cea ce îmi putea face.

-Te rog Tae,de data asta,fi bun cu mine,și nu mă lovi. Ști cat mă doare că te comporți așa cu mine? Doare enorm!

-Ce te doare Sun Mi? Nici măcar nu îți pasă de mine. Ți-o tragi cu alți și cu mine nu. M ai uitat și nu mă iubești deloc! Eu te iubesc mai mult decât mă iubesc pe mine însumi.

-Fa-ma sa te iubesc,dă-mi motiv să o fac Tae.

-Sa îți dau motiv ă? Atunci se apropie de mine și îmi rupe degetul inelar de la mana dreaptă. Muream de durere

Degetul meu zăcea pe jos. Cum de i am permis sa îmi facă asta. Plâng fara sa mă opresc. Îmi pun o cârpă și merg la doctor fara ca cineva sa vadă. Doctorul îmi pune multe întrebări,mai ales "Cum ai reușit să îți rupi degetul?" iar eu răspund același lucru "Am căzut pe scări".

Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare 💗

ɪᴜʙɪɴᴅ ᴜɴ ᴍᴀғɪᴏᴛ⚊נυиgκοοκUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum