♡𝑇𝑟𝑒𝑖-

466 36 5
                                    

Jeon Jungkook

Îmi termin țigarea care arde așa de repede. Nici nu știu cum se duce așa imediat. Mă ridic și mă uit puțin pe laptop. Trebuia să aflu mai multe spre Kang Sun Mi. Caut localul ei preferat,cea ce îi place să mănânce și să bea. Erau multe lucuri pe net,toate diferite...

-Off of Sun Mi, până la urmă ce iubești cu adevărat.

Mă uit la mai multe poza,cele mai numeroase erau cu iubitul ei, fermecătorul Kim Taehyung. Încă sunt de părere că e un prost. Și are o fata de cere pumni. Mă simt puțin gelos pe asta,cum poate sa fie cu ea,atât de simplu...

Îmi închid laptopul și ma atunci în pat. Drogurile începe să își piardă efectul iar starea de somnolenta vine.
Cum așez capul pe pernă adorm. Eram obosit,extrem de obosita. Sunt multe serii în care nu reușesc să dorm deloc, din cauza coșmarurilor. Au început sa dispară ușor ușor cu,consumul în exces al drogurilor. De asta încerc să mă droghez cat mai mult,pentru a putea dormi mai bine.

Dimineața îmi fac un dus și mă îmbrac în haine okay pentru a ieși în oraș. Aveam numărul lui Sun Mi în agenda așa că decid sa o sun.

-Alo??

-Cine ești? Și de ce o suni pe Sun Mi?

-Ăăă,sunt de la programarea de rochii. O așteptăm pe domnișoara Sun Mi aici!

-Ihm,doarme,mai târziu

-Cine era? De răspunzi la telefonul meu Taehyung?

Încerc să ascult tot ce ziceau pentru că încă nu a închis apelul.
Deodată se aude ca o palma.

-Răspund, pentru că tu ești a mea,da? Am voie sa fac ce vreau cu lucurile tale,sa ți minte asta!

Atunci telefonul se închide. El o bate? Cum să o lovească pe iubita lui...

Știu că nici eu nu sunt un om bun,dar lovitul persoanei pe care o iubești...nu mi se pare okay. Lovesc multe persoane pentru că nu îmi pasă,dar niciodată nu mi as lovi partenera.

A doua zi:

Planul meu era deja pus în aplicare. Ea are o ședință foto azi la 15:00, în centrul orașului. Sunt deja acolo,cu 30 de minute mai devreme. Nu am văzut-o pe nicăieri,dar sigur deja a ajuns. Cobor din mașină,fiind îmbrăcat cu un costum negru care cred eu,mă prinde perfect.
Stau rezemat de mașină,aveam una noua,data de șeful meu,domnul Oh. Deodată văd doi oameni,care erau destul de mari,arătau că niște badigarzi. Apoi o vad pe ea. Avea niste pantofi mai înalți,o rochie până în pământ și era machiată destul de frumos.

O iau la fugă și îi ies în cale. Ea se uită la mine fara să scoată vreun sunet,apoi spune:

-Tu ești băiatul din seara aceea...ce faci aici?

O privesc iar ea parca îmi zâmbește. Nu stiam ce sa îi răspund,cum sa îi zic că vreau bani familiei ei,și vreau doar sa o fac sa se îndrăgostească de mine.

-Pai am venit să te invit în oraș daca îmi permiți domnișoara Sun Mi!

Ea se uită spre mine,fara sa zică nimic un moment,semn că se gândește.

-Deci?
-Sunt de acord domnule,sa ne întâlnim diseară,la ora 21:00. E bine?
-Da, oricând ești liberă. Am deja numărul tău,te sun când ajung sa te iau. Dau din cap și afișez un zâmbește apoi ma îndrept spre mașină

Deja primul pas e făcut. Acum urmează al doilea. Trebuie sa îi cumpăr ceva,și cel mai frumos lucru pe care îl iubesc fețele sunt florile.

Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare ❤️

ɪᴜʙɪɴᴅ ᴜɴ ᴍᴀғɪᴏᴛ⚊נυиgκοοκUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum