Kang Sun Mi
Ajunsă acasă încep să zâmbesc. Jungkook era un om atât de minunat. Stiu ca e un necunoscut,dar acest necunoscut m a făcut să mă simt mai bine decât m ar face oricine altcineva.
O vad pe mama care părea nervoasa.-Unde ai fost Sun Mi? Soțul tău te a căutat acasă acum câteva ore!
-Nu îmi pasă mama! Am avut treabă în oraș!
-Cum nu îți pasă? Vrei sa ne strici imaginea familiei? Mă privește urat în timp sa bate din picior
Mă uit puțin spre ea și mă îndrept spre scară.
-Sun Mi,fi mai atentă cu cine umbli și pe unde! Lee te a văzut cu tipul ăla. Nu știu cine e dar încetează!
-Lasa-ma mama,nu e treaba ta cu cine umblu eu! Vezi-ti de treaba ta,oricum fac orice vrei tu...
Urc în camera mea fara sa mai zic nimic. Mă așez în pat și oftez lung. Mă simțeam ca un nimic,însă el mă face sa simt că trăiesc. Are acel ceva ce îmi dă viață,ceva ce nu am mai simțit până acum,ca un drog.
Mă întind în pat și îmi trag părura peste mine. Îmi luasem pijamalele.Jeon Jungkook
După ce o las acasă pe Sun Mi acasă îmi iau mașina și merg spre sediul unde trebuia să mă întâlnesc cu domnul Oh.
Mă dau jos având o oarecare frică să îl văd. Stătea la masă având în gură o țigare iar lângă un pahar plin cu alcool. Mă așez pe scaun din fata tot frământându-ma.-Jeon,cum merge treaba? Ai vrăjit-o pe fata? Ști că dacă nu o faci, în cel mai scurt timp îți iei adio de la viață?
-Stiu domnule Oh,nu va faceți probleme. Sunt pe drumul cel bun,fata e deja vrăjită.
-Ma bucur sa aud asta Jeon. Acum poți pleca. Vezi ce faci,vreau să obțin bani aia cat mai repede posibil.
-Da,sa trăiți!
Mă ridic apoi mă aplec în fata lui salutând politicos. Îmi desfac puțin cravata pentru că simțeam că mă sufoc. Aerul parca dispare ușor ușor. Mă rezem de mașină și îmi pun o mana la gat. Încep să îmi revin ușor și mă sui la volan. Aveam nevoie de puține vitamine. Merg direct la bar,unde știam că pot face rost. Mă așez la masă și o astept pe șefa de acolo sa îmi aducă.
-Special pentru tine domnul meu. Ști că te iubesc nu?
-Ce vrei? Bani?
-Sa zicem,îmi place ceasul tau, mi-l poți împrumuta domnule Jeon??
-Pfuu, ia-l și dispări. Știam eu că vrei ceva,tuto!
-Curvarul meu preferat. Diseară ne vedem aici nu?? Așa mi ai promis. Se uită spre mine cu o fata oarecum drăguță
-Da,să mă aștepți cu totul pregătit! Nu am chef sa aștept.
Trag pe nas toată marfa ce mi-o adusase și mă ridic. Trebuia să merg și acasă,aveam de făcut un plan pentru tot ce urmează să se întâmple. Nu voiam să mor,asa că trebuie să fiu vigilent. Trebuie sa reușesc să duc la capăt misiunea domnului Oh. Sa o fac pe fata asta sa se îndrăgostească și să îmi lase toată averea ei. Dar până acolo mai am ceva drum de parcurs...
Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare 💎
CITEȘTI
ɪᴜʙɪɴᴅ ᴜɴ ᴍᴀғɪᴏᴛ⚊נυиgκοοκ
Romance⚞Totul începe când dintr-un simplu băiat grijuliu Jungkook devine un adevărat mafiot. Kang Sun Mi,fiica familiei Kang,cea mai bogată familie din Coreea este victima principala a bărbatului. Jungkook lucrează pentru Oh Daniel,un coreean-american. ...